Softy
Ei nyt ihan kaikkia tulemisiaan tarttis hei tännekkään kertoo
Ei nyt ihan kaikkia tulemisiaan tarttis hei tännekkään kertoo
Luulis että menisivät muusiksi.Miltähän grillatut mansikat maistuis kermavaahdon kera?
Mulla on mansikoita ja kermaa. Kokeillaanko?Miltähän grillatut mansikat maistuis kermavaahdon kera?
Ai sateessa grillata?Mulla on mansikoita ja kermaa. Kokeillaanko?
Kyllä voit kertoa tulemisesi, Softy.Ei nyt ihan kaikkia tulemisiaan tarttis hei tännekkään kertoo
Sataako siellä? Nautitaan mansikat ja kermavaahto sisällä.Ai sateessa grillata?
Pysy pois selitä, Majuri kuuluu Elenalle.Ai sateessa grillata?
Kävin kaupassa.Kyllä voit kertoa tulemisesi, Softy.
Mista Sä tulit? Kerro Ykälle.
Ei muuten kuulu.Pysy pois selitä, Majuri kuuluu Elenalle.
https://goo.gl/images/mEcZ9REn ole sormellanikaan koskenut semmoiseen spinneriin. Katsellut olen kun niitä kaupan kassalla on laatikollinen. Nättejä ja värikkäitä. Saatan semmoiseen sortua. Kai sitä saa aikuinenkin kosketella. En vaan tiedä mikä se pointti siinä on, että mikä on se kova juttu.
Ei vielä sada, muaa illemmalla varmastiSataako siellä? Nautitaan mansikat ja kermavaahto sisällä.
okOtan osaa
*ottaa osaa*
Johan sanoin, ettet mene sinne.Sataako siellä? Nautitaan mansikat ja kermavaahto sisällä.
Pysy pois selitä, Majuri kuuluu Elenalle.
Johan sanoin, ettet mene sinne.
Sormet pois mansikoista ja vaihdoista ja Elenan Majurista.
Vaikka mita se mulle kuuluu.
Et mistään *Kuiskii hiljaa kehräävällä äänellä ja hymisee korvaan hypnoottisesti* Et voi vastustaa halujasi vaan annat periksi kiusaukselle...mmmmhh...*jatkaa hiljaista hyrinää*Iltapäivää!
Nyt on kuulkaa tuskaa! Keittelen hilloa mansikoista silleen että puolet sokerin määrästä laitoinkin kondensoitua maitoa. Ja se tuoksuu niiiiin herkulta! Enkä sais edes maistaa tän dieetin takia.
Mistä mä saan tahdonvomaa kestää koettelemuksen?
Vai semmosta perwoilua meinasitSataako siellä? Nautitaan mansikat ja kermavaahto sisällä toistemme päältä.
Kielasekielasekielasekielasekielasekielase...Iltapäivää!
Nyt on kuulkaa tuskaa! Keittelen hilloa mansikoista silleen että puolet sokerin määrästä laitoinkin kondensoitua maitoa. Ja se tuoksuu niiiiin herkulta! Enkä sais edes maistaa tän dieetin takia.
Lopeta turha dietti.Iltapäivää!
Voi hyvänen aika miten mää luin ton niin väärinhttps://goo.gl/images/mEcZ9R
...hirrrweesti tekis mieli taas rrrrronklata
Soon tää kylmentyny maito kahvilla!
Voi hyvänen aika miten mää luin ton niin väärin
Nuolasu vaahtoa ja sit mansikka suuhun.Vai semmosta perwoilua meinasit
Toivottavasti majurin kunto kestää.Vaikutat aika viriililtä ja vaativalta nuorelta naiselta.
*syvään sisään ja hitaasti ulos ennenkö alottaa vauhilla*
Seonkuulesemmonenjuttu ETTÄ Majurikuuluusoftylleeikäkenellekäänmuulle NIIN ETTÄ silleen... mutta saan mä lainatajaduidui