The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
iltaa :)

Tepä ootte taas kirjoitelleet, olis vaan joku reilut 30 sivua luettavaa :D

Jotain tuolta luin niin @Softy , Torissa annetaan monesti hyviä huonekaluja yms ilmaiseksi. Jotkut tuo esim pientä korvausta vastaan jos kysyy. Itse löysin koulupöydän 25e ja tuotiin kotiin kun annoin 10e tuon päälle.
Ja kierrätyskeskuksestakin saa kotiinkuljetuksen, hinnasta en tiedä. Aika edullisia huonekaluja niissäkin on ja kaikkea muutakin.
Kiitos. :)
Ollaan oltu ahkeria. :D:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tiättekste kun mä olen pääni puhki pohtinut ja miettinyt ja laskenut ja tuuminut että mistä mä kehitän/vapautan edes parikyttonnia jotta vois olla toiveita että pankki myöntäisi hieman lisää lainaa jotta mä uskallan mennä ihan oikeasti katsomaan sitä ihanaa pikkutaloa ja...


...ääää... *tilt* Mullon ylirasittuneet aivot eikä minkänlaista ratkaisua ongelmaan!

Elämä tavallaan oli helpompaa silloin kun ei ollut minkäänlaista toivoa kehittää mistään yllärinä edes tonnia. Tiesi, että haaveilu on turhaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Meitillä täällä Ameriikassa on auringon pimennys tänään.
Äläkä yritäkään sanoa, että siellä on pimennystä jatkuvasti, se ei pidä paikkaansa, on meillä valoisia hetkiäkin.
 
Kiitti murut :love:
Ihanat työkaverit auttoi töissä. :love:
Ranne on vähän parempi,mutta jomottaa viellä jaon kipee. Ei viellä pysty tekemään mitään sillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Uunijuureksia (peruna, tuore punasipuli, valkosipulin kokonaiset kynnet, mukulaselleri, porkkana, lanttu, punajuuri ja palsternakkaa rosmariinin, timjamin ja oliiviöljyn kanssa) kanan tai siis broilerin kanssa, ostin semmosen kokonaisen mutta paloittelen sen ja maustan tietenkin itse. (y) Juurekset olleet hetken aikaa jo uunissa, kohta broilerin kappaleet päälle :)
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä