Vähän. Sanoin vaan mielipiteeni ja se oli ilmeisesti sun mielestä väärä mielipidealoinko?
Vähän. Sanoin vaan mielipiteeni ja se oli ilmeisesti sun mielestä väärä mielipidealoinko?
No onneks siistit, en ees halua aatella mitä niissä on lukenu ennen siistimistä
Mä voin tulla kattomaan sun perääTuli sitten syötyä vastikään aamupala
Miten tää menee taas ihan reisille...sitä töhöttää ja vöyhöttää ja tekee ja näemmä sujuvasti unohtaa.... Maitoa hain jääkaapista kun ryystin ihan pikkuset kahviset - jotain rajaa tohonkin hommaan!! - niin silmien tasolla se nökötti. Mun aamupala. Tuorepuuro puolukoilla.
Mä niiin tartten peräänkattojan
Tai uuden pääkkösen.
Ihan sama - molemmat kun on Mission Impossible
Hapanimelä on sellanen kastike mikä ei.vaan.pysy.alhaalla.Syöty keitettyä spelttiä & tofua hapanimeläkastikkeessa,niin ja salaattia tietysti
Mun korvissa mittää vikkaa vikkaa vikkaa oo
Pistoke on ookoo, se johtuu tästä johosta jotenkin.
Et kerroMie kerron sitten joskus
Mie tykkään jääpä mulle enemmänHapanimelä on sellanen kastike mikä ei.vaan.pysy.alhaalla.
lueppas uudestaan, varsinki se loppu siitä viestistä.Vähän. Sanoin vaan mielipiteeni ja se oli ilmeisesti sun mielestä väärä mielipide
Ei se jyrsi johtoja, näihin tulee aina jossain vaiheessa vika.En mie usko että siinä johdossa on mitään vikaa, ellei tapanasi ole pureskella sitä, hmmm, sun kissa on järsiny sitä johtoa eli vika on todellakin johdossa, hanki bluetooth kuulokkeet, niin on virta aina loppu
Voi kökön kökkö, kuulokkeet alkaneet hajoamaan..oikeelta puolelta meinaa äänet hävitä koko ajan
Kyllä mä sen luin.lueppas uudestaan, varsinki se loppu siitä viestistä.
Uskaltaa Tuu mun kanssa tanssimaan *hyppii ja pomppii kisun ympärillä ponihännät molemminpuolin päätä iloisesti heiluen*Jaa
...uskaltaako tänne kuikuillakaan...
Eikö se KiiraKlaara jo mennykään ohitte:unsure...?
öh..siinä mitn kattomista oo...mukana kulkee ja silleenMä voin tulla kattomaan sun perää
Meinasitko vaan kahtoo ?Mä voin tulla kattomaan sun perää
Tuota mäkin epäilen
..oisko katkennu piuha..?
Mä oon onnistunu omani kadottamaan jonnekin tai sitten Joku Kummanen on ne ottanu käyttöönsä.
Mjuu-u, sitähänhän pyysi ja toivoiMeinasitko vaan kahtoo ?
Mjuu-u, sitähänhän pyysi ja toivoi
*ufopääkkönen*Meinasitko vaan kahtoo ?
Mä en oo vielä syönyt aamupalaa. Maissisipsejä ja juustokakkua.Tuli sitten syötyä vastikään aamupala
Miten tää menee taas ihan reisille...sitä töhöttää ja vöyhöttää ja tekee ja näemmä sujuvasti unohtaa.... Maitoa hain jääkaapista kun ryystin ihan pikkuset kahviset - jotain rajaa tohonkin hommaan!! - niin silmien tasolla se nökötti. Mun aamupala. Tuorepuuro puolukoilla.
Mä niiin tartten peräänkattojan
Tai uuden pääkkösen.
Ihan sama - molemmat kun on Mission Impossible
..oisko katkennu piuha..?
Mä oon onnistunu omani kadottamaan jonnekin tai sitten Joku Kummanen on ne ottanu käyttöönsä.