Montako munaa söit vai uskaltaako ees kysyä?Pekonit ja munat popsittu. Torilla tuli viel käytyä letulla ja kaffeella.
Nyt sit jaksaakin olla tekemättä mitään.
Montako munaa söit vai uskaltaako ees kysyä?Pekonit ja munat popsittu. Torilla tuli viel käytyä letulla ja kaffeella.
6Montako munaa söit vai uskaltaako ees kysyä?
Mulle on myös sanottu että kännissä/humalassa kaikki naiset näyttää kauniilta.Siis noin niin kuin yleisesti.Mut huonossa näössä on se hyvä puoli, että kaikki naiset näyttää kauniilta.
Siksi että saisi pesää.Miessuhteen paikalle vaihdetaan naissuhde.
Mulle tuntuu käyvän vain näin. Ihastutaan mutta ei tykästytä, ei tule sellaisia oikeanlaisia tunteita tai sitten toisesta ei olekaan mihinkään vakavaan suhteeseen vaan haluaakin olla sinkku. Miksi sitten edes sanoa toiselle alussa että on ihastunut, haluaa tutustua yms. Kai sitä nyt tietää jos sinkku haluaa olla ja sinkkuelämää viettää. Tuntuu että törmään aina vääriin tyyppeihin.
Voi sinua jos on kun et muutakaan saa etkä paremmasta tiedä.
Niinhän se toisilla taitaa mennä. Vaikka on niitäkin miehiä joille se ei ole heti se tärkein juttu.Siksi että saisi pesää.
Niilo sanoo noin Eli vissiin sitten Viherahokin sanoo niin koskapa Niilo matkii häntä kaikessaBarbara viesti oli tarkoitettu mulle
Joku vois korjata väärinkäsityksen puolestani, uskoisin olevani asiankannattajan estolistalla, silläpä näitä sekaannuksia tulee
Täsmennän vielä sen verran että jos satun olemaan vieläkin sillä estolistalla, niin olen siinä syyttä, nyyh
Ei mulla oikeasti harmita, mutta se harmittaa kuinka miehekkäästi asioista ilmoitetaan, grrr, harmittaa mutta onneksi ei
Niilo sanoo noin Eli vissiin sitten Viherahokin sanoo niin koskapa Niilo matkii häntä kaikessa
Etkö sä muka ole töissä Ainahan sä oletPekonit ja munat popsittu. Torilla tuli viel käytyä letulla ja kaffeella.
Joo mutta Viheraho osaa käytökseltään olla melkein jo sika Kerrankin yhessä videossa konttas kaupanlattialla ja söi sieltä irtokarkkeja...joo mä en kattele sen videoita koskaan, muuta kuin sillon kun joku erikseen vinkkaa jostain sen videosta.Niilo sanoo, mutta Viheraho tietääkseni ei, ne on aika eri puusta veistetty oikeesti
Mä en sun jutuista tajua ikinä mitäänKannattaa se kokeilla
Vois teistä vaikka ollakkin
Homppeleista oon pistänyt sellaisen asian merkille, että ne on monesti sellaisia kärttysiä, hmmm, mistähän se johtuu?
Noh en tiedä, oisko joku ärtynyt peräpukama tai jotain.
Siis mitä kannattaa kokeilla?Kannattaa se kokeilla
Homppeleista oon pistänyt sellaisen asian merkille, että ne on monesti sellaisia kärttysiä, hmmm, mistähän se johtuu?
Mä en sun jutuista tajua ikinä mitään
Siis mitä kannattaa kokeilla?
Loma alkoiEtkö sä muka ole töissä Ainahan sä olet
Kokki. Himputti kun olet varattu. Muuten kosisin heti.
Oon meinannu kosia epekkiäkin mut meistä kummastakaan ei taida olla homoksi niin en ole viittiny.
Jaa aksulle ja epekille uskalsit moista ehotella Pitikin taas mennä kysymäänKannattaa se kokeilla
Jee. Muistakin lomailla etkä rehkiä. Läheks reissuun?Loma alkoi
Jaa aksulle ja epekille uskalsit moista ehotella Pitikin taas mennä kysymään