Niin oli täälläkin. Mä olin parvekkeella ihailemassa ja kuvaamassa.
E sano mitn ny
Niin oli täälläkin. Mä olin parvekkeella ihailemassa ja kuvaamassa.
Niin mutku toi salaatti oli hyvin ruokaisa *nyökyttää päätään tomerasti* Huomenna syön kalaaruokaa sun pitää syödä eikä...
Softy!!!Niin oli täälläkin. Mä olin parvekkeella ihailemassa ja kuvaamassa naapurin komeaa kollia salaa.
No kun.. se on kivan näköistä ja kuulosta.
E sano mitn ny
No kun.. se on kivan näköinen ja kuuloinen, enhän mä muuten sitä stalkkais.
Heitä voi ihailla lähempää.Softy!!!
Pöh, puut ovat kasvaneet vastakkaisen talon ikkunoiden eteen. Ei voi enää kytätä.
Mä sain oivan ohjeen tässä kesällä mitä tehä porkkanoillaPorkkanaa
Siis...joo, toisaalta kyllä...oonhan mäkin menny sanomaan että on kauniin näköstä ja...muttakun on se myös ihankamalaaNo kun.. se on kivan näköistä ja kuulosta.
Mä sain oivan ohjeen tässä kesällä mitä tehä porkkanoilla
Eli uuniin vaan ja sinne mausteet ja öljyt..on ihan tosi naminamia
No joojoo, uunijuureksiaMä sain oivan ohjeen tässä kesällä mitä tehä porkkanoilla
Eli uuniin vaan ja sinne mausteet ja öljyt..on ihan tosi naminamia
Mä taas tykkään tosi paljon
Mä en syö lämpimiä kasviksia enkä vihaanneksia.
Mmm kyllä kylläNo joojoo, uunijuureksia
Kaveriks voi laittaa vaikka punajuurtakin...ja hiukan ennen valmistumista ripotella päälle fetaa
Ukkosen tuhot ei ole kivoja.Siis...joo, toisaalta kyllä...oonhan mäkin menny sanomaan että on kauniin näköstä ja...muttakun on se myös ihankamalaa
Joo, eivät oo. Tuhojen korjaamisissa kun voi mennä kauankin ja korvauspaperisotkuissa...jos niitä ylipäätänsä saakaan... Mutta halvallahan nuin pääsee aina siihen saakka jos tulee henkilövahinkoja...Ukkosen tuhot ei ole kivoja.
Tulihan tuo nähtyäKatsoitko sen jakson missä Gunnar laittoi Ulla takaapäin suihkussa, aistikasta
Mä en ole mummo mutta silti katson salkkareita, katsonut alusta astiMutt Salkkarit saa aina alapeukun vaan ihan sen takia kun on niin hoono sarja, eihän sitä sun lisäks kattele muut kuin mummot
Syön mä perunan mieluiten lämpimänä...onko se juures vai vihannes vai juuresvihannes....Mä taas tykkään tosi paljon
Kukin tyylillään
Shhh sovitaan ettet katoTulihan tuo nähtyä
Mä en ole mummo mutta silti katson salkkareita, katsonut alusta asti
En nyt naama telkkarissa kiinni ole vaan saatan tehdä siinä samalla jotain muutakin mutta kuitenkin.
Toinen mitä seuraan/seurataan on Uusi päivä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/PerunaSyön mä perunan mieluiten lämpimänä...onko se juures vai vihannes vai juuresvihannes....
ÅkkeShhh sovitaan ettet kato
Ihan hullua kun ne just tuli (tai ainakin melkeen just) klo 21 suomeksi puhuttuna ja nyt nne samat tulee klo 19 alkuperäiskielellä. Ihan nurinkurista.Toystory 2 alkaa nelosella