Silmät näkee aina tälleen päiväunien lähestymisajankohdan aikaan ihan omiaanmiten sää voit lukee nuin väärin
Mul on pakarat,ihan kunnon pakarat onkin
Silmät näkee aina tälleen päiväunien lähestymisajankohdan aikaan ihan omiaanmiten sää voit lukee nuin väärin
Mul on pakarat,ihan kunnon pakarat onkin
Silviisiin sitten, niinkuin sanoin - synnillistä menoa tuokin...ai niin se pirun keksintö Poika just yks päivä kehui miten hyvä stressilelu se on ja mä kerkesin just varottaa, että niien kanssa on tullut vahinkoja...hän vaan naurahti ja sanoi ettei hälle ainakaan tuu ja samalla hetkellä kuului äänekäs naps ja se vinkutin oli kahtena kappaleena lattialla
Tähän. Aikaan. Ei. Enää. Nukuta.Silmät näkee aina tälleen päiväunien lähestymisajankohdan aikaan ihan omiaan
Taisi jo laittaaLaita
Niih, taas rättis aiheuttaa mielitekoja.Nyt alko tekemään mieli grilliranskiksia, kiitos rättis.
Majoneesia en tartteis.. enkä makkaroita
Niinhän mää nukunkii nykyään ihan samalla lailla kuin ne....kylänmiehet kaiketi sitte, siis jos ne nukkuu pylly paljaana ja usein pystyssäTähän. Aikaan. Ei. Enää. Nukuta.
Nuku yöllä. Kuten muutki ihmiset ja kylänmiehet
Nyt huomasin.Taisi jo laittaa
Hahaa yks ei huomanna että se laitto joLaita
Just tulin plussalle ja edellinen sivu aukesi.Hahaa yks ei huomanna että se laitto jo
Nyt alko tekemään mieli , kiitos rättis.
.. vain pelkkää makkaraa
..ehhh...yymmmhh...mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi niin mieluusti ronklata rutjauttaa, hitusesti sutkauttaa jotta....Niinhän mää nukunkii nykyään ihan samalla lailla kuin ne....kylänmiehet kaiketi sitte, siis jos ne nukkuu pylly paljaana ja usein pystyssä
On siinä työsarkaa kerrakseen.Niinhän mää samalla kylänmiehet kaikki sitte piip, siis jos ne paljaana ja ovat usein pystyssä
..ehhh...yymmmhh...mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi niin mieluusti ronklata rutjauttaa, hitusesti sutkauttaa jotta....
Antaapa olla
...suattaapa siellä kylänmiehilläkin jotakin pystyssä olla....hyvätisätjahermannit, toi lipsahti!!!
Olen pahoillaniTäälläkin talossa on ainakin 10 fidget spinneriä.
En ole sormellanikaan koskenut semmoiseen spinneriin. Katsellut olen kun niitä kaupan kassalla on laatikollinen. Nättejä ja värikkäitä. Saatan semmoiseen sortua. Kai sitä saa aikuinenkin kosketella. En vaan tiedä mikä se pointti siinä on, että mikä on se kova juttu.Täälläkin talossa on ainakin 10 fidget spinneriä.
Ei nyt ihan kaikkia tulemisiaan tarttis hei tännekkään kertooJust tulin
Otan osaaTäälläkin talossa on ainakin 10 fidget spinneriä.
Jep, joku suodatin pitäis olla, hyvänen aika Softy.Ei nyt ihan kaikkia tulemisiaan tarttis hei tännekkään kertoo