The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Itseasiassa emmie mistään tuommosista piiskaamisista välitä, piiskaan toki jos joku tykkää :D mutta noin niinkuin muuten ihan perusjutut toimii eli push-upit ja stay-upit. Lasken stayuppeihin kuuluvan sukkahousut tai ei siis juu EI sukkahousut vaan ne semmoset jokka on kuin vitun pitkät sukat. Mitä ne oli ?
Pussupithan nyt vaan on tehty miesten hämäykseksi.
Steiupit taas... milloin ne nimensä mukaisesti pysyy paikallaan niin sit ne pysyy kuin liimattu.

Mä olen vanhan liiton jätkiä joka ehkä vieläkin osaa riisua rintaliivit yhdellä (vasemmalla) kädellä.
Nää nykyajan kotkotukset on niin hankalia, että nainen saa itte sotavarustuksensa riisua. Ja sotamaalit saa pestä ihan itte.
 
Pussupithan nyt vaan on tehty miesten hämäykseksi.
Steiupit taas... milloin ne nimensä mukaisesti pysyy paikallaan niin sit ne pysyy kuin liimattu.

Mä olen vanhan liiton jätkiä joka ehkä vieläkin osaa riisua rintaliivit yhdellä (vasemmalla) kädellä.
Nää nykyajan kotkotukset on niin hankalia, että nainen saa itte sotavarustuksensa riisua. Ja sotamaalit saa pestä ihan itte.
Ne mitkään sotavarustukset oo:cautious:
...vaan kaunistusta kummallekin joskin myös toisinaan aivan turhakkeetkin :)

...mutta eiks ois kiva olla yhdessä peseytymässä ja hellästi poistamassa sotamaaleja:)? Tosin niitten päälle en jummarra niin mitään kun en osaa edes käyttääkään:oops:...silloin kun jaksan ja muistan niin hiukan ripsiväriä ja huulikiiltoa:)
Jos en kelpaa niin sitten en*kohauttelee olkapäitään*
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Saako kertoa totuuksia?

Kun tapasin ex-rouvakullan niin ensisilmäyksellä tiesin, että nyt ollaan valitsemassa elämänkumppania.
En ollut varma. Puoli vuotta myöhemmin vein hänet tapaamaan mummoani ja kun mökinmummo ja citynainen halasivat niin tiesin, että kyseessä ei ole mikään tyttöystävä vaan tulevien lastemme äiti.
Tunne vain vahvistui kun kummisetäni luuli makaavan kuolinvuoteellaan, tarttui ex-rouvakultaa kädestä ja sanoi "tervetuloa sukuun". Niitä kyyneleitä nyt vaan yksinkertaisesti ei voi teeskennellä.

Seuraavasta neljännesvuosisadasta mä en päivääkään vaihtaisi pois.

Liittohan ei kaatunut pettämiseen, jättämiseen tai väkivaltaan vaan ihan yksinkertaisesti mun masennukseen ja juopotteluun.
Rakkaus ei koskaan loppunut. Olin harvoin paikalla mutta milloin olin en koskaan läsnä.
Rouva lopulta sai tarpeekseen. Lapset eivät tunne isäänsä. Jos liiton alku oli kaunis niin eron hintaa en voi laskea, enkä puhu rahasta.

Mutta se tunne... se että joku kaipaa minua... se että olen tarpeellinen.
Se on se tunne jonka vuoksi kotkat lentää eikä kyyki maassa kuin teurastusta odottavat kanat.
Sille ei voi laskea hintalappua, ei aikaa eikä päiviä.

 
vierailija
Paula mites se ennuste mikä lupasi kylmä kesää? Kun se kerran meni nappiin niin möllöttääkö se planeetta vielä talvenkin jossain silleen että talvestakin tulee kylmä?
Hei, ei tule luettua ketjua ollenkaan aina... niin se taisi mennä nyt?
Tarkoiti merkuriusta, koska se on ollut usein päivällä auringon edessä - ainakin osittain? Katsopa seuraavan uudenkuunaikaista kuvaa:

Jupiter (780 milj,km auringosta) tuolla takana on valtavan suuri muuri, joka mun mielestä palauttaa lämpöjä takaisin. En tiedä, mutta merkurius (58 milj. km auringosta) ja Venus (110 milj.km auringosta) ainoastaan voivat olla auringon edessä, eikö?

Päivämäärää vaihtamalla voi itse nähdä, miten ne paikat vaihtuu, kun nämä ovat laskennallisia juttuja, näkee pitkästi eteenpäin. Osa planeetoista on kaasua ja osa kiveä, joten ei voi aina tietää, miten ne vaikuttaa. En todellakaan tiedä mitään, mutta ihan loogista olis - kuten myös se, että uusikuu auringon edessä estää lämpösäteiden kulkeutumista maahan tiettyihin paikkoihin. Maan etäisyys auringosta on 150 milj.km., jotka kopsasin yhdestä julisteesta, minkä olen saanut Tiede-lehden liitteenä. Onhan siellä radalla Mars (230 milj.km auringosta) myös, mutta pienempänä ei niin merkittävä kuin jättimäinen Jupiter. En osaa edes biljardia, mutta voihan kuvitella, jos ne pallot olisivat erikokoisia, miten lämmin tuuli poukkoilisi niiden lomitse:D
 
vierailija
Edelliseen lisään, että uudenkuun aika on 19.10. klo 22.12, mutta kun silloin on yö, ei se enää aamulla ole auringon edessä. Aamupäivällä niitä aikoja voi vaihdella, muulla ei kauheesti ole merkitystä, paitsi se jättimäinen Jupiter, missä se milloinkin on.
 
vierailija
Marraskuussa uudenkuun aikaan planeetat tulevat olemaan näin.
En osaa sanoa, mitä tarkoittaa, mutta jos olisi joku tallentanut sun paikkakunnan säät vuonna 1968, voit verrata niihin. Silloinhan on ollut yhtä kylmä kevät kuin nyt oli? Niitä vertailin viime keväänä, mutta en pidemmälle kuin kesään saakka. Ne voi tehdä URSAn tähtikartan avulla jokainen itse, kun vaan päivittää sen omalle paikkakunnalle, mistä taivastaan katselee(y)
 
Saako kertoa totuuksia?

Kun tapasin ex-rouvakullan niin ensisilmäyksellä tiesin, että nyt ollaan valitsemassa elämänkumppania.
En ollut varma. Puoli vuotta myöhemmin vein hänet tapaamaan mummoani ja kun mökinmummo ja citynainen halasivat niin tiesin, että kyseessä ei ole mikään tyttöystävä vaan tulevien lastemme äiti.
Tunne vain vahvistui kun kummisetäni luuli makaavan kuolinvuoteellaan, tarttui ex-rouvakultaa kädestä ja sanoi "tervetuloa sukuun". Niitä kyyneleitä nyt vaan yksinkertaisesti ei voi teeskennellä.

Seuraavasta neljännesvuosisadasta mä en päivääkään vaihtaisi pois.

Liittohan ei kaatunut pettämiseen, jättämiseen tai väkivaltaan vaan ihan yksinkertaisesti mun masennukseen ja juopotteluun.
Rakkaus ei koskaan loppunut. Olin harvoin paikalla mutta milloin olin en koskaan läsnä.
Rouva lopulta sai tarpeekseen. Lapset eivät tunne isäänsä. Jos liiton alku oli kaunis niin eron hintaa en voi laskea, enkä puhu rahasta.

Mutta se tunne... se että joku kaipaa minua... se että olen tarpeellinen.
Se on se tunne jonka vuoksi kotkat lentää eikä kyyki maassa kuin teurastusta odottavat kanat.
Sille ei voi laskea hintalappua, ei aikaa eikä päiviä.

Älä ukko viitti itkiä, mee etiäpäin se siinä.
Jouluki lähellä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä