The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mut huonossa näössä on se hyvä puoli, että kaikki naiset näyttää kauniilta.
Mulle on myös sanottu että kännissä/humalassa kaikki naiset näyttää kauniilta.Siis noin niin kuin yleisesti.

Sitten kun kuuntelee Chisun Anna askeleen viedä kappaletta niin siinä on kohta missä lauletaan "varovasti drinkin kanssa, aito rakkaus kun ei synny humalassa".
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Nyt pitää laittaa lisää kahvia ja kohta lähteä Torikaupoille. Ei siis ulkotorille vaan tori.fi :D

Eilen löytyi yksi Ikeassa myytävä koulupöytä 25e:lla ja kävi vielä tuurikin kun joku oli sitä kysynyt ennen mua mutta eivät olleet oikein päässeet selvyyteen aikataulusta. Tuotiin vielä kotiinkin, toki siitä annoin vähän ylimääräistä. Aiemminkin kysellyt samaa pöytää mutta aina ehtineet mennä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Miessuhteen paikalle vaihdetaan naissuhde.

Mulle tuntuu käyvän vain näin. Ihastutaan mutta ei tykästytä, ei tule sellaisia oikeanlaisia tunteita tai sitten toisesta ei olekaan mihinkään vakavaan suhteeseen vaan haluaakin olla sinkku. Miksi sitten edes sanoa toiselle alussa että on ihastunut, haluaa tutustua yms. Kai sitä nyt tietää jos sinkku haluaa olla ja sinkkuelämää viettää. Tuntuu että törmään aina vääriin tyyppeihin.
Siksi että saisi pesää.
 
Barbara viesti oli tarkoitettu mulle :)
Joku vois korjata väärinkäsityksen puolestani, uskoisin olevani asiankannattajan estolistalla, silläpä näitä sekaannuksia tulee :ninja:
Täsmennän vielä sen verran että jos satun olemaan vieläkin sillä estolistalla, niin olen siinä syyttä, nyyh :cry:
Ei mulla oikeasti harmita, mutta se harmittaa kuinka miehekkäästi asioista ilmoitetaan, grrr, harmittaa mutta onneksi ei :)

Voi sinua jos on kun et muutakaan saa etkä paremmasta tiedä.
 
Barbara viesti oli tarkoitettu mulle :)
Joku vois korjata väärinkäsityksen puolestani, uskoisin olevani asiankannattajan estolistalla, silläpä näitä sekaannuksia tulee :ninja:
Täsmennän vielä sen verran että jos satun olemaan vieläkin sillä estolistalla, niin olen siinä syyttä, nyyh :cry:
Ei mulla oikeasti harmita, mutta se harmittaa kuinka miehekkäästi asioista ilmoitetaan, grrr, harmittaa mutta onneksi ei :)
Niilo sanoo noin :D Eli vissiin sitten Viherahokin sanoo niin koskapa Niilo matkii häntä kaikessa:)
 
Kannattaa se kokeilla :)
Vois teistä vaikka ollakkin :ninja:
Homppeleista oon pistänyt sellaisen asian merkille, että ne on monesti sellaisia kärttysiä, hmmm, mistähän se johtuu?
Noh en tiedä, oisko joku ärtynyt peräpukama tai jotain.

Kokki. Himputti kun olet varattu. Muuten kosisin heti.
Oon meinannu kosia epekkiäkin mut meistä kummastakaan ei taida olla homoksi niin en ole viittiny.
 
Nyt minusta tuntuu siltä, että minun tulisi olla hyvinkin tarkkaa sanoistani ettei vain tule sivistyssanakirjasta päähän :ninja:

Kyllä mie voisin oikeasti vähän avata, mutta en jaksa tällä puhelimella kirjoitella :(

Voipi olla, että illemmasta junttaan tulemaan kunhan pääsen tietokoneen ääreen :)

Hymiöt on kivoja :):):)
Jaa aksulle ja epekille uskalsit moista ehotella :D Pitikin taas mennä kysymään:oops:
 
En sit ostanut pitsaa Prismasta ja se oli virhe! Sorruin valmisjauhelihakeittoon. Kuola alkoi valua kun ajattelin mummon tekemää jauhelihakeittoa.

Vaan mikä pettymys. Paljon valjua lientä, pahoja pieniä pottukuutioita ja kokonaiset kolme kikkaraa lihaa. Tästä sais maailman parhaan laihdutusruoan! Kolme lusikallista kun riittää. :sick:

Mut nyt sieneen. Jos vaikka illalla ois paremmat murkinat kera kantarellien.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä