Sama vika.Mulla tulee pelkästä röökin hajustakin pää niin kipeeks et kierrän ne savut kaukaa.
Sama vika.Mulla tulee pelkästä röökin hajustakin pää niin kipeeks et kierrän ne savut kaukaa.
jos mennään molemmat mistress sirahvin viekkuun?Mutta nyt rupee olee se aika kun katson kelloa ja totean että sänky kutsuu. Saanko sinne seuraa vai menenkö yksin vai ehkä pitkäkaulan viekkuun patjalle...
jos se päästää meijät. mut se lähti sinne pottusalaatin ostoon ja jos mä nyt menen niin minne mä pääni kallistan että tiiän ootella teit? järkyttyy pitkäkaula vielä kun tulee nukkuu jos mä olen siellä peiton alla piilossa.jos mennään molemmat mistress sirahvin viekkuun?
no nopeat syö hitaatjos se päästää meijät. mut se lähti sinne pottusalaatin ostoon ja jos me nyt mennään sinne niin mitä me tehdään sitä ootellessa? järkyttyy pitkäkaula vielä kun tulee nukkuu jos me ollaan siellä peiton alla raukeina piilossa.
ja jotain muutano nopeat syö hitaat
Mää oon. Lopetin kun odotin pp.tä mutta kas kummaa ku se oli pakko sit alottaa uudestaan. Jos joskus saisin lisää lapsia nii lopettaisin. Ja jos en saa, nii sitte ko toppa maksaa 5 euroa niin ei oo enää varaa.ooks sää röökaaja?
entäpä jos tulotaso yllättäen kohenis?Mää oon. Lopetin kun odotin pp.tä mutta kas kummaa ku se oli pakko sit alottaa uudestaan. Jos joskus saisin lisää lapsia nii lopettaisin. Ja jos en saa, nii sitte ko toppa maksaa 5 euroa niin ei oo enää varaa.
mua ei haittaa pikku ahtaus kun olen luonteeltani niin kovin vaatimatonTinku ja ruutis, mun patja on vähän ahdas, mutta sopu sijaa antaa. Ja voidaanhan me tehdä vaikka voileipää. Ens viikolla saan kyllä sängyn levitettyä ku mp.n roinat katoaa tilaa viemästä.
Jee pottusalaattia sain :heart: Nyt pannu kuumaks ja munaa paistelemaan
eih :headwall:Vaihe 1: Osta perunasalaattia.
Vaihe 2: Avaa paketti, ja pudota se lattialle.
Kyllä vain. Mut ehdin kuitenkin 1/3 latomaan jo lautaselle, ja tippu pohja edellä lattialle Suurin osa salaatista säilyi hengissä kipossa, mutta osa lenteli pitkin mun pakastinta ja kettiön kaappeja.... Ei onneks iso vahinko 'eih :headwall:
Toivottavasti se ei koko rasia mennyt lattialle..Vaihe 1: Osta perunasalaattia.
Vaihe 2: Avaa paketti, ja pudota se lattialle.
ai saakeli että ne on salakavaliaHuomasin kotona et mun perunasalaattipurkin pohjaan oli liimautunut suklaalevy?? Pakko varmaan syödä sekin.
Meikä kömpii perässä. Kauniita unia :kiss:ai saakeli että ne on salakavalia
mut nyt mä painun petiin *työntää tinkua syrjään niin että mistresillekin jäis tilaa*
Mää näkkileipää munaa ja pottusalladdiamä söin ruisleipää
juu, luinkin et himo iskiMää näkkileipää munaa ja pottusalladdia
Ei se koko vaan se miten sitä käyttää...mulla on vaan yks ja sekin aika pieni
Himot on ny tyydytetty, huh!juu, luinkin et himo iski
näkkileipä on kanssa
:xmas:Kyllä vain. Mut ehdin kuitenkin 1/3 latomaan jo lautaselle, ja tippu pohja edellä lattialle Suurin osa salaatista säilyi hengissä kipossa, mutta osa lenteli pitkin mun pakastinta ja kettiön kaappeja.... Ei onneks iso vahinko '
Huomasin kotona et mun perunasalaattipurkin pohjaan oli liimautunut suklaalevy?? Pakko varmaan syödä sekin.