Loma alko kämpän siivouksella ja se pitäs siihen lopettaakin eli aikanen herätys olis huomenna tiedossa ettei koko päivä mene siihen. Tänään siivoillut näkymättömiä ja huomenna pitäis niitä näkyviä.
Tottakai pidän, missäs muualla. Niin ja siis ruokatavaraa.Okei, mutta pidätkö tavaraasi jääkaapissa?
Oo, niin ruokataravaa, tottakai.Tottakai pidän, missäs muualla. Niin ja siis ruokatavaraa.
Hah haaPerhana teijän eilisten nakkijuttujen
Mie lankesin töissä syömään yhen nakin
(Ihan pikkuisen pekonia ) raukka olis joutunut muuten roskiin eihä semmosta voi tehä pelastin raukan
Mie lankesin töissä syömään yhen nakin
Osisko joku sanoo näin nopeesti...vai pitääkö koko ilta tuhlata siihen että etsii...jos joku tietäs että onko noin pieniä edes olemas.Isompi kun ei oikein voi olla.Onkohan sellasia L60x S40-50cm hyllyllisii vaatekaappeja olemassa?
Perhana teijän eilisten nakkijuttujen
Mie lankesin töissä syömään yheksän nakkipakettia
(Ihan hirveesti myös pekonia ) pelastin raukat
Mä en ossaa sanoa kun en oo tarvinnut noin pientä kaappia...mutt oisko sulla mahollisuutta käydä jossain huonekaluliikkeessä kysäsemässä?Osisko joku sanoo näin nopeesti...vai pitääkö koko ilta tuhlata siihen että etsii...jos joku tietäs että onko noin pieniä edes olemas.Isompi kun ei oikein voi olla.
Mä oisin ostanut mutta olivat vieläkin ihan turhan kalliita.taas liikaa mansikoita. lupaan etten osta enää yhtäkään laatikollista.
HUOM. MANSIKOITA: EI NAKKEJA.
yhen vaan mä söin
Ei tiiäOsisko joku sanoo näin nopeesti...vai pitääkö koko ilta tuhlata siihen että etsii...jos joku tietäs että onko noin pieniä edes olemas.Isompi kun ei oikein voi olla.
Jaataas liikaa nakkeja. lupaan etten osta enää yhtäkään laatikollista.
HUOM. EI MANSIKOITA: NAKKEJA.
Miks sitte lehessä luki että juoksit suu täynnä nakkeja ja kainaloissa ainakin kaheksan nakkipakettia poliisia pakoon???yhen paketin mä vaan söin
En ollu siellä päinkään !Miks sitte lehessä luki että juoksit suu täynnä nakkeja ja kainaloissa ainakin kaheksan nakkipakettia poliisia pakoon???
Et niin kun olit ihan siellä päinEn ollu siellä päinkään !
No mutta miks ärsyttää?Mää hävitän kyllä kaikki huonekalut,ärsyttää
No kun ei saa edes huonekaluja siirettyä että sais vaihtelua.Typerä pohjaratkasu.No mutta miks ärsyttää?