The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muhunki iski tänään joku siivouskärpänen, tiskien jälkeen laitoin vielä roinia paikalleen ja nappasin imurin käteen.
Nyt onkin sitten kiva rentoutua loppupäivä.
Tää ei vissiin ole siivouskärpäsen luontaista pesimäaluetta. Puree niin harvoin.
Onneks yleensä yks semmoinen osaa piipahtaa sisään edes vähää ennen kuin äitikulta on tulossa käymään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Aika hauska video. Mulla on ollut unihalvauksia. Jos näkee hahmon niin se ei ole enää kivaa.
Itselläni on yksi kokemus tommosesta olennosta, olis sillon parikymppinen. Sängyn päädyssä seiso yöllä kun satuin heräämään kesken unien. Ei ollu todellakaan miellyttävä kokemus.
Pystyin kyllä liikkumaan ja loppuyön oli valot päällä ja pelotti.
Pikkusiskolla oli ollut samankaltanen kokemus samassa asunnossa, kertoi vasta taannoin siitä.
Hrrr..
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Itselläni on yksi kokemus tommosesta olennosta, olis sillon parikymppinen. Sängyn päädyssä seiso yöllä kun satuin heräämään kesken unien. Ei ollu todellakaan miellyttävä kokemus.
Pystyin kyllä liikkumaan ja loppuyön oli valot päällä ja pelotti.
Pikkusiskolla oli ollut samankaltanen kokemus samassa asunnossa, kertoi vasta taannoin siitä.
Hrrr..
jos se oli naapuri joka käveli unissaan tai vuokranantaja erehtyi asunnosta unenpöpperössä?:unsure:
 
Softy
Itselläni on yksi kokemus tommosesta olennosta, olis sillon parikymppinen. Sängyn päädyssä seiso yöllä kun satuin heräämään kesken unien. Ei ollu todellakaan miellyttävä kokemus.
Pystyin kyllä liikkumaan ja loppuyön oli valot päällä ja pelotti.
Pikkusiskolla oli ollut samankaltanen kokemus samassa asunnossa, kertoi vasta taannoin siitä.
Hrrr..
Tuo tais olla kummitus. Mä olen kerran nähnyt
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä