Hyvää yötäMenen nukuksimaan. Öitä
Hyvää yötäMenen nukuksimaan. Öitä
Juuh kunhan selvensinSitähän juuri tarkoitin kun
Joo ,sehän tuli yllätetyks sieltäMuistatko sen jakson ku se oli siellä häkkivarastossa lukemassa vanhoja jalluja ja vyönsolki petti
Joo ,sehän tuli yllätetyks sieltä
Muut täällä pervoilee ja minä, yksin, pieni ihminen olen pitänyt jöötäiltaa
Tepä ootte taas kirjoitelleet, olis vaan joku reilut 30 sivua luettavaa
Jotain tuolta luin niin @Softy , Torissa annetaan monesti hyviä huonekaluja yms ilmaiseksi. Jotkut tuo esim pientä korvausta vastaan jos kysyy. Itse löysin koulupöydän 25e ja tuotiin kotiin kun annoin 10e tuon päälle.
Ja kierrätyskeskuksestakin saa kotiinkuljetuksen, hinnasta en tiedä. Aika edullisia huonekaluja niissäkin on ja kaikkea muutakin.
Hyvä kun joku pitää jöötäMuut täällä pervoilee ja minä, yksin, pieni ihminen olen pitänyt jöötä
Missäs sitä ollaan oltu, tähänkö asti kysynkö nyt vaan?
Jotenkin en ole yhtään yllättänytSattuuhan nuita
No mä jo viimeyönä sain sellasen aavistuksen että nyt on tainnut mimmi jäädä bilettelemäänHyvä kun joku pitää jöötä
Bilettämässä
Lipsahti vähän sekä perjantaina että myös lauantaina mutta näin myös yhtä kaveria eilen jota en ole hetkeen nähnyt ja tanssittiin sydämemme kyllyydestä
Näin myös yhtä sinisilmäistä
No mä jo viimeyönä sain sellasen aavistuksen että nyt on tainnut mimmi jäädä bilettelemään
Nii varmaan jooMuut täällä pervoilee ja minä, yksin, pieni ihminen olen pitänyt jöötä
Missäs sitä ollaan oltu, tähänkö asti kysynkö nyt vaan?
Hienoa. Selvisit hengissä. Kunnioitettavaa suoraselkäisyyttä siellä huurujenkin seassa.Noh niin.Himassa!
Amsterdam koettu taas kerran. Aina yhtä viettelevän ihana. Rentous huipussaan eikä aina kaikesta niin nokonnuukaa. Tuli nuuskittua coffeeshopettien tuoksuja lounastuntia viettävien toimistoneitien ja -rouvien kanssa. Pikkusen teki mieli sätkää maistaa, mutta kun en tähänkään asti, niin olin kiltti pohjoismaalainen. Huumaantunut olin jo harvinaisista tuoksuista. Miten olisi käynyt ”pilvessä” kaduilla kävellessä, kun muutenkin oli vaikeata ja vaarallista väistellä hirmuvauhtia kaahailevia fillaristeja. Vaatteet tuuletin hyvin ettei Suomen Tullin fiksut labbikset olisi narauttaneet minua. Se olisi ollut noloa.
Mjahas...
Tuli katottua leffa.
Sit tuli katottua ikävät uutiset.
Sit vilkaisin palstaa ja tätä ketjua.
Ei. En aio jäädä katsomaan kuinka perhelehden keskustelupalsta ja tämäkin ketju muuttuu mitävitun etäpesäkkeeksi ja rajatkii-liikkeen äänitorveksi.
Joten moi.
Saatan joskus palata jos tämä joskus vielä alkaa muistuttamaan perhelehden keskustelupalstaa. Jos ei niin netissä on mulle mielenkiintoisempaakin tarjolla.
Nii varmaan joo
Huomenta, aamupala & kohta töihin,tosin siellä paljoo voi tehä.
Ranne pamahti yöllä ja on helvetin kipee,jotain kun yrittää tehä,niin koskee hemmetin kovasti,ei liikuttaa mihinkään suuntaan tai taivuttaa ilman kipua,mtös pikkurilliin koskee. Rintaliivien kiinni laitto koske kamalasti.