mä meinsin laittaa just ton kans!
mä meinsin laittaa just ton kans!
Joskus ihan hämmennyn siitä miten samanlaiset aatokset meiän molempien pörröpäissä oikein majaileemä meinsin laittaa just ton kans!
Täällä kääntyy kanava zwiuh sukkelaan aivan muille kanaville kuin salkkarialkkareille jos nyt sattuu tohon aikaan päällä olemaankaan...Tulihan tuo nähtyä
Mä en ole mummo mutta silti katson salkkareita, katsonut alusta asti
En nyt naama telkkarissa kiinni ole vaan saatan tehdä siinä samalla jotain muutakin mutta kuitenkin.
Toinen mitä seuraan/seurataan on Uusi päivä.
Hiljaseks toisinaan vetää ilman ukkostakinJoskus ihan hämmennyn siitä miten samanlaiset aatokset meiän molempien pörröpäissä oikein majailee
Jos te olettekin tietämättänne siskokset/kaksosetJoskus ihan hämmennyn siitä miten samanlaiset aatokset meiän molempien pörröpäissä oikein majailee
Oi, siellä on nenämusiikit niin kohdillaanLeipä on valmis,tuoksuu niin ihanalle,mut ei viellä passaa leikellä & maistella
Jos te olettekin tietämättänne siskokset/kaksoset
On joo vaikka onhan se oikeen ihmisen kanssa kivempaakinMutta siis se on jokaisen ihan kiva harrastaa omaa kivaa aina sillon kun itse sitä haluaa
...*nielasee*...niihOn joo vaikka onhan se oikeen ihmisen kanssa kivempaakin
Sitä vähän arvelin, kun ainakin Valion maidoissa on se d-vitamiinivalmiste maissiöljyssä eikä sitä sen takia voi käyttää ollenkaan. Mut onhan hyvä tietää ennakkoon, mistä kipu voi tullaAi,eilen myöhään illalla iski vatsakipu alas vasemmalle puolelle. Se meni ohi aika äkkiä.
Joo,itsetehty lämmin leipä tai sämpylät LurpsOi, siellä on nenämusiikit niin kohdillaan
Tuore leipä vaan on
Ok mutta miksi maissin syömisestä ei tule kipuja?Sitä vähän arvelin, kun ainakin Valion maidoissa on se d-vitamiinivalmiste maissiöljyssä eikä sitä sen takia voi käyttää ollenkaan. Mut onhan hyvä tietää ennakkoon, mistä kipu voi tulla
Paksusuolihan on siellä vasemmalla puolella.
Pelkässä maississa ei ole sitä öljyä niin paljon ja myrkyt kertyvät yleensä rasvaa - tai rasvakudokseen, kuten esim possunlihassa, jos se on syönyt maissia.Ok mutta miksi maissin syömisestä ei tule kipuja?
Jos se on luomumaissia, ei tule kipuja. Soijassa sama asia:Ok mutta miksi maissin syömisestä ei tule kipuja?
OkPelkässä maississa ei ole sitä öljyä niin paljon ja myrkyt kertyvät yleensä rasvaa - tai rasvakudokseen, kuten esim possunlihassa, jos se on syönyt maissia.
Ei ole luomua.Jos se on luomumaissia, ei tule kipuja. Soijassa sama asia:
http://luomu.fi/kirjoitus/viljelymenelma-erotettavissa-soijapavuissa-glyfosaattia-kertyy-gm-soijaan/4/
Oikeen vai oikeen? Oothan säkin kai oikee? Vai puhutaanko nyt mr/mrs.rightista?
On joo vaikka onhan se oikeen ihmisen kanssa kivempaakin