Tainnutin eilen softyn nakeillani.
Tainnutin eilen softyn nakeillani.
Mulla ukkonen ei välttis aiheuta päänsärkyä mutta olo tulee hermostuneeks ja sydän lyö normaalia nopeemmin. Kiva kun on luonnostaan jo nopeempi pulssi niin sitten ukkosella se vasta nopee onkinUkkonen vaikuttaa mun päänsärkyyn joka helvetin kerta kun on ukkonen. Ukkonen loppui ja päänsärky loppui. Tätä oli myös mutsilla & vreljellä. Älä urpota.
Mie en katso mitään sun linkkejä !
Mulla on nakkejakin jääkaapissa
Miksei suomessa ole kunnon tornadoja?
Kaisille erityisesti. Onko noin vakavasta asiasta kysymys
Haista p.... Lopeta noiden linkkien laittaminen mulle !Kaisille erityisesti. Onko noin vakavasta asiasta kysymys
On ennenkin alistettu ylistämällä... Mutta noin jyrkästi
pist yx pyllyyn!Mulla on nakkejakin jääkaapissa
Täält puuttuu monta muutakin asiaa kuten maanjäristykset, vuoret, autiomaat, monsuunit, sadekaudet. Eihän täällä oikeestaan ole kuin suota.Miksei suomessa ole kunnon tornadoja?
OHO! TÄSSÄ TULEE SITTEN TEKSTINÄ:Haista p.... Lopeta noiden linkkien laittaminen mulle !
Toi onkin ikävää.Mulla ukkonen ei välttis aiheuta päänsärkyä mutta olo tulee hermostuneeks ja sydän lyö normaalia nopeemmin. Kiva kun on luonnostaan jo nopeempi pulssi niin sitten ukkosella se vasta nopee onkin
Mie en kumarra ketään. Lopeta jo ääliö.OHO! TÄSSÄ TULEE SITTEN TEKSTINÄ:
Lähdetiedoissa Peter C. Goetscen kirjassa Tappavat lääkkeet (2014).
krjasta sivulta 107 tähän:
"Jotkut lääkärit ovat niin vaikutusvaltaisia, että lääkeyhtiöt saattavat antaa hiljaisen hyväksyntänsä, vaikka he täyttäisivät omat taskunsa muuhun tarkoitukseen annetulla rahalla. Suomalaiset neurologit omivat itselleen tutkimuskustannuksiin tarkoitetut rahat ja jättivät laboratoriokokeet ja tutkimusapulaisten palkat potilaiden, yhdistysten ja yliopiston maksettaviksi. Eräässä tapauksessa kavallus oli miljoonia euroja, ja siihen liittyi 180 tiliä, suurin osa niistä Sveistsissä. Ironista kyllä, kaksi rikoksiin osallistunutta professoria oli vastuussa tutkimusprojektien eettisyydestä. Professorit saivat vankeustuomion; samoin toisen poika, joka todettiin syylliseksi 23 rikokseen."
Ketä te kumarratte noin syvään
"Älä silmä pieni katso mihin vain... Sillä Isä taivainen näkee lapsen sydämeen. Älä silmä pieni katso minne vain"Toi onkin ikävää.
Oletko Hannu?Täält puuttuu monta muutakin asiaa kuten maanjäristykset, vuoret, autiomaat, monsuunit, sadekaudet. Eihän täällä oikeestaan ole kuin suota.
Pohjanmaalla sentään vähän tulvii keväisin.
OHO! TÄSSÄ TULEE SITTEN TEKSTINÄ:
Lähdetiedoissa Peter C. Goetscen kirjassa Tappavat lääkkeet (2014).
krjasta sivulta 107 tähän:
"Jotkut lääkärit ovat niin vaikutusvaltaisia, että lääkeyhtiöt saattavat antaa hiljaisen hyväksyntänsä, vaikka he täyttäisivät omat taskunsa muuhun tarkoitukseen annetulla rahalla. Suomalaiset neurologit omivat itselleen tutkimuskustannuksiin tarkoitetut rahat ja jättivät laboratoriokokeet ja tutkimusapulaisten palkat potilaiden, yhdistysten ja yliopiston maksettaviksi. Eräässä tapauksessa kavallus oli miljoonia euroja, ja siihen liittyi 180 tiliä, suurin osa niistä Sveistsissä. Ironista kyllä, kaksi rikoksiin osallistunutta professoria oli vastuussa tutkimusprojektien eettisyydestä. Professorit saivat vankeustuomion; samoin toisen poika, joka todettiin syylliseksi 23 rikokseen."
Ketä te kumarratte noin syvään
sinä kumarrat vielä jonain tulevana päivänä.Ketä te kumarratte noin syvään
Säästä noi uskovais/ jumala/ taivaan isä höpimät muille. Mä en ole uskovainen,mä oon kirkosta eronnut ja ateisti"Älä silmä pieni katso mihin vain... Sillä Isä taivainen näkee lapsen sydämeen. Älä silmä pieni katso minne vain"
hertsileijaa et pääse taivaaseenSäästä noi uskovais/ jumala/ taivaan isä höpimät muille. Mä en ole uskovainen,mä oon kirkosta eronnut ja ateisti
sä voit leijailla sinne vaikka samantien.hertsileijaa et pääse taivaaseen
Ei kuule kiinnosta paskan vertaa.hertsileijaa et pääse taivaaseen
kylläpä täällon tosikkoa porukkaaEi kuule kiinnosta paskan vertaa.