Kyllä mulla on huumorintajua,mutta uskontohöpinät ei kiinnosta yhtään.kylläpä täällon tosikkoa porukkaa
Ukkonen vai mikä aiheutti?Olipa pitkä sähkökatkos
Ei kun joku kaapelivika, yli 4 tuntia oli taukoo sähköissä ...onneks ei mennyt tavarat pilalle jääkaapissaUkkonen vai mikä aiheutti?
Ok,olipa pitkä tauko.Ei kun joku kaapelivika, yli 4 tuntia oli taukoo sähköissä ...onneks ei mennyt tavarat pilalle jääkaapissa
nukuit kuitenki, et vaan kehtaa tunnustaa.Ei kun joku kaapelivika, yli 4 tuntia oli taukoo sähköissä ...onneks ei mennyt tavarat pilalle jääkaapissa
Kävin Liiterissä ostamassa ajvaria lisäänukuit kuitenki, et vaan kehtaa tunnustaa.
tottakai mä päiväunet otin.Ite nukut nytkin kumminnii
Mä en mutt arvaas tekiskö mielitottakai mä päiväunet otin.
Mitäs toi ajvar on ?Kävin Liiterissä ostamassa ajvaria lisää
Ite nukut nytkin kumminnii, et vaan kehtaa myöntää
Mä en mutt arvaas tekiskö mieli sotkea naama kenkälankilla
Semmosta sokeritonta paprikakastiketta mitä voi laittaa vaikka leivälle Voittaa kaikki rasvat mennen tullenMitäs toi ajvar on ?
Kuulostaa hyvältäSemmosta sokeritonta paprikakastiketta mitä voi laittaa vaikka leivälle Voittaa kaikki rasvat mennen tullen
tuossa ajvarissa on paprikaa, munakoisoa ja kaikenlaista muuta mitä en ulkoa muista. mutta hyvää on.Kuulostaa hyvältä
Mie ostin tänään munakoisotahnaa,hyvää
Et kai tavaraasi jääkaapissa pidä?Ei kun joku kaapelivika, yli 4 tuntia oli taukoo sähköissä ...onneks ei mennyt tavarat pilalle jääkaapissa
...and here we go again....tuossa ajvarissa on paprikaa, munakoisoa ja kaikenlaista muuta mitä en ulkoa muista. mutta hyvää on ja siihen on hyvä dipata kaikenlaisia vihanneksia ja juureksia kuten esimerkiks nakkeja.
Ei.Onko tuo salsaa?
Okei, mutta pidätkö tavaraasi jääkaapissa?