Ei koolla oo välii kunhan saa rapsuttaaSiinä onkin rapsuteltavaa, tosin pienenemään päin on.
Ei koolla oo välii kunhan saa rapsuttaaSiinä onkin rapsuteltavaa, tosin pienenemään päin on.
Ja mua saa silitellä niskasta...hyvänen aika että sillai saa mun pienen pääni sekaisin..mun masua sais rapsuttaa...tai ei ehken kuitenkaan kun saattaisin taikoa itelleni siihen jonkun kummallisen kutipatin ja sitten tulis hepulikohtaus...mutta mua sais silittää, hivellä..rauhallisin pitkin vedoin...että tulis semmonen levollinen raukeus...
Mua nukuttais ja kuitenkaan ei. Ja taas kun sais nukkuu pitkään niin kato vaan, johonki suden hetken aikaan räväytän silmät sepposelleen...sitten menee oma aikansa kun ruttailen tyynyä ja houkuttelen unen tulemista...
ai niinku tälleen?..tai ei mua etes tarttis rapsuttaa tai sivellä tai hivellä.
Kunhan pitäis kiinni...
RapsutusjuttujaMitä tänne kuuluu, onko seksijuttuja taas vaan.
Niih...tai sitte niin että saa ennen nukahtamistaan katsoa toista silmiin ja tuhista lähellä ja tuntea käsivarret ympärillään...ai niinku tälleen?Voi mä kaipaan tuollasta!
juu pimpit ja pippelit vaan lentelee ympäri ketjua, ihan mahotonta menoo noilla muillaMitä tänne kuuluu, onko seksijuttuja taas vaan.
Siellä sitä taas luetaan minun aatoksia!Niih...tai sitte niin että saa ennen nukahtamistaan katsoa toista silmiin ja tuhista lähellä ja tuntea käsivarret ympärillään...
Teidät tuntien ei mitään normaalia rapsutusta.Rapsutusjuttuja
mulla ei näy mainokset, mutta voisko johtua add-blockista?Saatanan b-vitamiinimainos estää vapaan tulon tähän ketjuun, vai kuvittelenko vaan, helvetti kun verenpaine kuohahti muutaman kerran.
joku tyyny vois kyllä ennemmin lentää humahtaa...juu pimpit ja pippelit vaan lentelee ympäri ketjua, ihan mahotonta menoo noilla muilla
*kipittää Lunan vahvan selän taakse turvaan* Ei saa mua heitellä tyynyilläjoku tyyny vois kyllä ennemmin lentää humahtaa...
mä mitään oo lukemassa kun höpisen jotakin lässyn lälläspyytä..Siellä sitä taas luetaan minun aatoksia!
No en mä tästä hyvin rutistetusta ja halitusta viittis luopuakaan...vaikka onhan tää jo aika ressukkaparan näkönen...*kipittää Lunan vahvan selän taakse turvaan* Ei saa mua heitellä tyynyillä
ai mun haaveet (jotka aina niin kaatuu *hoilaa kofeiinihumalassaan*) on lälläspyytä?!! Jaahas *mäjäyttää tyynyllä kisua ja kipittää takasin Lunan leveän ja vahvan hartian taakse*mä mitään oo lukemassa kun höpisen jotakin lässyn lälläspyytä..
Jaa a.mulla ei näy b-vitamiinit, mutta voisko johtua carlisle-blockista?
Ehän mä niin sanonu!ai mun haaveet (jotka aina niin kaatuu *hoilaa kofeiinihumalassaan*) on lälläspyytä?!! Jaahas *mäjäyttää tyynyllä kisua ja kipittää takasin Lunan leveän ja vahvan hartian taakse*
Mistä sä noi vitamiinit tohon vetäsit?Jaa a.
Mää halusin vaan rapsuttaa masua ja kysyin että saanko rapsuttaa pojan masuu...Teidät tuntien ei mitään normaalia rapsutusta.
Seksitomppelit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ehän mä niin sanonu!
Vaan näitä mun ääneen ajattelemisiani tarkotin...taijan tunkee tyynyn kulman pöksyihini ja voihkia hiljaa
Niivvarmaan.Mää halusin vaan rapsuttaa masua ja kysyin että saanko rapsuttaa pojan masuu...
Luota selkääni, pirpana.*kipittää Lunan vahvan selän taakse turvaan* Ei saa mua heitellä tyynyillä