Oma maku kullakinMä en pysty juomaan maidon, sokerin, makeutusaineiden tai hunajan kanssa
Toivottavasti ovat nytkin väärässä
Joo, toivottavasti ovat väärässä ( sään ) suhteen. Täällä ainakin paistaa nyt aurinko
Oma maku kullakinMä en pysty juomaan maidon, sokerin, makeutusaineiden tai hunajan kanssa
Toivottavasti ovat nytkin väärässä
Mulla ei ole koskaan ollut joten en tiedä siitä sen kummemmin. Resepti kyllä viimeksi kirjoitettiin kun gynellä kävin ja pillerireseptin hain jos sen haluan. Olis kuitenkin huolettomampi kuin pillerit ja tulis halvemmaksikin pitkällä ajalla. Tosin ei määrätty menkkoihin niin noin 150e maksaisi. Halvempi kuitenkin kuin pillerit tai joku muu vastaava.Mulla oli se. Mutta en tykännyt siitä. Mut on sterilisoitu.
Joo niin ''sain'' kokea sen eikä meinanna lakata milläänMut sähän olet jo saanut ukkosilman muistaakseni kokea(?) niin ei sinne tarvisi enää tulla
Tuokin on hyvä syyMie en halua käyttää hormonia eikä ajatus kierukasta oikein nappaa eikä muistaakseni suositella ylipainoiselle ( en oo varma muistanko oikein )
Kierukka oli runsaiden vuotojen takia reseptillä. Mulla ei ole kamalat kivut mutta ei se kivaa ole.Mulla ei ole koskaan ollut joten en tiedä siitä sen kummemmin. Resepti kyllä viimeksi kirjoitettiin kun gynellä kävin ja pillerireseptin hain jos sen haluan. Olis kuitenkin huolettomampi kuin pillerit ja tulis halvemmaksikin pitkällä ajalla. Tosin ei määrätty menkkoihin niin noin 150e maksaisi. Halvempi kuitenkin kuin pillerit tai joku muu vastaava.
Munkin piti mennä sterilisaatioon silloin kun eksän kanssa oltiin mut sit kun tuli ero niin se jäi.
Onneksi mullakaan ei ole koskaan pahemmin kipuja ollut. Eikä runsaatkaan mutta ei ne silti kivoja ole. Minipillerit "jätti" multa menkat pois.Kierukka oli runsaiden vuotojen takia reseptillä. Mulla ei ole kamalat kivut mutta ei se kivaa ole.
Ikä on tehnyt tehtävänsä ja vuoto ei ole enää liian runsas.Onneksi mullakaan ei ole koskaan pahemmin kipuja ollut. Eikä runsaatkaan mutta ei ne silti kivoja ole. Minipillerit "jätti" multa menkat pois.
Täälläkin pari sellaista toisenlaista ukkosta kesän aikana vaan käynytTäällä ukkonen on vain kävässyt.
Toisenlaista ukkosta? Puhutaan ukkosesta ei ukoista.Täälläkin pari sellaista toisenlaista ukkosta kesän aikana vaan käynyt
muoks vai mistä me puhuttiin
No en mäkään oikeasti miehestä ukko sanaa käytäToisenlaista ukkosta? Puhutaan ukkosesta ei ukoista.
Mä asun rivitalossa ja tykkään kylläOlispa oma pikkuinen piha missä istua ja katella ukkosta tai jotakin muuta.
Koko ikäni olen asunut kerrostalossa.
Kävin lillumassa ja mielellään siellä lilluikin upeitten maisemien keskellä. Kävin töpöttelemässä poneilla ja kaikkea muuta jännää. Patikkaretket täyttivät odotukset täysin. Sinne sitten joskus taas.Kävitkö lillustelemassa kuumissa lähteissä? Siellä myös maisemat niin kohdillaan ja toi meren olemassaolo...
Rentoa lomanjatkumoa sulle
Ja kun ajattalee että toisilla lapsilla nuokin alkaa jo noin kymppi vanhana. Ite olin 13v.Mulla vähän vaihtelee vuodon määrä,mut ei nyt hirveen runsaat ole.2päivää voi olla enemmän vuotoa,yht kestää n 4-5 pv.
Parina ekana päivänä on kipuja ja viimeisenä päivänä voi olla myös.
Rivitalossa olis kiva asua.Mä asun rivitalossa ja tykkään kyllä
Ihan pienenä asuin kerrostalossa, sitten asuttiin omakotitalossa, kotoa kun muutin eka oma asunto oli kerrostalossa. Nyt ollut 20 vuotta rivitaloelämää. Ei kun asuttiin luhtitalossakin jonkin aikaa mutta ala-asunnossa ja siinäkin oli oma piha.
Juuh,mie taisin olla 12 v. Johan tässä on saanu jo tarpeeksi nuista.Ja kun ajattalee että toisilla lapsilla nuokin alkaa jo noin kymppi vanhana. Ite olin 13v.
Mulla alkoi 2 viikkoa ennen 15v. synttäreitä.Juuh,mie taisin olla 12 v. Johan tässä on saanu jo tarpeeksi nuista.
Asuitkos vuokralla? Onko siellä suunnalla rivareita?Rivitalossa olis kiva asua.