Pikaista paranemista.Huomenta, aamupala & kohta töihin,tosin siellä paljoo voi tehä.
Ranne pamahti yöllä ja on helvetin kipee,jotain kun yrittää tehä,niin koskee hemmetin kovasti,ei liikuttaa mihinkään suuntaan tai taivuttaa ilman kipua,mtös pikkurilliin koskee. Rintaliivien kiinni laitto koske kamalasti.
Kiitos.iltaa
Tepä ootte taas kirjoitelleet, olis vaan joku reilut 30 sivua luettavaa
Jotain tuolta luin niin @Softy , Torissa annetaan monesti hyviä huonekaluja yms ilmaiseksi. Jotkut tuo esim pientä korvausta vastaan jos kysyy. Itse löysin koulupöydän 25e ja tuotiin kotiin kun annoin 10e tuon päälle.
Ja kierrätyskeskuksestakin saa kotiinkuljetuksen, hinnasta en tiedä. Aika edullisia huonekaluja niissäkin on ja kaikkea muutakin.
Juu, keitellään vaanKahvia, kahvia, kaaaahhvia!
Lokkeja ko katselet?
Nouu, lokit ovat jossakin ulkona. Mä olen sisällä.Lokkeja ko katselet?
Hyvä että sait apua.Kiitti murut
Ihanat työkaverit auttoi töissä.
Ranne on vähän parempi,mutta jomottaa viellä jaon kipee. Ei viellä pysty tekemään mitään sillä.
Tollai luin ja meinasin jo kysyä jaa niin kenen kanssa?Kiitos.
Ollaan naitu ahkerasti.
Koitahan toipua <3Kiitti murut
Ihanat työkaverit auttoi töissä.
Ranne on vähän parempi,mutta jomottaa viellä jaon kipee. Ei viellä pysty tekemään mitään sillä.
Olisikin joku jonka kanssa.Tollai luin ja meinasin jo kysyä jaa niin kenen kanssa?
Niinp...no mutta kylläpä on ollunna taas ihan hiivatin nihkee ilmakin että tuotaOlisikin joku jonka kanssa.
Mitä se haittaa?Niinp...no mutta kylläpä on ollunna taas ihan hiivatin nihkee ilmakin että tuota
Nihkeen kuuma koko päivän ollu ja pitänyt mennä ja tulla ja höyrytä huoneissa missä huono ilmanvaihto...Mitä se haittaa?
Tietäisitpä mitkä olosuhteet mulla on töissä. Hikoilen koko ajan. Vettä pitää juoda usein. Mutta siis nihkeys ei haittaa aktiiviteettiä.Nihkeen kuuma koko päivän ollu ja pitänyt mennä ja tulla ja höyrytä huoneissa missä huono ilmanvaihto...
Kyllä se nyt vähän haittaa
Kaipaan ilmanraikkautta ja raikkautta ilmaan!! *kaipaa*