Mä en halua vielä syksyä, oon niin kesäihminen.
Oota mä annan sulle toisen Äläkä kysy mitä toi meinaa på Finska, en varmana kerroVoi ruma sana vaan miten rasittava mainos.Jää soimaan korvamatona viikkotolkuks päähän.Tänäänkin soinu ja ykskaks huomaan että hoilottelen sitä millon missäkin.
Emmäkään yleensä hirveesti syksystä välitä mutta tänä vuonna on ollunna sen verran surkee kesä, että oottaa jo syksyä..sillon kypsyy omenat ja tänä vuonna näyttäis tulevan isosti niitä, samoinkuin viinimarjojaMä en halua vielä syksyä, oon niin kesäihminen.
Mä en halua vielä syksyä, oon niin kesäihminen.
Puut ja pensaat vaihtaa ensin väriä mikä on kiva, sitten ne tiputtaa lehtensä mikä ei ole kivaa kun vihreys lähtee ja tulee pimeys ja harmaat puutEmmäkään yleensä hirveesti syksystä välitä mutta tänä vuonna on ollunna sen verran surkee kesä, että oottaa jo syksyä..sillon kypsyy omenat ja tänä vuonna näyttäis tulevan isosti niitä, samoinkuin viinimarjoja
Voihan sen alakapan korvata fixillä? Niitä on sellaisia ikkunaan laitettavia. Sitten vaan yläkappa.Täytys varmaan hankkia ompelukone kun olis pari verhoa joista voisi tehdä keittiöön verhot. Kai sitä nyt suoraa ommelta vielä osais ommella
Siinä pitää olla kuitenkin alakappakin kun keittiön ikkuna on niin iso, 160x140cm. Yrittänyt kattella valmisverhojakin mutta ei tunnu löytyvän.
muoks. eikä se alakappa saisi olla kuitenkaan kovin korkea, yläverho/kappa taas saisi olla
Enpä ole tuollaisesta kuullutkaan.Voihan sen alakapan korvata fixillä? Niitä on sellaisia ikkunaan laitettavia. Sitten vaan yläkappa.
Miksi ei? JoopasElena.Ei.
Mutt syksyllä voi laittaa kynttilät ja talvella pääsee pulkkamäkeen jos on luntaPuut ja pensaat vaihtaa ensin väriä mikä on kiva, sitten ne tiputtaa lehtensä mikä ei ole kivaa kun vihreys lähtee ja tulee pimeys ja harmaat puut
Talvesta puhumattakaan kun ei ole lunta eikä pakkastakaan. Voisin asua marraskuun alusta helmikuun loppuun jossain muualla
Totta ja jotain tunnelmavaloja. Sitä pimeetä aikaa vaan on liian paljon kun harvoin on sitä luntakaan maassa. Että pääsisi pulkkamäkeenkään niin usein tai luisteleen joka vaatii pakkasta että on jäätäMutt syksyllä voi laittaa kynttilät ja talvella pääsee pulkkamäkeen jos on lunta
Dc fix ikkunakalvoEnpä ole tuollaisesta kuullutkaan.
muoks. kokeillut joskus ilman alakappaakin mutta en oikein tykännyt
ehkä silmä tottuis kun löytyisi kiva yläverho
Okei, täytyypä tutustuaDc fix ikkunakalvo
Ei.Miksi ei? Joopas
Eli mansikat maistuu edelleen Mä katoin ensiks että tossa on sekasin rillimakkaraa, mansikoita ja vielä voinokareella
Joo