The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En pyytänyt tälläsiä:unsure: Arvaa onko mulla ollu kivaa:notworthy: Olla tälleen ihan ylilatautunut:cry:
No mutta toi ylilataisuuskinhan on ihan parasta :D Mietis nyt, tinku istuu kahvilassa latautuneena, pöydän ohi leijailee tiukka farkkupeppu mikä kuuluu jollekin ylilatautuneelle urokselle josta tinku kiinnostuu..loppu jääkin historiaan vain hetekan natinan ääni taustalla kuuluen:love::love:
 
No en! Älkää syytöntä syyttäkö,en mä pyytänyt nähdä millasia action unia kattinen näkee:unsure::cautious:
Wow wow wow, nytkyllä kuulkaapas...en oo tasan tarkkaan lahjottanunna unikuviani mihinkään suuntaan joten kerta ne n a p a t a a n nuin vain niin ihan saa rauhassa:cautious:....sylitellä ja kiehnätä ja painautua ja:rolleyes:...hyvin sä oot nukkunu(y), jossain tasasen harmaassa maalipöntössä lilluminen viikon ajan on jo uuvuttavaa:barefoot:
 
No mutta toi ylilataisuuskinhan on ihan parasta :D Mietis nyt, tinku istuu kahvilassa latautuneena, pöydän ohi leijailee tiukka farkkupeppu mikä kuuluu jollekin ylilatautuneelle urokselle josta tinku kiinnostuu..loppu jääkin historiaan vain hetekan natinan ääni taustalla kuuluen:love::love:
Nih!*intoutuu* Ja kukako se oli sitten Amorin henkäyksenä paikalla hätähmitkäkä? Että kannatti nähdä mun unia, ni :)...sentään ihan takuuvarmoja ja laadukkaita jajaja..herätteleviä kaikin muodoin:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä