The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En oo päässy edes sen yhen kainaloon köllii vaikka joku aika sit viestitttiin.Sillon ku sille olis sopinu niin mulle ei.Tuskin olis ollu fiksua sekään mutta niin kamala läheisyyden kaipuu että oisin kärsiny seuraukset jos vaan olisin saanu yhen yön köllii sen vieressä. Ja se osaa halia kunnolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Siinä oli kaveri jota olisin seurannut loppuun asti riippumatta arvostaansa. Erwin Rommel. Tämä biisi on siitä kun hänen 7.Psd annettiin liittoutuneiden puolelta nimi Ghost division koska se havaittiin aina heidän linjojen takana. Puhumattakaan tsydeemeitä joita teki Afrika Korpsin aikana.
Esim yhden hyökkäyksen hänen päiväkäskynsä oli että: "Ottakaa mukaan kahden päivän kuivamuona, ammuksia niin paljon kuin jaksatte kantaa ja seuratkaa minua niin pitkälle kuin jaksatte."

 
HUOMENTA ( iso SYDÄN)

On tässä nyt ollu mielen päällä, että voiko ottaa eron jos:
mies nalkuttaa

Hirveesti ei ole noita "miinuksia" hänessä , mutta sanotaanko näin että tämä piirre on kieltämättä porakone aivoissa.

ok, 20.v yhdessä, siis koko mun teini/aikuis ja varhaiskeski-ikä.. ei ehkä ihme jos ottaa aivoon toisen naama joskus... mut oon herkutellu ajatuksella että eläisin YKSIN.

Toyboy olis kiva, ei tunteita, ei ruokkismista- housut jalkaan ja himaan. Miehistä on vaan haittaa.
Näillä fiiliksillä tänään, perkele.
Harmillista. Voisko miehen kanssa puhua tästä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä