The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miten niin sitten ei lopetakkaan kun sehän tässä on just se ongelma ja sen ydin ett se alotti ja sitten lopetti:unsure:
Eeeeeiiii...kä:unsure:?
Eihän se nyt nuin menny ollenkaan.
Kun siis Rättis aloitti mutta sitten ei tasan tarkkaan kyllä lopettanu mitään vaan jätti mokoma kesken!!
Ja siis tommonenhan on nyt syvältä!
Koska nyt jäi koko homma ihan levälleen..siis kesken ja nyt sitten mietityttää että mitä hittoja..?!o_O:unsure::barefoot:
 
Eeeeeiiii...kä:unsure:?
Eihän se nyt nuin menny ollenkaan.
Kun siis Rättis aloitti mutta sitten ei tasan tarkkaan kyllä lopettanu mitään vaan jätti mokoma kesken!!
Ja siis tommonenhan on nyt syvältä!
Koska nyt jäi koko homma ihan levälleen..siis kesken ja nyt sitten mietityttää että mitä hittoja..?!o_O:unsure::barefoot:
Eiiiih...käkö se Rättis nimenomaan lopetti eli jätti jutun kesken:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
No siis...mitä helevettiä nyt??!anteeks:notworthy:
Mutta enkös mä nuin sanonu tossa? Hä? Sanoinpas nuin ihavarmasti!

Ootsä Ellu syöny millo viimeks:unsure:??
Et sanonunna kun sää just sanoit ettei se lopettanut kun alotti tjs:barefoot::barefoot:
Miten musta tuntuu ett me puhutaan samasta asiasta, mutta vaan eripuolilla pöytää:oops:

Oon mä tänään syönyt sallaattia, leipää, rahkaa jossa oli mukana omenaa, banaanin...illalla syön vielä salaattia jos jaksan ja muistan:coffee: Hyvää salaattia, vihreitä oliiveja ja fetaa ja ja vaikka mitä:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Et sanonunna kun sää just sanoit ettei se lopettanut kun alotti tjs:barefoot::barefoot:
Miten musta tuntuu ett me puhutaan samasta asiasta, mutta vaan eripuolilla pöytää:oops:

Oon mä tänään syönyt sallaattia, leipää, rahkaa jossa oli mukana omenaa, banaanin...illalla syön vielä salaattia jos jaksan ja muistan:coffee: Hyvää salaattia, vihreitä oliiveja ja fetaa ja ja vaikka mitä:coffee:
Mä en nyt tiiä että mitä painas:unsure:...siis niinku ylä- vai alapeukkua vai hekottasko vai ottaisko pumpusta...mutta sanon vaan että hyvä kun oot syöny:)(y)
 
Et sanonunna kun sää just sanoit ettei se lopettanut kun alotti tjs:barefoot::barefoot:
Miten musta tuntuu ett me puhutaan samasta asiasta, mutta vaan eripuolilla pöytää:oops:

Oon mä tänään syönyt sallaattia, leipää, rahkaa jossa oli mukana omenaa, banaanin...illalla syön vielä salaattia jos jaksan ja muistan:coffee: Hyvää salaattia, vihreitä oliiveja ja fetaa ja ja vaikka mitä:coffee:
Perkele, sun pitäis syyä lihaakin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä