ENTIIJÄ!Aaaa..vai meinasitko sukkanauhasukkia?
Pussupithan nyt vaan on tehty miesten hämäykseksi.Itseasiassa emmie mistään tuommosista piiskaamisista välitä, piiskaan toki jos joku tykkää mutta noin niinkuin muuten ihan perusjutut toimii eli push-upit ja stay-upit. Lasken stayuppeihin kuuluvan sukkahousut tai ei siis juu EI sukkahousut vaan ne semmoset jokka on kuin vitun pitkät sukat. Mitä ne oli ?
Ne mitkään sotavarustukset ooPussupithan nyt vaan on tehty miesten hämäykseksi.
Steiupit taas... milloin ne nimensä mukaisesti pysyy paikallaan niin sit ne pysyy kuin liimattu.
Mä olen vanhan liiton jätkiä joka ehkä vieläkin osaa riisua rintaliivit yhdellä (vasemmalla) kädellä.
Nää nykyajan kotkotukset on niin hankalia, että nainen saa itte sotavarustuksensa riisua. Ja sotamaalit saa pestä ihan itte.
Aaaa..vai meinasitko villasukkanauhasukkia?
Kyl ne on sotavarustukset jos ne on hankalampia mihin vasemman käden taitoni riittää.Ne mitkään sotavarustukset oo
Jos en kelpaa niin sitten en*kohauttelee olkapäitään*
Ei nyt mittään villasukkia..
Hei, ei tule luettua ketjua ollenkaan aina... niin se taisi mennä nyt?Paula mites se ennuste mikä lupasi kylmä kesää? Kun se kerran meni nappiin niin möllöttääkö se planeetta vielä talvenkin jossain silleen että talvestakin tulee kylmä?
Älä ukko viitti itkiä, mee etiäpäin se siinä.Saako kertoa totuuksia?
Kun tapasin ex-rouvakullan niin ensisilmäyksellä tiesin, että nyt ollaan valitsemassa elämänkumppania.
En ollut varma. Puoli vuotta myöhemmin vein hänet tapaamaan mummoani ja kun mökinmummo ja citynainen halasivat niin tiesin, että kyseessä ei ole mikään tyttöystävä vaan tulevien lastemme äiti.
Tunne vain vahvistui kun kummisetäni luuli makaavan kuolinvuoteellaan, tarttui ex-rouvakultaa kädestä ja sanoi "tervetuloa sukuun". Niitä kyyneleitä nyt vaan yksinkertaisesti ei voi teeskennellä.
Seuraavasta neljännesvuosisadasta mä en päivääkään vaihtaisi pois.
Liittohan ei kaatunut pettämiseen, jättämiseen tai väkivaltaan vaan ihan yksinkertaisesti mun masennukseen ja juopotteluun.
Rakkaus ei koskaan loppunut. Olin harvoin paikalla mutta milloin olin en koskaan läsnä.
Rouva lopulta sai tarpeekseen. Lapset eivät tunne isäänsä. Jos liiton alku oli kaunis niin eron hintaa en voi laskea, enkä puhu rahasta.
Mutta se tunne... se että joku kaipaa minua... se että olen tarpeellinen.
Se on se tunne jonka vuoksi kotkat lentää eikä kyyki maassa kuin teurastusta odottavat kanat.
Sille ei voi laskea hintalappua, ei aikaa eikä päiviä.
Täältä löytyy se URSA:n tähtikartta, minne päivität oman paikkakunnan ja minkä suuntaat kohti etelää ja sitten vaan nostat silmät ylös taivaaseen
Noi mun kuvat oli Helsingistä katsottuna kaikki.
Ha! PaljastuitteEi nyt mittään villasukkia..
Ihan niinkuin säkin oot tehnyt....muka FreezeCatin kanssa!Älä ukko viitti itkiä, mee etiäpäin se siinä.
Jouluki lähellä
Mietippä sitäHa! Paljastuitte
Hyvin vedätetty koko väkeä!
Ihan niinkuin säkin oot tehnyt....muka FreezeCatin kanssa!
Kännissäpä tuota olet aina!