The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla oli se. Mutta en tykännyt siitä. Mut on sterilisoitu.
Mulla ei ole koskaan ollut joten en tiedä siitä sen kummemmin. Resepti kyllä viimeksi kirjoitettiin kun gynellä kävin ja pillerireseptin hain jos sen haluan. Olis kuitenkin huolettomampi kuin pillerit ja tulis halvemmaksikin pitkällä ajalla. Tosin ei määrätty menkkoihin niin noin 150e maksaisi. Halvempi kuitenkin kuin pillerit tai joku muu vastaava.

Munkin piti mennä sterilisaatioon silloin kun eksän kanssa oltiin mut sit kun tuli ero niin se jäi.
 
Softy
Mulla ei ole koskaan ollut joten en tiedä siitä sen kummemmin. Resepti kyllä viimeksi kirjoitettiin kun gynellä kävin ja pillerireseptin hain jos sen haluan. Olis kuitenkin huolettomampi kuin pillerit ja tulis halvemmaksikin pitkällä ajalla. Tosin ei määrätty menkkoihin niin noin 150e maksaisi. Halvempi kuitenkin kuin pillerit tai joku muu vastaava.

Munkin piti mennä sterilisaatioon silloin kun eksän kanssa oltiin mut sit kun tuli ero niin se jäi.
Kierukka oli runsaiden vuotojen takia reseptillä. Mulla ei ole kamalat kivut mutta ei se kivaa ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Mulla vähän vaihtelee vuodon määrä,mut ei nyt hirveen runsaat ole.2päivää voi olla enemmän vuotoa,yht kestää n 4-5 pv.
Parina ekana päivänä on kipuja ja viimeisenä päivänä voi olla myös.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Olispa oma pikkuinen piha missä istua ja katella ukkosta tai jotakin muuta. :rolleyes:
Koko ikäni olen asunut kerrostalossa. :unsure:
Mä asun rivitalossa ja tykkään kyllä :)

Ihan pienenä asuin kerrostalossa, sitten asuttiin omakotitalossa, kotoa kun muutin eka oma asunto oli kerrostalossa. Nyt ollut 20 vuotta rivitaloelämää. Ei kun asuttiin luhtitalossakin jonkin aikaa mutta ala-asunnossa ja siinäkin oli oma piha.
 
Kävitkö lillustelemassa kuumissa lähteissä:)? Siellä myös maisemat niin kohdillaan ja toi meren olemassaolo:)...
Rentoa lomanjatkumoa sulle :)
Kävin lillumassa ja mielellään siellä lilluikin upeitten maisemien keskellä. Kävin töpöttelemässä poneilla ja kaikkea muuta jännää. Patikkaretket täyttivät odotukset täysin. Sinne sitten joskus taas.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä