The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on iso ja lämmin moikandeerus sulle multa:)*halaaruttaa*!

Voi hertsyykeris sentään kun päivät menee vauhdilla kun on ihan tajutonta kiirusta! Mihinkään kerkee, en tännekään mutta se nyt ei haittaa menoa keneltäkään:D! Ja arvaas kuka on ihan litilätsismärkä:rolleyes:...kylläpä kyllä, just tää hörhö vaikka kuin olin kuorruttanu itteni sadevaatteisiin ja keltasiin kumppareisiin:love:..enää ei haittaa vaikka oon kuin uitettu koira:D, pieneksi hetkeksi istun alas ja juon sumpit:)

Ja heiii!!*hihkuu*
Tiiätkö?!*intona* Nyt on jo lokakuu:love:! Jumalattomasti ihan jokapaikassa upeita syksyn sävyjä ja lehtiä ja auringonpaistettakin jos lätäköitäkin :).! Nyt nautitaan syksystä, juodaan vaikka lämmintä kahvia/kaakaota, sytytellään lyhtyihin kynttilöitä, takkoihin tulia, sujautetaan varpaat ihuniin villasukkiin:love:...ja ollaan vaan:)
Jookostakookosta:)?
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja 0oo0
Siis mitä ihmettäkummaa?!

@0oo0 - hirmuisasti onnea uuteen kotiin:love:!*viskoo suolaa ympäriinsä...ruisleipä onkin näemmä mennyt makeimpiin suihin...mutta sä taijatkin osata leipoa parempaa:)(y)*
Muistitteko laskee ikkunat ennen kuin nukahditte ekaa yötänne uneksimaan:)? No ei haittaa jos unehtu, teijen talo on täynnä onnea ja rakkautta muutenkin (y):love:


Ja - kaikki ei ookaan vinksin vonksin heikun keikun kerta Eemelin vilpertti on paikalla myös :)! Tuituisäisäi @Asiankannattaja :)- mites maailma makaa?
 
Naisesta on ihan kivaa ...

Mä olen sen verran hupsu
Jos mulla on moottori tai tietokone purettuna keittiön pöydällä ja takaiskuventtiili astianpesukoneessa niin sinä tykkäät matalaa. Vaikka se ei liity mitenkään siihen tykkäänkö sinusta vai en.
Saatan olla ajattelematon mutta se johtuu vain siitä, että olen mies.

Jos erehdyn tuomaan sinulle kukkia ja suklaatia niin epäilet oitis, että olen tehnyt jotain pahaa jota yritän hyvitellä.

Naiset ovat hankalia.
 
Se on iso ja lämmin moikandeerus sulle multa:)*halaaruttaa*!

Voi hertsyykeris sentään kun päivät menee vauhdilla kun on ihan tajutonta kiirusta! Mihinkään kerkee, en tännekään mutta se nyt ei haittaa menoa keneltäkään:D! Ja arvaas kuka on ihan litilätsismärkä:rolleyes:...kylläpä kyllä, just tää hörhö vaikka kuin olin kuorruttanu itteni sadevaatteisiin ja keltasiin kumppareisiin:love:..enää ei haittaa vaikka oon kuin uitettu koira:D, pieneksi hetkeksi istun alas ja juon sumpit:)

Ja heiii!!*hihkuu*
Tiiätkö?!*intona* Nyt on jo lokakuu:love:! Jumalattomasti ihan jokapaikassa upeita syksyn sävyjä ja lehtiä ja auringonpaistettakin jos lätäköitäkin :).! Nyt nautitaan syksystä, juodaan vaikka lämmintä kahvia/kaakaota, sytytellään lyhtyihin kynttilöitä, takkoihin tulia, sujautetaan varpaat ihuniin villasukkiin:love:...ja ollaan vaan:)
Jookostakookosta:)?
Niin aattele lokakuu ja minusta näkee sen *hoilaa* Tänään ja eilen kyllä prätkyttelin rapakossakin ja tein niiden väleille puroja..vielä ei voi ees aamusin hajotella jäitä lätäköistä:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Jos mulla on moottori tai tietokone purettuna keittiön pöydällä ja takaiskuventtiili astianpesukoneessa niin sinä tykkäät matalaa. Vaikka se ei liity mitenkään siihen tykkäänkö sinusta vai en.
Saatan olla ajattelematon mutta se johtuu vain siitä, että olen mies.

Jos erehdyn tuomaan sinulle kukkia ja suklaatia niin epäilet oitis, että olen tehnyt jotain pahaa jota yritän hyvitellä.

Naiset ovat hankalia.
No tässä asiassa mä olen joo aika monimutkainen, mä nimittäin istuisin pöydän toiselle puolelle ja pyytäisin sua kertomaan siitä moottorista kaikkia yksityiskohtia (ihan niinkun tein lapsena isän autotallissa aina kun hän korjas autojaan) ja sama ois tietsikan kanssa...kukkien tuominen taas tietäis sitä, että tietokone heivattais keittiönpöydältä lattialle ja mä pyytäisin saada siinä elämäni pa...:sneaky:...hups...siis vähän lempee ja rakkautta:oops:
 
Naisesta on ihan kivaa myös kuulla ja tuntea se, että mies rakastaa...me ollaan taas enemmän tunne ihmisiä. Sitä paitsi kyllähän se kiihottaa naista enemmän kuin nurmikon leikkaus tai uudet autonrenkaat kun toinen tulee spontaanisti eteen ja antaa jalat alta vievän suukon ja sen jälkeen halaa lämpimästi ja halukkaasti omaansa...tuollaset yllätykset kesken kaiken ja yllättäen muistuttais sitä naista siitä, että toinen rakastaa ja ajattelee.

Mä olen sen verran hupsu vieläpä että tykkään ihan julkisista huomionosoituksistakin, eli kunnon suukko keskellä toria vaan ja mun päivä on sillä erittäin helposti pelastettu....ja ihan rohkeesti saa napata pepustakin vaikka kii (ei toki tuntemattomat :eek: )...
Ihan on samat ajatukset :)

Mä kyllä arvostan sitä jos/kun mies tekee jotain mua ajatellen - pyytää valmiiseen ruokapöytään, huolehtii auton kunnosta, yllättää vaikka ikkunaraapalla tms. - mutta kyllä mä vaan tykkään hirmuisasti siitä kun ottaa koko kansan nähden kädestä kiinni ja sanoo suoraan silmiin katsoen tykkäävänsä/rakastavansa...tai ihan vain kahdestaan ollessa kesken juttelun ottaa kasvoni käsiensä väliin ja suutelee mut hiljaiseksi...


Jokainen toki näyttää rakkautensa omalla tavallaan, pääasia on se että sitä kummankin rakkauden kieltä on mukava yhdessä opiskella ja oppia ja siihen nojautua :)
 
Niin aattele lokakuu ja minusta näkee sen *hoilaa* Tänään ja eilen kyllä prätkyttelin rapakossakin ja tein niiden väleille puroja..vielä ei voi ees aamusin hajotella jäitä lätäköistä:unsure:
Mutta muutamana aamuna on ollu aavistus kirpsakkuutta ilmassa kun hengitys on noussut ilmaan ohuena huuruna:)!


On sieltä ne ekat jääriitteetkin tulossa, maltetaan ootella malttamattomina:):barefoot::D
 
Mutta muutamana aamuna on ollu aavistus kirpsakkuutta ilmassa kun hengitys on noussut ilmaan ohuena huuruna:)!


On sueltä ne ekat jääriitteetkin tulossa, maltetaan ootella malttamattomina:):barefoot::D
Nyt on onneks luvattu tänne sateitten loppumista ees viikonloppuna, joten toivoa sopii että sieltä tulis ne kirpakat pakkasetkin pian!:love:
 
Nyt on onneks luvattu tänne sateitten loppumista ees viikonloppuna, joten toivoa sopii että sieltä tulis ne kirpakat pakkasetkin pian!:love:
Tuloo tuloo..tosin kyllä mä voisin nauttia ihan aurinkoisista pikkusievän lämpimistä syyspäivistäkin:), aika säästeliäästi tässä on saanut herkutella lämpimistä syyspäivistä...



...vai...:cautious::unsure:...joko mua pahastikin vaivaa emmentaali...nää päivät on menny vauhdilla niin onhan se kyllä mahdollista että en oo huomannu - *ufopääkkönen*!!! - moisia hetkiä!!???!!!#
 
No tässä asiassa mä olen joo aika monimutkainen, mä nimittäin istuisin pöydän toiselle puolelle ja pyytäisin sua kertomaan siitä moottorista kaikkia yksityiskohtia (ihan niinkun tein lapsena isän autotallissa aina kun hän korjas autojaan) ja sama ois tietsikan kanssa...kukkien tuominen taas tietäis sitä, että tietokone heivattais keittiönpöydältä lattialle ja mä pyytäisin saada siinä elämäni pa...:sneaky:...hups...siis vähän lempee ja rakkautta:oops:
Teorian ja käytännön ero on siinä, että teoriassa pidät minusta. Tai jostain kaltaisestani.

Käytännössä olen ällöttävä jota et viitsi vilkaista kahdesti. Kukat ja suklaati ei auta.
 
Mutta heikunkeikun, mun on nyt viipoteltava sukkelasti :). Ei parane antaa kahden hurmurin:love: ootella mua yhtään kauempaa(y)...

Tosin helposti tähän jäisin höpisemään, jos illemmalla joutaisin...ellen sitten satu yllärikoomailemaan kuten eilettäin:barefoot:, tosin mä olinkin ihan zippis....



Mutta sinä siellä! Pidä huoli itestäs ja muista armastaarakastaa ittees hyvin ja huolella :)!
Nyt mä kiidän, moikat:)*vilkuttahuiskuttaa ja lähettää jokaiselle oman lentopususen*
 
Nyt meni ohi...vilahtaen:unsure:
Mä siis vaan kerroin miten minä, nainen, käyttäytyisin tilanteissa mitkä mainittit:)
Teoriassahan nainen aina heittää rojut pöydältä syrjään ja sit naidaan kuin kanit.

Käytännössä nainen sanoo miehelle, että "sä et koskaan tee kotitöitä". Voi olla tottakin mutta ei kannata sanoa milloin mies on täyttämässä pesukonetta.
 
Onko hyvä saunaviini?
en tiiä kun en oo saunassa sitä ottanut ikinä mutta mä tykkään sen mausta :) Pitkään aikaan en oo ottanut ja nytkyllä tekis vähän mieli mutta en tiiä, saattaa jäädä vaan mieliteoksikin ^^
Teoriassahan nainen aina heittää rojut pöydältä syrjään ja sit naidaan kuin kanit.
Mutta eiks toi oo ihan kivaa?:oops:
 
Teoriassahan nainen aina heittää rojut pöydältä syrjään ja sit naidaan kuin kanit.

Käytännössä nainen sanoo miehelle, että "sä et koskaan tee kotitöitä". Voi olla tottakin mutta ei kannata sanoa milloin mies on täyttämässä pesukonetta.

No höpöhöpö.

Tai sii voi joku nainen noin tehdä.

Fiksumpi nainen taas ottaa miehen joka tekee kotitöitä ja sit voidaankin naida kuin kanit. :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä