Laivassa on kerros niille jotka muuttavat mieltä.Entäs jos tulee katumapäälle? Väkisin viedään vai pitääkö hypätä kyydistä?
Kysy Majuria?
Kyllä noita synkkiä ajatuksia tullee varmaan aika ajoin itse kullekin...Mulla on välillä vähän erilaisia ajatuksia.
Juuh, on.
Kuumaa kahvia...Röyh
Anna kahvit jollekin ennen kuin menee vanhaksi.Niin ja kahvista mieleen tuli että mulla on 2pkt avaamatonta kahvia sekä pannu että suodatin enkä edes juo kahvia! Täällä kukaan kahvinjuoja edes ikinä käy että jois pois. Tosin mulla on kahvinkeitinkin sellanen minikeitin että siitä tulee melkolailla tasan 2kupillista kahvia kerrallaan.Olisko 6kupin keitin mutta kun iso kuppi/muki niin siit tulee 2.
ohoItse asiassa tuosta risteilystä tuli muu mieleen. Olisi risteily itsaria haluaville. Voivat ryypätä, syödä tai mitä vaan. Sitten mennä viimeiselle piikille.
No ei ne onneks vielä mee et jos vaikka joku onneton kahvinjuoja joskus eksyis tänne Sillon harvoin kun sitä tarvis niin mulla ei ole ja nyt kun on niin ei tarttis.Anna kahvit jollekin ennen kuin menee vanhaksi.
Minä voin tulla juomaan kahvisiNo ei ne onneks vielä mee et jos vaikka joku onneton kahvinjuoja joskus eksyis tänne Sillon harvoin kun sitä tarvis niin mulla ei ole ja nyt kun on niin ei tarttis.
Kuka minä?Minä voin tulla juomaan kahvisi
Mä olen lukenut lasten ja nuorten kirjoja jo muutaman kun kirjasto oli heinäkuun kiinni ja tuli hiukka hamstrattua nuorisolle.1 kirja luettu ja aloitan toisen.
Kahvin vuoro jonkun ajan kuluttua