huomenta :flower:Huomenta hupsut!
Miul on tänään hammaslääkäri taas..puudutus ja paikkaus.: /
Mut ekana tarttis saada esikoinen ja mies hereille..ne on niin sikeäunisia molemmat että meinaa hermot mennä.
eikö kahvin hajukaan tepsi
huomenta :flower:Huomenta hupsut!
Miul on tänään hammaslääkäri taas..puudutus ja paikkaus.: /
Mut ekana tarttis saada esikoinen ja mies hereille..ne on niin sikeäunisia molemmat että meinaa hermot mennä.
No ei!|Oeikö kahvin hajukaan tepsi
Mäkin istun joka aamu koneella kahvin kanssa. Oon ihan sika pahalla päällä usein aamusin ja räjähdysherkkä, ja jos en aamukahvia saa juua rauhassa niin on helposti koko päivä pilalla.No ei!|O
Nousi ne nyt kun tarpeeks monta kertaa sanoi..ärsyttää vaan kun joka aamu pitää keskenään hoitaa omat ja lasten aamuhommat, mies joko nukkuu tai jos onkin noussut niin istuu koneella kahvinsa kans.:kieh:
Ei kai siinäkään muuta, jos ite ois pirteenä hereillä ja jaksas touhuta mutkun yleensä oon itekin ihan väsy ja nyt sattuu taas oik.ranteeseenkin kun lääkityksen teho alkaa kai heikkenemään.
Voi miekin istuisin niin mielelläni vaan koneella kahvin kanssa mutta kukaan ei hoitais noita lasten juttuja. Mies luottaa siihen että ne osaa ite etsiä vaatteet jne.Mäkin istun joka aamu koneella kahvin kanssa. Oon ihan sika pahalla päällä usein aamusin ja räjähdysherkkä, ja jos en aamukahvia saa juua rauhassa niin on helposti koko päivä pilalla.
Että tossa asiassaymmärrän sun miestä, mutta muuten se kuulostaa kyllä vähän turhalta vätykseltä... Ei pahalla :|
Kerron huonoäitisalaisuuteni, pp saa hillua ilman aamupuuroa ja yöpaidassa sen hetken kun mä lipittelen kahvia koneella.Vaipan kyl vaihdan, mut sen parempaan en kykene ennen kofeiinipiikkiä.Voi miekin istuisin niin mielelläni vaan koneella kahvin kanssa mutta kukaan ei hoitais noita lasten juttuja. Mies luottaa siihen että ne osaa ite etsiä vaatteet jne.
Että mutisen kirosanoja keskenäni sit pyöriessäni ympäri kämppää etsimässä sitä sun tätä, kun en kovin aamuihminen oo miekään..
Meilläkin aika vapaata oleilua aamuisin sillon kun on vapaapäivä..viikolla yleensä sit iskee se aamukiire kun lapset pitäis saada heräämään ajoissa hoitoon ja kouluun, syötyä aamupalat ja etsittyä/puettua vaatteet..ei ne kaikkea, ja varsinkaan tarpeeks nopeesti, saa hoidettua itsekään vielä.Kerron huonoäitisalaisuuteni, pp saa hillua ilman aamupuuroa ja yöpaidassa sen hetken kun mä lipittelen kahvia koneella.Vaipan kyl vaihdan, mut sen parempaan en kykene ennen kofeiinipiikkiä.
Ah, no sen ymmärrän. Meilläki meinas eilen tulla kiire ku jumitin aamullaMeilläkin aika vapaata oleilua aamuisin sillon kun on vapaapäivä..viikolla yleensä sit iskee se aamukiire kun lapset pitäis saada heräämään ajoissa hoitoon ja kouluun, syötyä aamupalat ja etsittyä/puettua vaatteet..ei ne kaikkea, ja varsinkaan tarpeeks nopeesti, saa hoidettua itsekään vielä.
Kyllä mekin varmasti löydetään meille sopiva rytmi kunhan se koulu ja pk alkaa. Häätyy varmaan alkaa totuttelemaan pikkuhiljaa siihen..mä aamusta selvitymisstrategia perustuu tarkkaan ja tiukkaan aikataulun, kun on tottunut ja totuttanut lapset tekemään tietyt jutut täsmälleen samaan aikaan niin niistä tulee selviäö jota kukaan ei hoksaa kyseenalaistaa
esim. kahvi tippumaan 6:26, lapset alkavat pukemaan 7:13, jengi ulos ovesta 7:30
onko kellokortti :xmas:mä aamusta selvitymisstrategia perustuu tarkkaan ja tiukkaan aikataulun, kun on tottunut ja totuttanut lapset tekemään tietyt jutut täsmälleen samaan aikaan niin niistä tulee selviäö jota kukaan ei hoksaa kyseenalaistaa
esim. kahvi tippumaan 6:26, lapset alkavat pukemaan 7:13, jengi ulos ovesta 7:30
..että puuhaa piisaa ! Päivät kyllä menevät niin paljon sukkelammin, kun on ohjelmaa ympättynä - joten oikein mukavaa hakinta-, roudailu- ja shoppailuviikkoa !mulla on lappu missä on kaikki osoitteineen ja puh.numeroineen mitä meidän pitää hakea mistäkin ja mihin aikaan tämän viikon aikana, nettikirppiksien kautta
kerrossänky on ollut muutaman päivän olohuoneessa purettuna kun sellainenkin haettiin jo lapsille miehen asuntoon
+ sitten pitää käydä ikeassa ja sotkassakin
puuhaa riittää juu..että puuhaa piisaa ! Päivät kyllä menevät niin paljon sukkelammin, kun on ohjelmaa ympättynä - joten oikein mukavaa hakinta-, roudailu- ja shoppailuviikkoa !
..mä en ole vielä kertaakaan käynyt Ikeassa :O ...ehkä ihan hyväkin juttu, koska vois homma lähteä hanskasta ...
ei sentään mutta jos jotain poikkeavaa pitää tehdä niin sitä varten pitää laittaa hälytys kännykkäänonko kellokortti :xmas: