The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
eikö kahvin hajukaan tepsi
No ei!|O

Nousi ne nyt kun tarpeeks monta kertaa sanoi..ärsyttää vaan kun joka aamu pitää keskenään hoitaa omat ja lasten aamuhommat, mies joko nukkuu tai jos onkin noussut niin istuu koneella kahvinsa kans.:kieh:
Ei kai siinäkään muuta, jos ite ois pirteenä hereillä ja jaksas touhuta mutkun yleensä oon itekin ihan väsy ja nyt sattuu taas oik.ranteeseenkin kun lääkityksen teho alkaa kai heikkenemään.

kahvikirahvi
Hyvää aamua.

6.30 kivasti pp herätti minut. Oli pakko päästä viereen, oli pakko saada äitin peitto, peiton alla sitten piti alkaa potkimaan sitä peittoa pois, ja kaikki oli huonosti sitten niin epä tässä sen jälkeen paljon olla nukuttu..

Josko sitä ny kahvia.

kahvikirahvi
No ei!|O

Nousi ne nyt kun tarpeeks monta kertaa sanoi..ärsyttää vaan kun joka aamu pitää keskenään hoitaa omat ja lasten aamuhommat, mies joko nukkuu tai jos onkin noussut niin istuu koneella kahvinsa kans.:kieh:
Ei kai siinäkään muuta, jos ite ois pirteenä hereillä ja jaksas touhuta mutkun yleensä oon itekin ihan väsy ja nyt sattuu taas oik.ranteeseenkin kun lääkityksen teho alkaa kai heikkenemään.
Mäkin istun joka aamu koneella kahvin kanssa. Oon ihan sika pahalla päällä usein aamusin ja räjähdysherkkä, ja jos en aamukahvia saa juua rauhassa niin on helposti koko päivä pilalla.

Että tossa asiassaymmärrän sun miestä, mutta muuten se kuulostaa kyllä vähän turhalta vätykseltä... Ei pahalla :|

IhanaValo
Mäkin istun joka aamu koneella kahvin kanssa. Oon ihan sika pahalla päällä usein aamusin ja räjähdysherkkä, ja jos en aamukahvia saa juua rauhassa niin on helposti koko päivä pilalla.

Että tossa asiassaymmärrän sun miestä, mutta muuten se kuulostaa kyllä vähän turhalta vätykseltä... Ei pahalla :|
Voi miekin istuisin niin mielelläni vaan koneella kahvin kanssa mutta kukaan ei hoitais noita lasten juttuja. Mies luottaa siihen että ne osaa ite etsiä vaatteet jne.
Että mutisen kirosanoja keskenäni sit pyöriessäni ympäri kämppää etsimässä sitä sun tätä, kun en kovin aamuihminen oo miekään..

kahvikirahvi
Voi miekin istuisin niin mielelläni vaan koneella kahvin kanssa mutta kukaan ei hoitais noita lasten juttuja. Mies luottaa siihen että ne osaa ite etsiä vaatteet jne.
Että mutisen kirosanoja keskenäni sit pyöriessäni ympäri kämppää etsimässä sitä sun tätä, kun en kovin aamuihminen oo miekään..
Kerron huonoäitisalaisuuteni, pp saa hillua ilman aamupuuroa ja yöpaidassa sen hetken kun mä lipittelen kahvia koneella.Vaipan kyl vaihdan, mut sen parempaan en kykene ennen kofeiinipiikkiä.

