The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
On ne hyvä lukea, hillomunkistakin voi puuttua hillo :)
Osittain kovetettu kasviöljy ja kasviöljy voivat olla maissiöljyä tai soijaöljyä ja se kovettaminen merkitsee nikkelijäämiä. Jäis mulla maistamatta. Muuten aika rehellinen tuoteseloste, kiitos! Näitä voisi olla useammin, kun en tosiaankaan kiertele kaupoissa ihmettelemässä, mitä kummaa siellä mahtaa olla. Oikeastaan älyttömän helppoa, kun en lue tarjouksia enkä käy muuta kuin ne tavalliset, mitä kauppias on meille tilannut. Kyllä se my veös velvoittaa hakemaan ne a j o i s s a pois, ettei tarvi laputtaa alehintaan(y)
 
vierailija
Onks toi joku ruispurilainen? Miltähän mahtavat maistua?
Ei tietoa :unsure:
Lahti2017: Ensimmäinen ja ainoa Suomessa: musta hampurilainen Black Ace Burger
Musta sämpylä on Villähteen Leivän tuotantoa ja Lahden seudulla Ace Cornerilla on siihen yksinoikeus. Black Angus-täyslihapihvi tulee Vuorisen lihasta Lahden kauppahallista. Jack Daniel´s barbequekastike ja valkosipulimarinoidut punasipulit ovat nekin oman keittiön tekemiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
niinkun sä mistään mitään tietäisit. :ROFLMAO:
Ok, mulle vastasit tämän mut ne muut oli jollekin toiselle. Tuon sivun nimi oli siksi "tulossa", koska se elokuva Kaunis mieli oli vasta tulossa telkkariin. Eikö Ron Howard ole alunperin näyttelijä jostaki sarjasta Onnenpäivät tai vastaava? Eikai sellainen ehdi välttämättä perehtymään asioihin, kuinka paljon niillä voi jollekin toiselle olla merkitystä? Mun mielestä se vaan sopimatonta, mutta minkäs ne sille enää mahtaa:cry:
 
vierailija
Olen katsonut elokuvan vuosia sitten. Kyllä se avasi silmiä, mut sinua ei oikeesti edes k i i n n o s t a :alien:

Olisiko Ron Howard pikkusen liian korkealla iollut sun mielikuvissa tähän asti - toi elokua on aika vanha. Miikään dokumentti se ei siis ole, kun vääristelee ihmisen elämänkertaa noin raakasti:poop::poop::poop::poop::poop:
En ole katsonut sitä toista elokuvaa, mistä kerroit aikaisemmin. Tässä se ohjaaja Ron
 
vierailija
Siis sinut
Oikeastaan en katsonut niitä vaikka sarja tuli telkkarista. Ron Howard kuitenkin on siinä näytellyt vuosikaudet ja ohjaajana on toiminut myöhemmin.

Moni asia näyttää tulleen kaukaa enkä siksi aina käsitä, miten joku voi olla jollekin niin tärkeä:whistle:

Kyllä sitä voi sanoa aivopesuksi, jos se syrjäyttää kaiken muun ja ihminen jää unelmoimaan sellaisesta, mikä on ennalta suunniteltu "toimivan" - kuten Trumanshow:ssa:alien:
 
Naiset *huoh*

Miehet ovat paljon yksinkertaisempia. Niiden kans joko tulee juttuun tai sit ne huonolla menestyksellä tahtovat lyödä mua turpiin. Helppoa.

Mut naiset. Kuinka vaikeeksi asiat voikaan tehdä?
..mutta eihän meitä ymmärtää tarvii, riittää kun rakastaisitte :unsure:
..eli jos sulla on siellä nainen jonka kanssa oot niin heitä se ymmärrys nyt vaan hiivattiin ja osoitat niitä palavia tunteita (ei bensakanisterin, sytkän/tulitikkujen avulla:cautious: ) häntä kohtaan ja voit tehdä sen vaikka niinkun se yks mainos neuvoi: Yllätät hänet matolla!:love:

Miehet elävät siinä uskossa ja luulossa että naiset ovat vaikeita.

Naiset ovat ihania.

Riittää että heitä osaa rakastaa.
(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä