Paha tässä on pähkäillä, että mistä kiikastaa, kun et kerro mikä askarruttaaSaa kyllä, mutta tähän liittyy asia jota en osaa hahmottaa
Paha tässä on pähkäillä, että mistä kiikastaa, kun et kerro mikä askarruttaaSaa kyllä, mutta tähän liittyy asia jota en osaa hahmottaa
No pohditaas yhessä...nii, eli mitäs niistä?Auttakaa mua pohtimaan, asiaa ovi- ja jalkalistoista
Sä oot niin hätänen....Paha tässä on pähkäillä, että mistä kiikastaa, kun et kerro mikä askarruttaa
Voin mä pohtia,vaikka mitään en tiiä noista jutuista.Auttakaa mua pohtimaan, asiaa ovi- ja jalkalistoista
Miten siis tehdään, kun ovilista on paikoillaan ja se on tiettyä paksuutta ja tulee siis lattiaan asti. Jalkalista sitten "töppää" tähän ovilistaan ja voj ollakin paksumpi.
Reuna jää irvistämään, millä fiksaan tuon?
AhaVoi olla, että jalkalistojen alla kulkee johtoja.
Ohhoh, mä en uskaltana ehottaa ees mutta tollanen idea mullekin tuli mieleen Vähänkö meistä tulis hyvä tiimi remonttiasioissa, mä ajattelisin kaiken pienessä mielessäni ja sä sanoisit sen ääneen ja Toffo toteuttais meiän ideatEsim muotoilemalla jalkalistan päätä vähän puukolla ja töppäämällä listan päähän samaa maalia kuin jalkalistassa
Mie meinasin ehottaa jalkalistan hiomista ohuemmaksiEsim muotoilemalla jalkalistan päätä vähän puukolla ja töppäämällä listan päähän samaa maalia kuin jalkalistassa
Onhan tuokin vaihtoehto, mutta oletan, että jalkalistassa on johdoille ura ja mahtuisko sit enää johdot olemaan siellä, kun urakin madaltuisi, tosim mä en hioisi vaan höyläisinMie meinasin ehottaa jalkalistan hiomista ohuemmaksi
Aha, miehä sanoin etten tiiä mitään noista jutuista tuli tuo mieleenOnhan tuokin vaihtoehto, mutta oletan, että jalkalistassa on johdoille ura ja mahtuisko sit enää johdot olemaan siellä, kun urakin madaltuisi
Rohkeesti ite hommiin vaan, ei se ydinfysiikkaa listoituskaan oleMä ehdotan nyt puolisolle, että hankkii jonkun remppareiskan hoitamaan homman. Toisaalta ilman listojakin voi olla, eipä haittaa nytkään.
Nyt just ei nappais kuule, väsyttää. Mutta otan tämä sillai, että lusikoidaan kohta kerrallaan. Ehkä laitetaan nyt ensin ne ovilistat. Ollaan käyty katsomassa niitä rautakaupassa jo monta kertaa.Rohkeesti ite hommiin vaan, ei se ydinfysiikkaa listoituskaan ole
Olenhan useinkin, mutta aina joku hyppää jatkamaan vierailijana. Sillä on sellainen hupi ja tuhottomasti aikaa - tai eri tyyppejäsinun poissaolon huomaisi kaikki mielellään.
sahaat sopivan kokosen viisteen irvistävään kohtaan.Reuna jää irvistämään, millä fiksaan tuon?
Huomasi päivällä mutta ei sanonut sitä ketjussa.Ethän huomnnut hänen poissaoloa koko päivänä, ennen kuin otin esille
ei varmaan lähteny mutta sinä et ymmärrä lähteä vaikka on pyydetty ja käsketty.Lähtikö muuten FeezeCat kokonaan pois? Käsketty
eíku mikä toi asp on?ei varmaan lähteny mutta sinä et ymmärrä lähteä vaikka on pyydetty ja käsketty.
En tiedä. En tunne ketään sellaista.Uskotaan
Onko täällä monellakin autismia?