Mulla on niiiii-in monen monet kuulokkeet menny sökörisarämäks kun piuha on jotenki katkennu...tai siis kun oon töllöilly niitten kuulokkeitten kans, mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan ja kieltämäänTuota mäkin epäilen
Mulla on niiiii-in monen monet kuulokkeet menny sökörisarämäks kun piuha on jotenki katkennu...tai siis kun oon töllöilly niitten kuulokkeitten kans, mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan ja kieltämäänTuota mäkin epäilen
hyvä se on varmistaa että berberi on kunnossa*ufopääkkönen*
Ai niinku mitenkäniiNaiset
et uskokkaan kuinka kauan siitä on kun olen edes lukenut nuo pari sanaa. kuulemisesta puhumattakaan.töhöttää ja vöyhöttää
Mä voin tulla kattomaan molempien perää kun tanssiapompitte.Uskaltaa Tuu mun kanssa tanssimaan *hyppii ja pomppii kisun ympärillä ponihännät molemminpuolin päätä iloisesti heiluen*
No nii ja nyt peput keikkumaan!
Niin..? Mitäpä meistä?Naiset
Mä en oo vielä syönyt aamupalaa. Maissisipsejä ja juustokakkua.
Sikshän mulla menee kanssa kuulokkeet niin usein rikki kun saatan alkaa ettimään että missä ne on ja luulen jonkun lainanneen ja nousen tästä koneelta ja ja sitte tuleekin äkkipysähys kun ne onkin päässä...monet kerrat myös unohtana ottaa ne pois päästä kun lähen jonnekin tästä koneelta ja meinaa lähtee koko kone mukanaMulla on niiiii-in monen monet kuulokkeet menny sökörisarämäks kun piuha on jotenki katkennu...tai siis kun oon töllöilly niitten kuulokkeitten kans, mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan ja kieltämään
Siis hähtähet uskokkaan kuinka kauan siitä on kun olen edes lukenut nuo pari sanaa. kuulemisesta puhumattakaan.
Nyt syön voileipää.
Nomutta...
JEE!!*sheikkaa ja ketkuttaavetkuttaa ja pomppii*
Mie en ollukaan se vimppanen!!! Jotain pikkiriikkistä toivoo vielä jäljellä....jostain ryhtiliikkeestä..
Elä huoli Pehmis, vielä ehdit aamupalalle - päivää on jäljellä*halaaruttaa*
Täällä vilahti nopeesti mutta nyt on taas niin paksua pilvee niin paksua pilvee ettäAurinko pilkahtelee välillä esillä
Täällä meni pilveen.Aurinko pilkahtelee välillä esillä
Eeeh ...siis mä teen nuin. Että unohdan ne kuulokkeet pääkköseeni sujuvasti ja samalla sen isomman koneenkin että se luurailee kans lähistöllä ja lipasen liikekannalle ja...sitten onkin niskaliikkeet kohdillaan ja älämölötasokin...Sikshän mulla menee kanssa kuulokkeet niin usein rikki kun saatan alkaa ettimään että missä ne on ja luulen jonkun lainanneen ja nousen tästä koneelta ja ja sitte tuleekin äkkipysähys kun ne onkin päässä...monet kerrat myös unohtana ottaa ne pois päästä kun lähen jonnekin tästä koneelta ja meinaa lähtee koko kone mukana
Just näinEeeh ...siis mä teen nuin. Että unohdan ne kuulokkeet pääkköseeni sujuvasti ja samalla sen isomman koneenkin että se luurailee kans lähistöllä ja lipasen liikekannalle ja...sitten onkin niskaliikkeet kohdillaan ja älämölötasokin...
Vuorotellen nykäsette piuhoja.Just näin
Vois olla mielenkiintosta seurata meitä kahta vierekkäisillä koneilla
No jos haluaa nopeesti hermostoliittolomalle...Just näin
Vois olla mielenkiintosta seurata meitä kahta vierekkäisillä koneilla
Niin..? Mitäpä meistä?
Nyitään piuhoja, kompuroidaan johtoihin, mattoihin ja pöydänkulmiin ja aina sillon tällön jommankumman tukka vaan pölähtää kun kaadutaan koneen taakseVuorotellen nykäsette piuhoja.
Niin just, itteesä voi ne onnettomat uteliaat syyttää sen jälkeen kun mitäs läksivät kikkelis kokkelisNo jos haluaa nopeesti hermostoliittolomalle...
Varoaluetta pukkais aikatavalla...tai muutoin on itekin siinä piuhaläppärijalkakäsiparikikkurapääkkössotkussa mukana ... Mutta saa iha itteesä syytellä. Mitäs tuli liika liki seuraamaan
Siiis hei! Hei!! Ei nuin saa tehdä että aloittaa mutta sitten ei lopetakaan!Voisin kertoa, mutta en uskalla
Käväsen asioila, palaan illemmalla, heippa
just niin, mutta ennen tuota.Pari kolme minuuttia sitten vissiinkait?
awww et uskalla? Mies joka pelkää mua? Kaikkee sitä näkee ja oppii...mä olen pelottavaVoisin kertoa, mutta en uskalla
Käväsen asioila, palaan illemmalla, heippa
hyvä se on varmistaa että berberi on kunnossa