vaikket linkkipaula olekkaan niin voist oikeestaan silti häipyä.eíku mikä toi asp on?
Asuntosäästöpalkkiotili se ei voi olla - diagnoosina
vaikket linkkipaula olekkaan niin voist oikeestaan silti häipyä.eíku mikä toi asp on?
Asuntosäästöpalkkiotili se ei voi olla - diagnoosina
Pitäs varmaan syyä jotain kohta, luin tuonkin että ''vaikket lihapulla olekkaan...''vaikket linkkipaula olekkaan niin voist oikeestaan silti häipyä.
Koska täällä on selvästi yhden asp-tyypin vanhemmat, olisi syytä palata ajassa alkuaikoihin tai jos ei sille enää mitään voi, täytyisi pakkosyöttää tuo ohjelma tuolla kaikille:- sehän on yksi myrkytysoireista!
"Glyfosaatti on maailman käytetyin rikkakasvimyrkky. Monet tutkijat pitävät sitä vaarallisena ihmisille ja eläimille. Lannoiteteollisuuden tilaamat tutkimukset väittävät päinvastaista. Vaikuttaako tilaaja tuloksiin?
Näkyy arenalla
Pitäs varmaan syyä jotain kohta, luin tuonkin että ''vaikket lihapulla olekkaan...''
Mun täytyy ainakin kohta mennä haukkaamaan jotain
Mun pitäs myös syödä jotakin. Jokohan nousis sängystä ylös.
Söin 5 vuodea ajan luomulihapullia eväänä, kun niitä sai kaupasta - ehkä muistit senPitäs varmaan syyä jotain kohta, luin tuonkin että ''vaikket lihapulla olekkaan...''
Söin 5 vuodea ajan luomulihapullia eväänä, kun niitä sai kaupasta - ehkä muistit sen
Miten me edes tiedetään mitä syöt?Söin 5 vuodea ajan luomulihapullia eväänä, kun niitä sai kaupasta - ehkä muistit sen
Eipä niitä kukaan voi löytää, kun hakukoneet eivät katso kuvia, mihin ne tekstit on skannattu. Ihan älytön systeemi, mutta ihmisen tekemä. Ei siinä kukaan ole sanonut, että etkö ymmärrä, ettei näiden sivuen skannaamisessa ole mitään järkeä. Semmosta vaan ei tapahdu,kun palkan eteen täytyy tehdäUutisissa on vanhoista rokotetiedoista. Ei mun vanhoja rokotetietoja lähdetty kaivamaan kaupungin arkistoista muutama vuosi sitten.
Oon kertonut moneen kertaan, mut ei niitä enää voi ostaa kaupasta, itse tekee muutkinMiten me edes tiedetään mitä syöt?
Harmaana vierailijana olet usein.Huomasi päivällä mutta ei sanonut sitä ketjussa.
Siis yhden vanhemmat ovat, mutta en tiedä, onko se lapsikin täällä.En tiedä. En tunne ketään sellaista.
Tarkoitin todellakin tätä:----- täytyisi pakkosyöttää tuo ohjelma tuolla kaikille:
http://autisminkirjontapahtumakalenteri.blogspot.fi/
Ihan varmasti. Eilenkin harmailin monessa ketjussa.Harmaana vierailijana olet usein.
ei se mitään syö, kaikessa on myrkkyjä.Miten me edes tiedetään mitä syöt?
jos joku sinut tuntisi niin olisit ollu kompostin osana jo tuon 5 vuotta.Söin 5 vuodea ajan luomulihapullia eväänä, kun niitä sai kaupasta - ehkä muistit sen
Onhan siitä jo aikaa, mut kaupasta ei saa enää näitä - tai ei ainakaan siellä missä käyn.ei se mitään syö, kaikessa on myrkkyjä.
Sieniä en voi syödä, kun tulee maha kipeeksi, mutta eipä syytä siihenkään osaa edes lääkäri sanoa, vaikka rukiissakin voi olla sientä.ei se mitään syö, kaikessa on myrkkyjä.
Kesän ensimmäinen pehmis, nam.
Mun kesän ensimmäinen pehmis, nam.
Niin teit.Ihan varmasti. Eilenkin harmailin monessa ketjussa.