The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
iltaa :)

Tepä ootte taas kirjoitelleet, olis vaan joku reilut 30 sivua luettavaa :D

Jotain tuolta luin niin @Softy , Torissa annetaan monesti hyviä huonekaluja yms ilmaiseksi. Jotkut tuo esim pientä korvausta vastaan jos kysyy. Itse löysin koulupöydän 25e ja tuotiin kotiin kun annoin 10e tuon päälle.
Ja kierrätyskeskuksestakin saa kotiinkuljetuksen, hinnasta en tiedä. Aika edullisia huonekaluja niissäkin on ja kaikkea muutakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
iltaa :)

Tepä ootte taas kirjoitelleet, olis vaan joku reilut 30 sivua luettavaa :D

Jotain tuolta luin niin @Softy , Torissa annetaan monesti hyviä huonekaluja yms ilmaiseksi. Jotkut tuo esim pientä korvausta vastaan jos kysyy. Itse löysin koulupöydän 25e ja tuotiin kotiin kun annoin 10e tuon päälle.
Ja kierrätyskeskuksestakin saa kotiinkuljetuksen, hinnasta en tiedä. Aika edullisia huonekaluja niissäkin on ja kaikkea muutakin.
Muut täällä pervoilee ja minä, yksin, pieni ihminen olen pitänyt jöötä:cool:
Missäs sitä ollaan oltu, tähänkö asti kysynkö nyt vaan?:sneaky::barefoot:
 
Muut täällä pervoilee ja minä, yksin, pieni ihminen olen pitänyt jöötä:cool:
Missäs sitä ollaan oltu, tähänkö asti kysynkö nyt vaan?:sneaky::barefoot:
Hyvä kun joku pitää jöötä (y):)

Bilettämässä :D
Lipsahti vähän sekä perjantaina että myös lauantaina mutta näin myös yhtä kaveria eilen jota en ole hetkeen nähnyt ja tanssittiin sydämemme kyllyydestä :)

Näin myös yhtä sinisilmäistä :love:
 
Hyvä kun joku pitää jöötä (y):)

Bilettämässä :D
Lipsahti vähän sekä perjantaina että myös lauantaina mutta näin myös yhtä kaveria eilen jota en ole hetkeen nähnyt ja tanssittiin sydämemme kyllyydestä :)

Näin myös yhtä sinisilmäistä :love:
No mä jo viimeyönä sain sellasen aavistuksen että nyt on tainnut mimmi jäädä bilettelemään :D
 
vierailija
Olen vain pieni poika
sinun kuumien silmiesi edessä,
joiden katse on kaikkia hyväilyjä
polttavampi.
Vain surullinen sydämeni
on minulla annettavana,
mutta varjoni liukuu huumaantuneena
sinun jalkojesi yli.

Hiljaisena rakkaudesta
katselen kasvojasi,
ja punaisen lippaan lailla
kätkee sydämeni helmiketjua,
päiviä ja öitä,
jotka olet minulle antanut.
Mutta jos sinä minuun väsyneenä
suljet silmäsi,
olen katoava hiljaisemmin
kuin aamutaivaalta tähdet.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Noh niin.Himassa!
Amsterdam koettu taas kerran. Aina yhtä viettelevän ihana. Rentous huipussaan eikä aina kaikesta niin nokonnuukaa. Tuli nuuskittua coffeeshopettien tuoksuja lounastuntia viettävien toimistoneitien ja -rouvien kanssa. Pikkusen teki mieli sätkää maistaa, mutta kun en tähänkään asti, niin olin kiltti pohjoismaalainen. Huumaantunut olin jo harvinaisista tuoksuista. Miten olisi käynyt ”pilvessä” kaduilla kävellessä, kun muutenkin oli vaikeata ja vaarallista väistellä hirmuvauhtia kaahailevia fillaristeja. Vaatteet tuuletin hyvin ettei Suomen Tullin fiksut labbikset olisi narauttaneet minua. Se olisi ollut noloa.
Hienoa. Selvisit hengissä. Kunnioitettavaa suoraselkäisyyttä siellä huurujenkin seassa.
 
vierailija
Mjahas...
Tuli katottua leffa.
Sit tuli katottua ikävät uutiset.
Sit vilkaisin palstaa ja tätä ketjua.

Ei. En aio jäädä katsomaan kuinka perhelehden keskustelupalsta ja tämäkin ketju muuttuu mitävitun etäpesäkkeeksi ja rajatkii-liikkeen äänitorveksi.

Joten moi.

Saatan joskus palata jos tämä joskus vielä alkaa muistuttamaan perhelehden keskustelupalstaa. Jos ei niin netissä on mulle mielenkiintoisempaakin tarjolla.
:alien:
 
Huomenta, aamupala & kohta töihin,tosin siellä paljoo voi tehä. :(
Ranne pamahti yöllä ja on helvetin kipee,jotain kun yrittää tehä,niin koskee hemmetin kovasti,ei liikuttaa mihinkään suuntaan tai taivuttaa ilman kipua,mtös pikkurilliin koskee. Rintaliivien kiinni laitto koske kamalasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä