The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
ettet vaan olis menny ojasta allikkoon, nythän se juorukello sai oikein kunnolla vettä myllyynsä
Ei se sinänsä mun elämää hetkauta vaikka oliskin saanu, vaikka onhan tommonen kyylääminen ärsyttävää. Mutta tommosella kyttäilyllä ja juoruamisella se tekee vaan itelleen hallaa. Kuulinpa tossa että vakituinen kaveriporukka oli yhdessä päättänyt olla kutsumatta sitä johonkin jätkien iltaan.

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
no niinhän mä just sanoin
Eipäs, et vertaillut onko se harvinaisempaa miehillä vai naisilla, sanoit vaan että se on hervinaista. Vissi ero, ainakin mun mielestä.

muoks, senkin ryökäle :stick:

Miksen oo koskaan tajunnut että meidän perhe olis pärjännyt puolta pienemmällä astiamäärällä? Nyt kun on mp:n keittiövälineet laatikossa pakattuna niin oon huomannut että ihan älyttömän paljon helpompaa kun tiskivuori ei pääse kasaantumaan niin pahaksi ettei keittiötä enää löydä, ja tiskaaminenkaan ei enää vituta vaikka sen tekis joka/joka toinen päivä. Ja ei oo siis tiskikonetta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eipäs, et vertaillut onko se harvinaisempaa miehillä vai naisilla, sanoit vaan että se on hervinaista. Vissi ero, ainakin mun mielestä.

muoks, senkin ryökäle :stick:

Miksen oo koskaan tajunnut että meidän perhe olis pärjännyt puolta pienemmällä astiamäärällä? Nyt kun on mp:n keittiövälineet laatikossa pakattuna niin oon huomannut että ihan älyttömän paljon helpompaa kun tiskivuori ei pääse kasaantumaan niin pahaksi ettei keittiötä enää löydä, ja tiskaaminenkaan ei enää vituta vaikka sen tekis joka/joka toinen päivä. Ja ei oo siis tiskikonetta.
on muutaman kerran käynyt mielessä että pitääkö astiastoja olla niin moniaita, eikö yx piisais?

Hiphei :wave:

Voiko ihmisen hyvin sujunut päivä muuttua 5minuutissa ihan persiilleen? KYLLÄ VOI!
Pieni asia mutta rupes ketuttamaan,suutari pilas mun lemppari saapikkaat :mad: Kenties olen turhamainen mutta se vaihto pehmeet korkolaput joten nyt ne ei kopise enää :kieh:
Niiden kuuluu kopista! Enhän mä tajunnut sanoo sille et laita kovat korkolaput joten onkai tavallaan oma syykin..mutta ei se ees kysynyt mitään et kummat laitetaan. Mun parhaat ja eniten käytetyimmät saapikkaat pilalla *nyyh*

Millä mä ne nyt saan kopisemaan?!

Muuten ihan jees päivä,ihana kun ihmiset hymyilee:) Paitsi että mulle tuli tunne et kaikki kyttää mua...tarkistin kotiin tullessa naamani ja vaatteeni eikä niissä mun mielestä nyt mitään normaalia poikkeavaa ollut että en sitten tiedä oliko vaan omaa kuvitelmaa.

Voiko ihmisen hyvin sujunut päivä muuttua 5minuutissa ihan persiilleen? KYLLÄ VOI!
Pieni asia mutta rupes ketuttamaan,suutari pilas mun lemppari saapikkaat :mad: Kenties olen turhamainen mutta se vaihto pehmeet korkolaput joten nyt ne ei kopise enää :kieh:
Niiden kuuluu kopista! Enhän mä tajunnut sanoo sille et laita kovat korkolaput joten onkai tavallaan oma syykin..mutta ei se ees kysynyt mitään et kummat laitetaan. Mun parhaat ja eniten käytetyimmät saapikkaat pilalla *nyyh*

Muuten ihan jees päivä,ihana kun ihmiset hymyilee:) Paitsi että mulle tuli tunne et kaikki kyttää mua...tarkistin kotiin tullessa naamani ja vaatteeni eikä niissä mun mielestä nyt mitään normaalia poikkeavaa ollut että en sitten tiedä oliko vaan omaa kuvitelmaa.
mene takas ja käske vaihtaa

tai lyö nauloja kantaan :saint:

Heippa :wave:

Odottavan aika on pitkä. Joko ne kaksoset vois syntyä? Sisko meni eilen aamulla sisälle käynnistettäväks ja tänään oon koittanu 2 kertaa soittaa kolmen jälkeen, mut ei se vastaa... Jokohan se on tositoimissa... IIIIIIIKKKKKK. Jännittää enemmän, ku oma synnytys :D

Lady Gardenea

Ostat metalliset korkolaput? :xmas:

Aries 78

Pitää saappaiden kopista, ei muuten miehet huomaa katsoa perään ;)

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
IhanaValo
Minuu lähinnä nolottaa jos kengät kopisee :ashamed:
Mies oli ihmeissään että siekö tuota ääntä pidät kun yks päivä laitoinkin jalkaan kengät jotka kopisee :LOL: Yleensä siis pidän kenkiä jotka ei ääntä pidä :D

Ja huomenta muuten, nukahdin pariks tunniks sohvalle tuossa...näinkö se aikanen herääminen aina kostautuu..vaikken kyl mitenkään niin hirmu aikaseen herää ees.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minuu lähinnä nolottaa jos kengät kopisee :ashamed:
Mies oli ihmeissään että siekö tuota ääntä pidät kun yks päivä laitoinkin jalkaan kengät jotka kopisee :LOL: Yleensä siis pidän kenkiä jotka ei ääntä pidä :D

Ja huomenta muuten, nukahdin pariks tunniks sohvalle tuossa...näinkö se aikanen herääminen aina kostautuu..vaikken kyl mitenkään niin hirmu aikaseen herää ees.
En minäkää ennen tykännyt mutta nyt on ihan outoo jos vetää jotkut kopisemattomat jalkaan niin ei osaa ees kävellä.Pitäs lenkkareihinkin varmaan laittaa:LOL:

IhanaValo
Voi plaah--jaksasko käydä taas tyhjentää vaatevarastojaan..jos niitä sais myytyä niin sais ostettua sit vähän jotain uuttakin kaappiinsa :)
Vai meniskö vaan sohvannurkkaan telkun ääreen..?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä