ok mä teen sen verran kompromissia nyt että suostun maistamaan kaikkea muuta paitsi en pekonia enkä hookoon sinistä
Hk:n sininen ei olekaan ihmisravinnoksi kelpaavaa. No ehk itte voisin nippanappa sitä syödä, mut haukulle en kyl antais moista tuotosta.
ok mä teen sen verran kompromissia nyt että suostun maistamaan kaikkea muuta paitsi en pekonia enkä hookoon sinistä
Hyvä että ees joku on mun kanssa samaa mieltä ettei ihan yksin tarvi piipittää täälläHk:n sininen ei olekaan ihmisravinnoksi kelpaavaa. No ehk itte voisin nippanappa sitä syödä, mut haukulle en kyl antais moista tuotosta.
Oi sinä onnentyttö...kahvia pitää aina ollaKahvia & seksiä
Kirjoitellaanhan me muutkinNiin onkin, mutta en viitsis kirjoittaa nikilläni kaikkia tyhmyyksiä.
U 2.Kirjoitellaanhan me muutkin
Tulin taksilla joten nyt perillä tapahtumapaikalla
Olkaa kiltisti ja pitäkää kiva viikonloppu
JoohOi sinä onnentyttö...kahvia pitää aina olla
Popsi vaan
Miten niin?Softy minut hylkäsi.
Nostaha jalat ylös & hörppi vaikka kahvettaViikonloppu taas edessä. Olipa kiireinen päivä. Jalat on kipiät.
Nääh...en popsi, pahaa makkaraa mistä jää ikävä rasva kitalakeen.Popsi vaan
SUOMALAINEN SYÖ VUOSITTAIN KESKIMÄÄRIN KAKSI KILOA HK SINISTÄ LENKKIÄ
HK:n Sininen on Suomen suosituin lihavalmiste, jonka vuosituotanto on nykyisin jo yli 10 miljoonaa kiloa. Se tarkoittaa 8 700 kilometriä HK:n Sinistä vuodessa. Neljän vuoden tuotanto riittäisi peräkkäin aseteltuna maapallon ympäri. Jokainen suomalainen syö keskimäärin kaksi kiloa eli 3,5 HK Sinistä lenkkiä vuosittain.
SINISEN LENKIN SUOSION SYYT
Kun makkaraa tehdään sellaisia määriä kuin HK Sinistä Lenkkiä, ei valmistuksessa voi käyttää kuin jatkuvasti ja varmasti saatavilla olevia perusraaka-aineita: sian- ja naudanlihaa, vettä, perunatärkkelystä ja mausteita. Näin HK Sinisen Lenkin rakenne ja maku pystytään pitämään tasaisena vuodesta ja vuodenajasta riippumatta. HK Sinisen lenkin laatuun voi luottaa.
Ei vielä. Töistä tulossa. Eka kauppaan ja sit kotiin.Nostaha jalat ylös & hörppi vaikka kahvetta
Eiku juu juu, heittäydyt siellä kassalla jalat ilmaan ja selälleen siihen kassaneidon eteen vähäks aikaa huilimaan. Voit tehä sellasia haarat auki-haarat kiinni liikkeitäkin samallaEi vielä. Töistä tulossa. Eka kauppaan ja sit kotiin.
AhaEiku juu juu, heittäydyn siellä kassalla jalat ilmaan ja selälleni siihen kassaneidon eteen vähäks aikaa huilimaan. Voin tehä sellasia haarat auki-haarat kiinni liikkeitäkin samalla
Eiku kassapojan.Eiku juu juu, heittäydyt siellä kassalla jalat ilmaan ja selälleen siihen kassaneidon eteen vähäks aikaa huilimaan. Voit tehä sellasia haarat auki-haarat kiinni liikkeitäkin samalla