The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No nyt on kivaa, kuumetta ja päähän koskee vaan kissan mielestä tämä kellon aika on just eikä melkein oikea aika herättää emäntä yölliseen hierontasessioon ja mennä sen jälkeen itte tyytyväisenä nukkumaan kun on saanut toisen hereille:cautious:...tuo ah niin rakas pieni karvakasani, otanpa siitä taaskaan yhtään mitään selvää:notworthy:

No nyt on kivaa, kuumetta ja päähän koskee vaan kissan mielestä tämä kellon aika on just eikä melkein oikea aika herättää emäntä yölliseen hierontasessioon ja mennä sen jälkeen itte tyytyväisenä nukkumaan kun on saanut toisen hereille:cautious:...tuo ah niin rakas pieni karvakasani, otanpa siitä taaskaan yhtään mitään selvää:notworthy:
Ja mä en saanut enää unta kun mies lähti työmaallekoska mulla oli kylmä! Hiukka pitää lienee säädellä noita lämpöpattereita.

Ny on tuli pesässä ja höyryävää kahvia pannullinen. *alkaa hissukseen sulaa*

Ja mä en saanut enää unta kun mies lähti työmaallekoska mulla oli kylmä! Hiukka pitää lienee säädellä noita lämpöpattereita.

Miehet ja kissat...ota niistä nyssitte selvää:unsure:

Mä hörpin lämmintä teetä ja yritän saaha kuumetta alas vähän niiku väkisin ees sen verran, että jaksais olla...o_O

Musta on näemmä tullut tositosi aamuäreä. :oops:

Mutta siis, huomenta kaikille ja Elenalle virtuaalista kerkkäsiirppiteetä flunssaan iso mukillinen.
Luin ensiks että kenkäsiirappiteetä tarjoilet tähän flunssaan:oops:

...mutta isot kiitokset teestä ja siirapista:love:

Täällä istun jo päivävaatteet päällä ponchon sisällä ja annan teen lämmittää ja herätellä:coffee:

Luin ensiks että kenkäsiirappiteetä tarjoilet tähän flunssaan:oops:

...mutta isot kiitokset teestä ja siirapista:love:

Täällä istun jo päivävaatteet päällä ponchon sisällä ja annan teen lämmittää ja herätellä:coffee:
Jotenkin "jäätynyt" tunnelma ikkunan takana, pihalla. Ihan kuin autojakin ajaisi ohi normaalia vähemmän. Lämpömittari näyttää yhtä plusastetta. Ehkä osa päätti mennä bussilla liukkauden pelossa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Jotenkin "jäätynyt" tunnelma ikkunan takana, pihalla. Ihan kuin autojakin ajaisi ohi normaalia vähemmän. Lämpömittari näyttää yhtä plusastetta. Ehkä osa päätti mennä bussilla liukkauden pelossa.
Täällä on ihan pilkkopimeetä vielä mutta kovin on hiljanen maailma tässäki osassa maata, tosin voin hyvin uskoo että täälläkin on ennemminkin pakkasta kuin plussaa kun illallakin oli jäätävän kylmä ulkona. Pitäskin käyä kattomassa keittiön mittarista mitä tuolla oikein on...

vierailija

Onko teillä etelänpuolella ikkunoita? MUSTA tylli verhoina (ikkunan edessä, eikä laidoilla) laittaa ilman kiertämään, kun ne kuumuu auringossa ja lämmin ilma nousee aina ylöspäin(y)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä