The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on niiiii-in monen monet kuulokkeet menny sökörisarämäks kun piuha on jotenki katkennu...tai siis kun oon töllöilly niitten kuulokkeitten kans, mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan ja kieltämään:notworthy:
Sikshän mulla menee kanssa kuulokkeet niin usein rikki kun saatan alkaa ettimään että missä ne on ja luulen jonkun lainanneen ja nousen tästä koneelta ja ja sitte tuleekin äkkipysähys kun ne onkin päässä:unsure:...monet kerrat myös unohtana ottaa ne pois päästä kun lähen jonnekin tästä koneelta ja meinaa lähtee koko kone mukana:notworthy:
 
Sikshän mulla menee kanssa kuulokkeet niin usein rikki kun saatan alkaa ettimään että missä ne on ja luulen jonkun lainanneen ja nousen tästä koneelta ja ja sitte tuleekin äkkipysähys kun ne onkin päässä:unsure:...monet kerrat myös unohtana ottaa ne pois päästä kun lähen jonnekin tästä koneelta ja meinaa lähtee koko kone mukana:notworthy:
Eeeh :cautious:...siis mä teen nuin. Että unohdan ne kuulokkeet pääkköseeni sujuvasti ja samalla sen isomman koneenkin että se luurailee kans lähistöllä ja lipasen liikekannalle ja...sitten onkin niskaliikkeet kohdillaan ja älämölötasokin(y):oops:...
 
Eeeh :cautious:...siis mä teen nuin. Että unohdan ne kuulokkeet pääkköseeni sujuvasti ja samalla sen isomman koneenkin että se luurailee kans lähistöllä ja lipasen liikekannalle ja...sitten onkin niskaliikkeet kohdillaan ja älämölötasokin(y):oops:...
Just näin :D:D
Vois olla mielenkiintosta seurata meitä kahta vierekkäisillä koneilla:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Vuorotellen nykäsette piuhoja. :D
Nyitään piuhoja, kompuroidaan johtoihin, mattoihin ja pöydänkulmiin ja aina sillon tällön jommankumman tukka vaan pölähtää kun kaadutaan koneen taakse :D
No jos haluaa nopeesti hermostoliittolomalle:barefoot::oops:...
:D


Varoaluetta pukkais aikatavalla...tai muutoin on itekin siinä piuhaläppärijalkakäsiparikikkurapääkkössotkussa mukana :D... Mutta saa iha itteesä syytellä. Mitäs tuli liika liki seuraamaan :)
Niin just, itteesä voi ne onnettomat uteliaat syyttää sen jälkeen kun mitäs läksivät kikkelis kokkelis:cool:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä