ok. Eli vähän kuin maitojauhe, mutta tölkkiversio.Ei, kun vanha tuote. Venäjän puoleta noita sai jo aikoja sitten. Kai se on hyvä tapa säilöä maitoa ellei oo jääkaappia.
ok. Eli vähän kuin maitojauhe, mutta tölkkiversio.Ei, kun vanha tuote. Venäjän puoleta noita sai jo aikoja sitten. Kai se on hyvä tapa säilöä maitoa ellei oo jääkaappia.
KiitosMiksei vois? Mutta mä en laittais hunajaa mukaan ollenkaan vaan ihan sokerilla
Meinasin sama sanoa että tasan tarkkaan on ukkosta ilmassa kun on hautovan painostavaa.On kyllä pirun seisova ilma, ihme ellei ukkosta vielä.
En minäkää.On niin seisova ja nihkee ilma, en mä taho tänne mitään ukkosta
On niin seisova ja nihkee ilma, en mä taho tänne mitään ukkosta
Enkä määkäänkäänEn minäkää.
Onhan ne kunnioitusta herättäviä juttuja mutku oisivat herättämässä sitä kunnioitusta jossain muuallaEnkä määkäänkään
...vaikka onhan ne ihan huikean hienoja ja hämmentäviäkin kun ovat räpsineet kuvia salamoista. Tosi vaikuttavia jos myös pelottaviakin.
Luonnonvoima, jota sietääkin kunnioittaa. Upea, kunhan jossain muualla.Enkä määkäänkään
...vaikka onhan ne ihan huikean hienoja ja hämmentäviäkin kun ovat räpsineet kuvia salamoista. Tosi vaikuttavia jos myös pelottaviakin.
*halaaruttaa toista pientä kainaloista ja silittääpaijaa*Onhan ne kunnioitusta herättäviä juttuja mutku oisivat herättämässä sitä kunnioitusta jossain muualla
Tuli jotenkin haikee olo ja kaipaus ja sylitysfiilingitki tähän päälle
No ei kait nyt kukaan salaman uhriksi haluakaan!Luonnonvoima, jota sietääkin kunnioittaa. Upea, kunhan jossain muualla.
En halua salaman uhriksi.
Jos ole muuta tekemistä niin sitä voi pyöritellä olisko se samalla vähän joku stressilelu. Itsekin joskus meinasin itselleni ostaa mutta totesin etten tee sillä mitään.En ole sormellanikaan koskenut semmoiseen spinneriin. Katsellut olen kun niitä kaupan kassalla on laatikollinen. Nättejä ja värikkäitä. Saatan semmoiseen sortua. Kai sitä saa aikuinenkin kosketella. En vaan tiedä mikä se pointti siinä on, että mikä on se kova juttu.
Juu mutta ku olen aina varma että se iskee minuun, jotain lievää narsismia varmaan, olen muka niin huono-onninen aina, että salamakin tulee jonkun jakorasian kautta hakemaan rajan taa ..No ei kait nyt kukaan salaman uhriksi haluakaan!
Ajatuksenakin ihan kamala
Jos multa kysyttäs ni ei tarttis nyt sataa niin ollenkaan eikä ukkostaa eikä kolistajyristä eikä salamoida
Mutku ei kysytä
Vesisade on ihana juttu, sillon on kiva läpsytellä ulkona paljasvarpain ja käpötellä märällä nurmikollaJuu mutta ku olen aina varma että se iskee minuun, jotain lievää narsismia varmaan, olen muka niin huono-onninen aina, että salamakin tulee jonkun jakorasian kautta hakemaan rajan taa ..
Sadetta rakastan, tulis vaan kunnon rankkasade.
Meillä oli melkein samanlaiset viestit. Paitsi multa puuttu toi loppuosan melankolisuus.Onhan ne kunnioitusta herättäviä juttuja mutku oisivat herättämässä sitä kunnioitusta jossain muualla
Tuli jotenkin haikee olo ja kaipaus ja sylitysfiilingitki tähän päälle
Ai niin kun sä oot niin valovoimainen...teippaat jesarilla ne jakorasias umpeenJuu mutta ku olen aina varma että se iskee minuun, jotain lievää narsismia varmaan, olen muka niin huono-onninen aina, että salamakin tulee jonkun jakorasian kautta hakemaan ..
Sadetta rakastan, tulis vaan kunnon rankkasade.
Juustokakut kai sellasia ettei uunia tarvita?? Vai paistetaanko pohja?Kakku kovettumassa jääkaapissa.