IhanaValo
Kerron huonoäitisalaisuuteni, pp saa hillua ilman aamupuuroa ja yöpaidassa sen hetken kun mä lipittelen kahvia koneella.Vaipan kyl vaihdan, mut sen parempaan en kykene ennen kofeiinipiikkiä.
Meilläkin aika vapaata oleilua aamuisin sillon kun on vapaapäivä..viikolla yleensä sit iskee se aamukiire kun lapset pitäis saada heräämään ajoissa hoitoon ja kouluun, syötyä aamupalat ja etsittyä/puettua vaatteet..ei ne kaikkea, ja varsinkaan tarpeeks nopeesti, saa hoidettua itsekään vielä.

kahvikirahvi
Meilläkin aika vapaata oleilua aamuisin sillon kun on vapaapäivä..viikolla yleensä sit iskee se aamukiire kun lapset pitäis saada heräämään ajoissa hoitoon ja kouluun, syötyä aamupalat ja etsittyä/puettua vaatteet..ei ne kaikkea, ja varsinkaan tarpeeks nopeesti, saa hoidettua itsekään vielä.
Ah, no sen ymmärrän. Meilläki meinas eilen tulla kiire ku jumitin aamulla :D

mä aamusta selvitymisstrategia perustuu tarkkaan ja tiukkaan aikataulun, kun on tottunut ja totuttanut lapset tekemään tietyt jutut täsmälleen samaan aikaan niin niistä tulee selviäö jota kukaan ei hoksaa kyseenalaistaa

esim. kahvi tippumaan 6:26, lapset alkavat pukemaan 7:13, jengi ulos ovesta 7:30

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
mä aamusta selvitymisstrategia perustuu tarkkaan ja tiukkaan aikataulun, kun on tottunut ja totuttanut lapset tekemään tietyt jutut täsmälleen samaan aikaan niin niistä tulee selviäö jota kukaan ei hoksaa kyseenalaistaa

esim. kahvi tippumaan 6:26, lapset alkavat pukemaan 7:13, jengi ulos ovesta 7:30
Kyllä mekin varmasti löydetään meille sopiva rytmi kunhan se koulu ja pk alkaa. Häätyy varmaan alkaa totuttelemaan pikkuhiljaa siihen..

IhanaValo
Mie on ite pahimmillani oikeen emäjumittaja..jotenkin ajantaju meinaa kadota jos jääkin "kiinni" johonkin kiinnostavaan..että sen takia en sais aamulla paljoa koneellekaan istahtaa jos on tarkoitus jonnekin selvitä tiettyyn aikaan. Aikataulutus on siis pielessä välillä itelläkin.
Ja tuo aamupala..mie oon koittanu harjoitella sitä kun välillä mentiin parilla kahvikupillisella sinne lounaaseen ainakin. Lapsille ei tosiaan meinaa maistua mut ois vähän pakko ainakin tuon koululaisen saada jotain syötyä kun ei niillä koulussa tarjota kuin se lounas.

Huomenia kaikille :)!

Johan aamuaurinko lekkoaa niin kirkkaana...meillä tyttö sitten heräskin ylös yhtaikaa auringon kanssa :D..eli katellaan miten jaksaa kukkua nyt pystyssä.

Meillä on aamuheräämiset kans aika pitkälle ruutiksen tyylisiä eli viikolla setti on sitä yhtä ja samaa kellonlyömää, jotta saadaan päivä käyntiin. Viikonloppuna sitten...no, se setti pysyy kutakuinkin samana, kun nämä on aamuvirkkusia lapsia. Mä en ole aamuihminen ollenkaan, mulla rupee järki juoksemaan "paremmin " vasta joskus puoliltapäivin...mutta kyllä nämä aamut kuitenkin menevät ja sujuvat.

Viikonloppuisin mä niin haluaisin semmosta viivästynyttä aamua, mutta meillä se ei toimi. Mies tosin osaa ottaa omansa silloin rauhallisen kaffeehetken ja rikomattoman sanomalhden lukutuokionsa kanssa...mutta suotakoon se hänelle.

Eli - meillä koululainen hommas itsensä tässä jo koulutiellensä ja nyt on mun seurana nämä nuorimmaiset. Tänään ohjelmassa lisää pääsiäiskorttien askartelua :)...

