S&d vai kahviko siellä suussa puhuu?vahingossa vai ''vahingossa'', kas siinäpä pulma Mutta toisaalta taas aivvan se ja sama kun lopputulos on sama
S&d vai kahviko siellä suussa puhuu?vahingossa vai ''vahingossa'', kas siinäpä pulma Mutta toisaalta taas aivvan se ja sama kun lopputulos on sama
Höh...mä olen nähnyt muutaman kerran sellasen unen missä eksyn vaatekauppaan....eikä siellä myydä ees sellasia vaatteita mistä tykkäisin vaan ihan liian suuria vaatteita, väärillä väreillä ja malleillaMä näin unta että olin unohtanut missä asun. Harhailin kaduilla. Poliisille sanoin niin se vaan naureskeli ja käski mennä kotiin.
Yleensä tuo uni on ollut sellainen että muistan missä asun mutta olen jossakin vieraassa paikassa enkä osaa mennä kotiin. Tämä uni tulee aina silloin tällöin.
Noup.Erittäin hyvää huomenta kaikille
Kauhia aamukanki taas, saako täällä puhua jäykistyneistä siittimistä?
Sä olit mun kaupassa.Höh...mä olen nähnyt muutaman kerran sellasen unen missä eksyn vaatekauppaan....eikä siellä myydä ees sellasia vaatteita mistä tykkäisin vaan ihan liian suuria vaatteita, väärillä väreillä ja malleilla
Noup.
Saa, harmi että mun vieressä ei ole aamujäykkää.Erittäin hyvää huomenta kaikille
Kauhia aamukanki taas, saako täällä puhua jäykistyneistä siittimistä?
Sä olit mun kaupassa.
ai kui? Oot säkin nähnyt sellasia eksymisunia ja me eksyttiin samaan rytkylään?Sä olit mun kaupassa.
Saa, harmi että mun vieressä ei ole aamujäykkää.
Mä taas olen nähnyt monta kertaa sellasta unta, että kävelen ihmisten ilmoilla peppu paljaanaMä näin unta että olen mies. Olin jossakin ja yritin peitellä seisokkia.
ai kui? Oot säkin nähnyt sellasia eksymisunia ja me eksyttiin samaan rytkylään?
Ai sinäkö olit mun unessa? En ollut unessa kaupassa mutta..Olinko mä se kenen katseen tunsit perseessäsi?
Mä näin unta että olen mies. Olin jossakin ja yritin peitellä seisokkia.
NiivvarmaanOlet täällä jännityksellä odottanut milloin päästään asiaan
Joskus pieni odotus tuo pienen lisän mukaan, siinäkin on vaaransa, mutta en jaksa mitään novellia alkaa kirjoittamaan, niin jätetäänpä se aihe tällä kertaa.
En mutta eksyit isojen tyttöjen kauppaan. Mulla ajatus meni vähän sivulle.ai kui? Oot säkin nähnyt sellasia eksymisunia ja me eksyttiin samaan rytkylään?
Aika vaikeeta.Mietippä ku 22cm tanassa miten se peittäminen onnistuu
Ai sinäkö olit mun unessa? En ollut unessa kaupassa mutta..
Aika vaikeeta.