Softy
Mutta toisaalta ketuttaa kun siihen herää.Seksiunet on tosi kivoja
Mutta toisaalta ketuttaa kun siihen herää.Seksiunet on tosi kivoja
En nää uniaÄlä vaan sano että tuossa on pätkä sun unesta??
Etkö silloinkaan kun näin susta unta?En nää unia
No en! Älkää syytöntä syyttäkö,en mä pyytänyt nähdä millasia action unia kattinen näkeeEt kai vaan pöllinyt kattimuksen unia?
No mutta toi ylilataisuuskinhan on ihan parasta Mietis nyt, tinku istuu kahvilassa latautuneena, pöydän ohi leijailee tiukka farkkupeppu mikä kuuluu jollekin ylilatautuneelle urokselle josta tinku kiinnostuu..loppu jääkin historiaan vain hetekan natinan ääni taustalla kuuluenEn pyytänyt tälläsiä Arvaa onko mulla ollu kivaa Olla tälleen ihan ylilatautunut
No en! Älkää syytöntä syyttäkö,en mä pyytänyt nähdä millasia action unia kattinen näkee
No luulis kyllä että on olot namitukselliset tommosen tarjonnan jälk.....aaa, mutku ne ei oo sun omia niin jos ne jättää puishuonon jälkiefektinEn pyytänyt tälläsiä Arvaa onko mulla ollu kivaa Olla tälleen ihan ylilatautunut
Ei mua vaan Siitähän se tunnelma jatkuu eteenpäin ihan itekseen, tarvii ees pahemmin muuta kuin olla vaan ja antaa mennäMutta toisaalta ketuttaa kun siihen herää.
En tiiä, ku en muista uniaEtkö silloinkaan kun näin susta unta?
Mä nään ihan joka yö...onpa jännä ettei kaikki nää tai muista nähneensä.En nää unia
Mieluisampaa on käydä käsiksi viekussa olevaan.Ei mua vaan Siitähän se tunnelma jatkuu eteenpäin ihan itekseen, tarvii ees pahemmin muuta kuin olla vaan ja antaa mennä
Mä en muista aina unia.Mä nään ihan joka yö...onpa jännä ettei kaikki nää tai muista nähneensä.
Wow wow wow, nytkyllä kuulkaapas...en oo tasan tarkkaan lahjottanunna unikuviani mihinkään suuntaan joten kerta ne n a p a t a a n nuin vain niin ihan saa rauhassa....sylitellä ja kiehnätä ja painautua ja...hyvin sä oot nukkunu, jossain tasasen harmaassa maalipöntössä lilluminen viikon ajan on jo uuvuttavaaNo en! Älkää syytöntä syyttäkö,en mä pyytänyt nähdä millasia action unia kattinen näkee
Emmäkään läheskään aina muista kaikkia unia, mutta sen muistan että nään niitä.Mä en muista aina unia.
Nih!*intoutuu* Ja kukako se oli sitten Amorin henkäyksenä paikalla hätähmitkäkä? Että kannatti nähdä mun unia, ni ...sentään ihan takuuvarmoja ja laadukkaita jajaja..herätteleviä kaikin muodoinNo mutta toi ylilataisuuskinhan on ihan parasta Mietis nyt, tinku istuu kahvilassa latautuneena, pöydän ohi leijailee tiukka farkkupeppu mikä kuuluu jollekin ylilatautuneelle urokselle josta tinku kiinnostuu..loppu jääkin historiaan vain hetekan natinan ääni taustalla kuuluen
No mutta toi ylilataisuuskinhan on ihan parasta Mietis nyt, tinku istuu kahvilassa latautuneena, pöydän ohi leijailee tiukka farkkupeppu mikä kuuluu jollekin ylilatautuneelle urokselle josta tinku kiinnostuu..loppu jääkin historiaan vain hetekan natinan ääni taustalla kuuluen
Kai sä vinkkasit sille silmää?Olipa söpö jätkä vastapäätä mua. Olen junassa.
Eijjjjj nyt sä ymmärsit väärin, sun unista tässä oli kyse ei mun
EnKai sä vinkkasit sille silmää?
Se on vähän kun kattois vierestä kun toiset namitteleeNo luulis kyllä että on olot namitukselliset tommosen tarjonnan jälk.....aaa, mutku ne ei oo sun omia niin jos ne jättää puishuonon jälkiefektin
No syytön oon siihenkin! Kun...ihakivat ne mulla...ootko muuten mitä syöny aamupalaksi? Porkkanoita?
Kyllä täällä nähtäis unia muttaku rosmo vieny!...mutta menkööt, höveli oon..Mä nään ihan joka yö...onpa jännä ettei kaikki nää tai muista nähneensä.
Hah yks vie kunnian toisen seksiunista!!Nih!*intoutuu* Ja kukako se oli sitten Amorin henkäyksenä paikalla hätähmitkäkä? Että kannatti nähdä mun unia, ni ...sentään ihan takuuvarmoja ja laadukkaita jajaja..herätteleviä kaikin muodoin