..ja mitä tulee lapsien aamupalojen syömisintouteen/-kyvykkyyteen, niin meille on nyt tuon keskimmäisen kanssa tullut pientä säätöä tuosta aamupalan syömättömyydestä...mikä siis on aivan uusi ilmiö. Ja sitä ei toi poika todellakaan tarttis, kun muutoinkin on tuommoinen pitkäraajainen tapaus eli jokainen ruokahetki tulee todellakin tarpeeseen...

Mutta kun. Vissiin joku periaatteellinen kouhotus vaihteeksi tuolla kovakalloisella...ja nuorimmainen meinaa seurata sujuvasti oivallista esimerkkiä perässä, kun ihannoi isompiaan mutta toistaiseksi änet nyt on ainakin saanut muilutettua syömään...

mulla on lappu missä on kaikki osoitteineen ja puh.numeroineen mitä meidän pitää hakea mistäkin ja mihin aikaan tämän viikon aikana, nettikirppiksien kautta
kerrossänky on ollut muutaman päivän olohuoneessa purettuna kun sellainenkin haettiin jo lapsille miehen asuntoon

+ sitten pitää käydä ikeassa ja sotkassakin :D

mulla on lappu missä on kaikki osoitteineen ja puh.numeroineen mitä meidän pitää hakea mistäkin ja mihin aikaan tämän viikon aikana, nettikirppiksien kautta
kerrossänky on ollut muutaman päivän olohuoneessa purettuna kun sellainenkin haettiin jo lapsille miehen asuntoon

+ sitten pitää käydä ikeassa ja sotkassakin :D
..että puuhaa piisaa :D! Päivät kyllä menevät niin paljon sukkelammin, kun on ohjelmaa ympättynä - joten oikein mukavaa hakinta-, roudailu- ja shoppailuviikkoa :)!

..mä en ole vielä kertaakaan käynyt Ikeassa :O :D...ehkä ihan hyväkin juttu, koska vois homma lähteä hanskasta :p...

..että puuhaa piisaa :D! Päivät kyllä menevät niin paljon sukkelammin, kun on ohjelmaa ympättynä - joten oikein mukavaa hakinta-, roudailu- ja shoppailuviikkoa :)!

..mä en ole vielä kertaakaan käynyt Ikeassa :O :D...ehkä ihan hyväkin juttu, koska vois homma lähteä hanskasta :p...
puuhaa riittää juu :)

mä olen innostunut vähän liikaakin ikeasta :D
mutta kun siellä on niin halpaa ja kivoja juttuja :ashamed:

kahvikirahvi
Ai hitto mulla meinas kiehua kun mun ystävä kertoi että yks tuttu oli koittanu udella siltä meidän eron yksityiskohtia. Se on semmonen maailman pahimmasta päästä oleva juorukello, aina siihen törmätessä saa kuulla kaikkien tuttujen ja tuntemattoman asiat yksityiskohtaisesti pahansuovilla mielipiteillä maustettuna.
Mietin että mitähän kaikkea se on mahtanu meidän asiosta sitte juoruta jo eteenpäin, niin otin puhelimen kauniiseen käteen ja soitin ja avauduin sille hieman.
Eiten kiehuttaa että se on kuitenkin mp.n kaveri ollut, ja luulis tajuavan että ehkä mun paras ystävä ei oo fiksuin vaihtoehto keneltä udella mun asioita. Vittu. Sanoin sille suorat sanat ja mp.kin oli ihan tyytyväinen mun puhelusta, kun se ei kuitenkaan itse olis saanut sanottua, kun on niin kiltti luonteeltaan.

IhanaValo
Nonni, elävänä selvitty..vielä tuli yks lisäkäynti:( Rahaa menee vielä lisää, tääkin kerta maksoi enemmän kuin mitä luulin. No, vielä ne kaks kertaa ens kuussa ja sit pitäis homman olla siinä..ainakin puolisen vuotta (tarkastuskäynti), toivottavasti sit ei tuu sen kummempia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä