no sillä ei oo sitten kaikki kunnossa ja hyvinKyllä joku voi salaman uhriksi haluta ihan hyvin.
no sillä ei oo sitten kaikki kunnossa ja hyvinKyllä joku voi salaman uhriksi haluta ihan hyvin.
Noi on hyviä siis juustokakutKakku kovettumassa jääkaapissa.
ei paisteta.Vai paistetaanko pohja?
Riippuu kyllä vähänJuustokakut kai sellasia ettei uunia tarvita?? Vai paistetaanko pohja?
En ole tehnyt.
Pese suusi saippualla.Ai niin kun sä oot niin valovoimainen...teippaat jesarilla ne jakorasias umpeen
Ja juu, siis sade on , kaatosateestakin kyllä tykkään ja ne lätäköt on....muttamutta jos nyt tulee joku vedenpaisumuksellisuus niin mun työminä tekee kyllä kuolemaa jostain kohtaa...hirveen ristiriitaista nyt...
Ei tarvi uunia. Pohja on murskattua oreo keksiä ja sulatettua voita. Täyte kermavaahtoa, munan valkuaista, liivatetta, sokeria, vaniljasokeria ja tuorejuustoa. Sit päälle tulee mangososetta ja liivatetta.Juustokakut kai sellasia ettei uunia tarvita?? Vai paistetaanko pohja?
En ole tehnyt.
Keksinmuruja ja voita???ei paisteta.
Ai häh? Niinku...miks mun pitää saippualla pestä suuPese suusi saippualla.
On sade hienoa sisällä ollessakin, ei tartte välttämättä lätäkössä kontata.
Mutta miten vain, sade ei masenna päinvastoin.
Täytyy joskus kokeilla. Koska nautitte kakkua? On varmaan jääkaapissa jonkun aikaa.Ei tarvi uunia. Pohja on murskattua oreo keksiä ja sulatettua voita. Täyte kermavaahtoa, munan valkuaista, liivatetta, sokeria, vaniljasokeria ja tuorejuustoa. Sit päälle tulee mangososetta ja liivatetta.
Ni. Keksit murskaat murumaisiksi ja siihen lisäät sulatetun voin mikä sitoo sen keksimuruseoksen yhteen sekä jähmettää sen kiinteäksi pohjaksi kylmässäKeksinmuruja ja voita???
digestiivejä ja voita tai margariinia, ite käytän voita.Keksinmuruja ja voita???
Esitetään siellä taas niin nunnaa niin nunnaa.Ai häh? Niinku...miks mun pitää saippualla pestä suu
Yön yli. Ja sit mangosose. Ohje on jostakin lehdestä. Saman tyylisiä ohjeita on netissä.Täytyy joskus kokeilla. Koska nautitte kakkua? On varmaan jääkaapissa jonkun aikaa.
Näin olen ymmärtänyt. On pitäny jo pitkän aikaa kokeilla, mutta en ole vielä.Ni. Keksit murskaat murumaisiksi ja siihen lisäät sulatetun voin mikä sitoo sen keksimuruseoksen yhteen sekä jähmettää sen kiinteäksi pohjaksi kylmässä
nyt mie en kyllä tajuu mitään...mitä mä oon nyt teheny?!Esitetään siellä taas niin nunnaa niin nunnaa.
kehotit Lunaa teippaamaan jakorasiansanyt mie en kyllä tajuu mitään...mitä mä oon nyt teheny?!
KannattaaNäin olen ymmärtänyt. On pitäny jo pitkän aikaa kokeilla, mutta en ole vielä.
Esitetään siellä taas niin nunnaa niin nunnaa.
Halaus murunen paijaa & silittääOnhan ne kunnioitusta herättäviä juttuja mutku oisivat herättämässä sitä kunnioitusta jossain muualla
Tuli jotenkin haikee olo ja kaipaus ja sylitysfiilingitki tähän päälle
Ni? Kun itehän kerto että pelkää salaman tulevan jakorasiastaan ja....kehotit Lunaa teippaamaan jakorasiansa
Mä ajattelin kohta pujahtaa suihkuun. Tuli kuuma munan valkuaisia ja kermaa vatkatessa.Terveisiä kuumasta saunasta
Tuuletin päällä & kylmää hiilihappovettä.
Mä ajattelin kohta pujahtaa suihkuun. Tuli kuuma munaa vatkatessa.