Huomenta*halaa*...
Huomenta...
Meni yöunet sen verran sekasin, että nyt koskee päähän
Sitä että tirpanalla on näköjään aivan mahtava musiikkimaku
...paitövei...tirpana totes Lindleyn pojasta ohimennessään että "...mmm..hyvää musaa...hyvä äiti!"...mites toi niinku pitää nyt ottaa...
Monipuolinen ainakinSitä että tirpanalla on näköjään aivan mahtava musiikkimaku
Säkö ne munkin unet oot rohmunnuMistä näitä unia tulee
Ilmeisesti kun jo varmaan neljäs yö perätysten kun näen seksiunia Voi kattinen millasia unia sulla onSäkö ne munkin unet oot rohmunnu
Onpa usein. Mä näen joskus kun olen pahasti puutteessa.Ilmeisesti kun jo varmaan neljäs yö perätysten kun näen seksiunia Voi kattinen millasia unia sulla on
Varjelmus*haukkoo henkeä*.....piti sitten napata koko ilotulitussarja....mä oon vaan koko viikon nukkunu tosi huonosti, kits vaan...Ilmeisesti kun jo varmaan neljäs yö perätysten kun näen seksiunia Voi kattinen millasia unia sulla on
No tällä viikolla vaan nähny näin paljon.Mut kattisen vika kun sen unet nää onOnpa usein. Mä näen joskus kun olen pahasti puutteessa.
Ilmeisesti kun jo varmaan neljäs yö perätysten kun näen seksiunia Voi kattinen millasia unia sulla on
Et kai vaan pöllinyt kattimuksen unia?No tällä viikolla vaan nähny näin paljon.Mut kattisen vika kun sen unet nää on
En oo ollu sielläpäinkään*kiekasee*!No tällä viikolla vaan nähny näin paljon.Mut kattisen vika kun sen unet nää on
Seksiunet on tosi kivojaIlmeisesti kun jo varmaan neljäs yö perätysten kun näen seksiunia Voi kattinen millasia unia sulla on
En pyytänyt tälläsiä Arvaa onko mulla ollu kivaa Olla tälleen ihan ylilatautunutVarjelmus*haukkoo henkeä*.....piti sitten napata koko ilotulitussarja....mä oon vaan koko viikon nukkunu tosi huonosti, kits vaan...
Älä vaan sano että tuossa on pätkä sun unesta??