Täällä mie olen. Oli muuta tekemistä tänään. Nyt ei nukuta kun unirytmi on sekaisin.Hännystelijävieras tuli teitä viihdyttämään taas, jos ette huomanneet.
Missä Softy
HöhMä katon Kingdomin viimestä jaksoo ja itken simämunat päästäni kohta täällä
Olet aika vekkuli, tavarat jääkaapissa ja munat silminä.Mä katon Kingdomin viimestä jaksoo ja itken simämunat päästäni kohta täällä
Sulla ei tietenkään ole separaattoreita, jossa voisit uudelleen järjestellä sun uni ynnämuut rytmit?Täällä mie olen. Oli muuta tekemistä tänään. Nyt ei nukuta kun unirytmi on sekaisin.
Olet aika vekkuli, tavarat jääkaapissa ja munat silminä.
Et voi olla tosissasi?
Muuten ihan jees mimmi mutta kun paistaa ne munat ihan väärin!Olet aika vekkuli, tavarat jääkaapissa ja munat silminä.
Et voi olla tosissasi?
Paistaa ne kuorineen, niinkö?Muuten ihan jees mimmi mutta kun paistaa ne munat ihan väärin!
Höpöhöpö, aidot munat paistetaan molemmilta puoliltaMuuten ihan jees mimmi mutta kun paistaa ne munat ihan väärin!
Höpöhöpö, aidot munat paistetaan kevyesti toiselta puolelta.
Kyllä unirytmi korjaantuu.Sulla ei tietenkään ole separaattoreita, jossa voisit uudelleen järjestellä sun uni ynnämuut rytmit?
En pidä tuosta mimmi nimestä, mutta osaat näköjään paistaa munat ihan oikeenHöpöhöpö, aidot munat paistetaan molemmilta puolilta
Mä luulin että sä olet jo nukkumassa Siksihän mä noin rohkeesti uskalsin isotella
Mistä mimmi nimestä?En pidä tuosta mimmi nimestä, mutta osaat näköjään paistaa munat ihan oikeen
Eikö sinulla ole muuta nimeä?
Kun käyt siellä Zetorissa niin kysy, jos heillä olis separaattori ihan vain varmuuden vuoksi.Kyllä unirytmi korjaantuu.
Siellä käyn harvoin. Edellisen kerran olin siellä 2014.Kun käyt siellä Zetorissa niin kysy, jos heillä olis separaattori ihan vain varmuuden vuoksi.
Ak kutsui sua mimmiksi.Mistä mimmi nimestä?
Ajaa, niinkö?Siellä käyn harvoin. Edellisen kerran olin siellä 2014.
Mjaa, mun isäni kutsui mua aina nimellä ''pimu'' joten emmä nyt osaa mitään mimmiä pahana pitääAk kutsui sua mimmiksi.
Mielestäni hiukan halveksiva nimi.
En kuitenkaan tiedä mitä Ak sillä tarkoitti.
Kun on viiskyt ikää niin voi tytötellä, neidotella, rouvitella, mummotella tai mimmitellä tarkoittamatta sillä mitään pahaa.Ak kutsui sua mimmiksi.
Mielestäni hiukan halveksiva nimi.
En kuitenkaan tiedä mitä Ak sillä tarkoitti.
Kerro lisää. En tiennyt.Kyllä. Mitä sitten?