Ei kun mä rapsuttelisin sitä masusta...mä tykkään miesten masuistaMiks rapsutella? Kutittaako sua jostain?
Ei kun mä rapsuttelisin sitä masusta...mä tykkään miesten masuista
Niin minäkinMä köllin iha yksin.
Niin mäkiMä köllin iha yksin.
Matkitaan kaikki toisiamme näköjäänNiin mäki
Kyllä se maissikoisamyrkky tappaa kauriinkin, mutta hitaasti suolistoa syövyttämällä...
Harmillista. Voisko miehen kanssa puhua tästä?HUOMENTA ( iso SYDÄN)
On tässä nyt ollu mielen päällä, että voiko ottaa eron jos:
mies nalkuttaa
Hirveesti ei ole noita "miinuksia" hänessä , mutta sanotaanko näin että tämä piirre on kieltämättä porakone aivoissa.
ok, 20.v yhdessä, siis koko mun teini/aikuis ja varhaiskeski-ikä.. ei ehkä ihme jos ottaa aivoon toisen naama joskus... mut oon herkutellu ajatuksella että eläisin YKSIN.
Toyboy olis kiva, ei tunteita, ei ruokkismista- housut jalkaan ja himaan. Miehistä on vaan haittaa.
Näillä fiiliksillä tänään, perkele.
No eipä nämä miltään maistu ja pahoja on että siihen se jäi alkumaisteluun.Kyllä se maissikoisamyrkky tappaa kauriinkin, mutta hitaasti suolistoa syövyttämällä...
Onnistuisko sitte niin ettäettä...keität kuumaa vettä ja juoksutat sen suodatinpussin läpi siinä suodatinpussihässäkässä ja iso muki on siinä alla?Iltaa kätevä emäntä laittoi taas kaffeaikaan pannun tiskikoneeseen. Ei sitten iltakahvia tänään.
Emmää ny niin epätoivoinen oleOnnistuisko sitte niin ettäettä...keität kuumaa vettä ja juoksutat sen suodatinpussin läpi siinä suodatinpussihässäkässä ja iso muki on siinä alla?
..no toi nyt ei ollu mulla ekana eikä kahentenatoistakaan mielessä...Emmää ny niin epätoivoinen ole
Milloin nainen sanoo noin niin usein mieskin on vaaran vyöhykkeellä. Kuin Bond.Turhat kierrätykseen.
Milloin nainen sanoo noin niin usein mieskin on vaaran vyöhykkeellä. Kuin Bond.