Auttasko bajamaja peräkärryyn niin voit kiskoo sitä työmaalleNiin samaa mieltä!
Lupaavat lämmintä keliä ja työmaalla ei oo ees vessaa ja kahvia kun ei saa juoda niin vituttaa ajella huoltsikalle kuselle ja... Paskat!
Voi meitä.
Auttasko bajamaja peräkärryyn niin voit kiskoo sitä työmaalleNiin samaa mieltä!
Lupaavat lämmintä keliä ja työmaalla ei oo ees vessaa ja kahvia kun ei saa juoda niin vituttaa ajella huoltsikalle kuselle ja... Paskat!
Voi meitä.
Ei se pysty, maha on tiellä.
dekkareita.
Ok mä olen yrittänyt lukea kesän aikana kanssa jonkun verran ja nyt ois yks kirja taas oottamassa..Mats Strandbergin Risteily...takakannessa lukee aluks isolla lupaavasti että Tervetuloa elämäsi viimeiselle risteilylle...Dekkareita,jännitys, kauhu,joskus historillisia romanttisia kirjoja, muutamia elämänkertoja
Kuulostaa mukavalta risteilyltä.Ok mä olen yrittänyt lukea kesän aikana kanssa jonkun verran ja nyt ois yks kirja taas oottamassa..Mats Strandbergin Risteily...takakannessa lukee aluks isolla lupaavasti että Tervetuloa elämäsi viimeiselle risteilylle...
En oo kuullu tuosta kirjailijasta,pittää katsastaa.Ok mä olen yrittänyt lukea kesän aikana kanssa jonkun verran ja nyt ois yks kirja taas oottamassa..Mats Strandbergin Risteily...takakannessa lukee aluks isolla lupaavasti että Tervetuloa elämäsi viimeiselle risteilylle...
Joo ja tapahtuu vielä Ruotsinlaivalla, matkalla Suomeen...pitäis olla verta ja suolenpätkiä ja ja vaikka mitä kauhua Emmee ikinä tuon luettuani varmaan enää laivallaKuulostaa mukavalta risteilyltä.
Saitko inspiksen lähteä nyt risteilylleKuulostaa mukavalta risteilyltä.
Mä suunnittelin ottavani ämpärin mukaan. Ellei kivikasoja saa siirreltyä silleen, että voin käydä niiden välissä salaa, menen auton takakonttiin ämpärille.Auttasko bajamaja peräkärryyn niin voit kiskoo sitä työmaalle
En oo ikuna kuullutkaan noista, täytyy kanssa tutustuaEn oo kuullu tuosta kirjailijasta,pittää katsastaa.
Mulla oottaa lukemista Anna Janssonin jäljet lumessa ja P.C Castin & Kristin Castin Yön talo 7& 8
Oskar Reposen kirja oottaa kirjastossa,toinen kans varasin
En saanut.Saitko inspiksen lähteä nyt risteilylle
Mä muistan kun mummolla oli likaämpäri missä kävin pienenä pissalla kun pelkäsin mennä vessaan pimeellä...sitten kerran jäin niin pahasti kii siihen ämpäriin etten päässyt ominvoimin pois, enkä kyllä meinannut päästä irti sittenkään kun mummo yritti kiskoa mua siitä sankosta irtiMä suunnittelin ottavani ämpärin mukaan. Ellei kivikasoja saa siirreltyä silleen, että voin käydä niiden välissä salaa, menen auton takakonttiin ämpärille.
Älä käytä saippuaaMenen suihkuun hieromaan eturauhasta
Mä käyn suihkussa vähän myöhemmin.Menen suihkuun hieromaan eturauhasta
Luin ensiks kaks kertaa että meet hieromaan anaalirauhasta ja mietin hetken että onks ihmisillä ees anaalirauhasia...kolmannella lukemisella vasta tajusin että puhutkin eturauhasesta.Menen suihkuun hieromaan eturauhasta
Luin ensiks kaks kertaa että meet hieromaan anaalirauhasta ja mietin hetken että onks ihmisillä ees anaalirauhasia...kolmannella lukemisella vasta tajusin että puhutkin eturauhasesta.
Mä meen paskalleNyt meen
Itse asiassa tuosta risteilystä tuli muu mieleen. Olisi risteily itsaria haluaville. Voivat ryypätä, syödä tai mitä vaan. Sitten mennä viimeiselle piikille.
Mulla on välillä vähän erilaisia ajatuksia.
Itse asiassa tuosta risteilystä tuli muu mieleen. Olisi risteily itsaria haluaville. Voivat ryypätä, syödä tai mitä vaan. Sitten mennä viimeiselle piikille.
Entäs jos tulee katumapäälle? Väkisin viedään vai pitääkö hypätä kyydistä?Itse asiassa tuosta risteilystä tuli muu mieleen. Olisi risteily itsaria haluaville. Voivat ryypätä, syödä tai mitä vaan. Sitten mennä viimeiselle piikille.