The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Tinku ja ruutis, mun patja on vähän ahdas, mutta sopu sijaa antaa. Ja voidaanhan me tehdä vaikka voileipää. Ens viikolla saan kyllä sängyn levitettyä ku mp.n roinat katoaa tilaa viemästä.

Jee pottusalaattia sain :heart: Nyt pannu kuumaks ja munaa paistelemaan :p

Tinku ja ruutis, mun patja on vähän ahdas, mutta sopu sijaa antaa. Ja voidaanhan me tehdä vaikka voileipää. Ens viikolla saan kyllä sängyn levitettyä ku mp.n roinat katoaa tilaa viemästä.

Jee pottusalaattia sain :heart: Nyt pannu kuumaks ja munaa paistelemaan :p
mua ei haittaa pikku ahtaus kun olen luonteeltani niin kovin vaatimaton

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Moikka vaan! Tulin pyörähtämään ja purkamaan vitutusta.
Papereita pyöritetty koko päivä ja vituttaa... Niinkin pienen yksityiskohdan takia, että laitoin yhteen kohtaan "ammatinopettaja", kun olisi pitänyt laittaa "yrittäjä", kun teen kaikki työt firman kautta laskutettuna, niin meni 4 sivua uusiksi.
Byrokratia on ihanaa !

:hug: vaan kaikille ja hyvää yötä !

kahvikirahvi
eih :headwall:
Kyllä vain. Mut ehdin kuitenkin 1/3 latomaan jo lautaselle, ja tippu pohja edellä lattialle :D Suurin osa salaatista säilyi hengissä kipossa, mutta osa lenteli pitkin mun pakastinta ja kettiön kaappeja.... Ei onneks iso vahinko :p'

Huomasin kotona et mun perunasalaattipurkin pohjaan oli liimautunut suklaalevy?? Pakko varmaan syödä sekin.

Kyllä vain. Mut ehdin kuitenkin 1/3 latomaan jo lautaselle, ja tippu pohja edellä lattialle :D Suurin osa salaatista säilyi hengissä kipossa, mutta osa lenteli pitkin mun pakastinta ja kettiön kaappeja.... Ei onneks iso vahinko :p'

Huomasin kotona et mun perunasalaattipurkin pohjaan oli liimautunut suklaalevy?? Pakko varmaan syödä sekin.
:LOL: :xmas:

• Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Huomenta hupsut!

Miul on tänään hammaslääkäri taas..puudutus ja paikkaus.: /
Mut ekana tarttis saada esikoinen ja mies hereille..ne on niin sikeäunisia molemmat että meinaa hermot mennä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä