The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Elena777
Enkä määkäänkään:barefoot:

...vaikka onhan ne ihan huikean hienoja ja hämmentäviäkin kun ovat räpsineet kuvia salamoista:). Tosi vaikuttavia jos myös pelottaviakin.
Onhan ne kunnioitusta herättäviä juttuja mutku oisivat herättämässä sitä kunnioitusta jossain muualla:unsure:

Tuli jotenkin haikee olo ja kaipaus ja sylitysfiilingitki tähän päälle:(
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
En ole sormellanikaan koskenut semmoiseen spinneriin. Katsellut olen kun niitä kaupan kassalla on laatikollinen. Nättejä ja värikkäitä. Saatan semmoiseen sortua. Kai sitä saa aikuinenkin kosketella. En vaan tiedä mikä se pointti siinä on, että mikä on se kova juttu.
Jos ole muuta tekemistä niin sitä voi pyöritellä :D olisko se samalla vähän joku stressilelu. Itsekin joskus meinasin itselleni ostaa mutta totesin etten tee sillä mitään.

muoks. no nyt onnstui
 
No ei kait nyt kukaan salaman uhriksi haluakaan!:eek:
Ajatuksenakin ihan kamala

Jos multa kysyttäs ni ei tarttis nyt sataa niin ollenkaan eikä ukkostaa eikä kolistajyristä eikä salamoida(y)
Mutku ei kysytä:notworthy:
Juu mutta ku olen aina varma että se iskee minuun, jotain lievää narsismia varmaan;), olen muka niin huono-onninen aina, että salamakin tulee jonkun jakorasian kautta hakemaan rajan taa ..

Sadetta rakastan, tulis vaan kunnon rankkasade.
 
Juu mutta ku olen aina varma että se iskee minuun, jotain lievää narsismia varmaan;), olen muka niin huono-onninen aina, että salamakin tulee jonkun jakorasian kautta hakemaan rajan taa ..

Sadetta rakastan, tulis vaan kunnon rankkasade.
Vesisade on ihana juttu, sillon on kiva läpsytellä ulkona paljasvarpain ja käpötellä märällä nurmikolla:love:
 
Juu mutta ku olen aina varma että se iskee minuun, jotain lievää narsismia varmaan;), olen muka niin huono-onninen aina, että salamakin tulee jonkun jakorasian kautta hakemaan ..

Sadetta rakastan, tulis vaan kunnon rankkasade.
Ai niin kun sä oot niin valovoimainen:love:...teippaat jesarilla ne jakorasias umpeen(y)

Ja juu, siis sade on :love:, kaatosateestakin kyllä tykkään ja ne lätäköt on:love:....muttamutta jos nyt tulee joku vedenpaisumuksellisuus niin mun työminä tekee kyllä kuolemaa jostain kohtaa:notworthy:...hirveen ristiriitaista nyt:confused::unsure:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä