ettet vaan olis menny ojasta allikkoon, nythän se juorukello sai oikein kunnolla vettä myllyynsä... soitin ja avauduin sille hieman...
ettet vaan olis menny ojasta allikkoon, nythän se juorukello sai oikein kunnolla vettä myllyynsä... soitin ja avauduin sille hieman...
Ei se sinänsä mun elämää hetkauta vaikka oliskin saanu, vaikka onhan tommonen kyylääminen ärsyttävää. Mutta tommosella kyttäilyllä ja juoruamisella se tekee vaan itelleen hallaa. Kuulinpa tossa että vakituinen kaveriporukka oli yhdessä päättänyt olla kutsumatta sitä johonkin jätkien iltaan.ettet vaan olis menny ojasta allikkoon, nythän se juorukello sai oikein kunnolla vettä myllyynsä
Älä leiki hämmentynyttä Kyllä niitäki vaan on.miespuolinen juorukello?
ohhoh
no mut onhan se aika harvinaistaÄlä leiki hämmentynyttä Kyllä niitäki vaan on.
En nyt tiedä harvinaisesta, mutta kuitenkin vähemmän yleistä kun naisilla. Paitsi että naiset ei juorua, vaan raportoi.no mut onhan se aika harvinaista
no niinhän mä just sanoinEn nyt tiedä harvinaisesta, mutta kuitenkin vähemmän yleistä kun naisilla. Paitsi että miehet ei juorua, vaan raportoi.
Eipäs, et vertaillut onko se harvinaisempaa miehillä vai naisilla, sanoit vaan että se on hervinaista. Vissi ero, ainakin mun mielestä.no niinhän mä just sanoin
on muutaman kerran käynyt mielessä että pitääkö astiastoja olla niin moniaita, eikö yx piisais?Eipäs, et vertaillut onko se harvinaisempaa miehillä vai naisilla, sanoit vaan että se on hervinaista. Vissi ero, ainakin mun mielestä.
muoks, senkin ryökäle :stick:
Miksen oo koskaan tajunnut että meidän perhe olis pärjännyt puolta pienemmällä astiamäärällä? Nyt kun on mp:n keittiövälineet laatikossa pakattuna niin oon huomannut että ihan älyttömän paljon helpompaa kun tiskivuori ei pääse kasaantumaan niin pahaksi ettei keittiötä enää löydä, ja tiskaaminenkaan ei enää vituta vaikka sen tekis joka/joka toinen päivä. Ja ei oo siis tiskikonetta.
mene takas ja käske vaihtaaHiphei :wave:
Voiko ihmisen hyvin sujunut päivä muuttua 5minuutissa ihan persiilleen? KYLLÄ VOI!
Pieni asia mutta rupes ketuttamaan,suutari pilas mun lemppari saapikkaat Kenties olen turhamainen mutta se vaihto pehmeet korkolaput joten nyt ne ei kopise enää :kieh:
Niiden kuuluu kopista! Enhän mä tajunnut sanoo sille et laita kovat korkolaput joten onkai tavallaan oma syykin..mutta ei se ees kysynyt mitään et kummat laitetaan. Mun parhaat ja eniten käytetyimmät saapikkaat pilalla *nyyh*
Millä mä ne nyt saan kopisemaan?!
Muuten ihan jees päivä,ihana kun ihmiset hymyilee Paitsi että mulle tuli tunne et kaikki kyttää mua...tarkistin kotiin tullessa naamani ja vaatteeni eikä niissä mun mielestä nyt mitään normaalia poikkeavaa ollut että en sitten tiedä oliko vaan omaa kuvitelmaa.
Mä kehtaa :ashamed:...oon niin onnettoman huono antaa huonoa asikaspalutetta. Kai täytyy lähtee naulaostoksille.mene takas ja käske vaihtaa
tai lyö nauloja kantaan :saint:
Moiii :wave:Tere
Ostat metalliset korkolaput? :xmas:Hiphei :wave:
Voiko ihmisen hyvin sujunut päivä muuttua 5minuutissa ihan persiilleen? KYLLÄ VOI!
Pieni asia mutta rupes ketuttamaan,suutari pilas mun lemppari saapikkaat Kenties olen turhamainen mutta se vaihto pehmeet korkolaput joten nyt ne ei kopise enää :kieh:
Niiden kuuluu kopista! Enhän mä tajunnut sanoo sille et laita kovat korkolaput joten onkai tavallaan oma syykin..mutta ei se ees kysynyt mitään et kummat laitetaan. Mun parhaat ja eniten käytetyimmät saapikkaat pilalla *nyyh*
Muuten ihan jees päivä,ihana kun ihmiset hymyilee Paitsi että mulle tuli tunne et kaikki kyttää mua...tarkistin kotiin tullessa naamani ja vaatteeni eikä niissä mun mielestä nyt mitään normaalia poikkeavaa ollut että en sitten tiedä oliko vaan omaa kuvitelmaa.
Pitää saappaiden kopista, ei muuten miehet huomaa katsoa peräänHiphei :wave:
Mä varmaan kuuntelisin älä mee biisiä.Moiii :wave:
mä hoksasin sut tos yhes alotuksessa koskien kevättä ja rakkautta mut häivyin hitaasti pois kun kuuntelin sen Koskelon musiikkivideon...*herkistyy*
Liian isosta on vain haittaa. No thanks.Lueskelin alun tuosta "miehet valehtelee" ketjusta! Ilmeisesti sillä koolla on väliä, ei ole vehje eikä mikään jos ei naiselta paikkoja riko..
En minäkää ennen tykännyt mutta nyt on ihan outoo jos vetää jotkut kopisemattomat jalkaan niin ei osaa ees kävellä.Pitäs lenkkareihinkin varmaan laittaaMinuu lähinnä nolottaa jos kengät kopisee :ashamed:
Mies oli ihmeissään että siekö tuota ääntä pidät kun yks päivä laitoinkin jalkaan kengät jotka kopisee Yleensä siis pidän kenkiä jotka ei ääntä pidä
Ja huomenta muuten, nukahdin pariks tunniks sohvalle tuossa...näinkö se aikanen herääminen aina kostautuu..vaikken kyl mitenkään niin hirmu aikaseen herää ees.
ehkä meillä normimiehillä on sitten vielä toivoaLiian isosta on vain haittaa. No thanks.
Nii just No,ei se nyt ole koko syy. Ois nyt ollut ees vaikka jotku nilkkurit eikä just noi mun lempparitPitää saappaiden kopista, ei muuten miehet huomaa katsoa perään