*suunnistaa kohti Ellusen jääkaappia*
Mutta se sano että huomenna heittelee.Ei Ellukaan tälle päivälle mitään visko kun ne oliivinpillaroiset on siellä jääkaapissa
Ellei ny sitten suklaa&draculapäissänsä heittäydy sukkaböxyhevaririekkujaksi ja yritä heivata jääkaappia nurin
Nääh, mä oon huomenna unohtanu koko uhoomisen No worries!Mutta se sano että huomenna heittelee.
Hä? Sano vai? Missä kohtaa...*lähti muistelemaan menneitä*Mutta se sano että huomenna heittelee.
*henkäsee syvään järkytyksestä* Mun ollit!!!Hä? Sano vai? Missä kohtaa...*lähti muistelemaan menneitä*
...
Aaaa...joo toi oli semmosen tietämättömän horinoita. Ei Ellu heitä huomenna kun mä tyhjäsin sen jääkaapin niistä olleista*pyörittelee niitä sormissaan*
Mitäs riekkusit?*henkäsee syvään järkytyksestä* Mun ollit!!!
Tässä mistään suklaasta tai draculasta oo kyse vaan mun pienistä vihreistä olleista jotka sä hönit jääkaapistaMitäs riekkusit?
Kukas käski vetästä kiireellä rööriin kaksin käsin suklaata&draculoita nihähmitäkä..tässä sitä sitte taas ollaan*on tässä*
Vihreä Olli ? ja viellä jääkaapissaTässä mistään suklaasta tai draculasta oo kyse vaan mun pienistä vihreistä olleista jotka sä hönit jääkaapista
Radalle sit vaan. ilta on vasta nuori.Nyt ei sitten nukuta ollenkaan kun koko illan elpynyt ja pitäis mennä nukuksimaan mutta kun ei nukuta
Tuutko mun kanssa?Radalle sit vaan. ilta on vasta nuori.
Mulla taas on koko kropassa hyvinkin raatoisen raukea olonen mutta kuitenkin tuntuu siltä että ois liiaksi hötkyilyä jossain kohtaa...mutta veikkaan että Nukku- ukkeli kopsauttaa tajuttomaksi mutta viimeistään kuudelta kimpoilen ylhäällä vaikka sais nukkua tyynyä rutistellen pitkääänNyt ei sitten nukuta ollenkaan kun koko illan elpynyt ja pitäis mennä nukuksimaan mutta kun ei nukuta
Ollaan vähän kaukana. Lähes matkaan vaan ja avoimin mielin niin hyvä ilta tulee.Tuutko mun kanssa?
tää on aivan hiivatin ihana biisu, sää se kanssa osaat
..ai mitäkö mukamas...vahingossa linkittää juutuupista viisusen tänne?tää on aivan hiivatin ihana biisu, sää se kanssa osaat
Ootko jossain reissussa? Nääh,en mä minnekää lähe.Korkeintaan sänkyyn ihmettelemään ja odottamaan nukkumasaa.Ollaan vähän kaukana. Lähes matkaan vaan ja avoimin mielin niin hyvä ilta tulee.
vahingossa vai ''vahingossa'', kas siinäpä pulma Mutta toisaalta taas aivvan se ja sama kun lopputulos on sama..ai mitäkö mukamas...vahingossa linkittää juutuupista viisusen tänne?