The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mistä sai takrolimuusia aamupalaksi?
En ole koskaan maistanut.
Kaikessa nestemäisessä on, paitsi maidossa, koska se enimmät myrkyt jäävät eläimen maksaan. Siinä on niiden "pyhyys":)
Maidosta puheenollen:
http://www.fimea.fi/-/laktoosia-sisaltavia-injektoitavia-metyyliprednisoloni-valmisteita-ei-saa-antaa-potilaille-jotka-ovat-allergisia-lehmanmaitoproteiinille

Että eikö tuo olisi - päivänselvä asia - pitänyt huomata aikaisemmin?
 
vierailija
Mun kaljamasu jäi epätyydyttyneeksi koska eihän sinne korpeen jaksanut raahata tarpeeksi olutta. Ehkä unet olivatkin huonot siksi eikä patjan takia. :whistle:
Teepä ens kerralla pehmeä vesipatja. Varmista, ettei ole liian kylmä vesi. Miten se ei onnistuisi vaikkapa mustalla jätesäkillä? Jonnekin sammalmättäälle, missä ei ole risuja ollenkaan - tai hiekalle ainakin luulisi onnistuvan, jos ei ole lasinsiruja siellä. Ja lähtiessä tyhjentää, kerää kaikki roskat mukaan:)
 
vierailija
Tänään laitankin sapuskaksi naudan maksaa.
Olisko tietoa mahdollisimman geenimuunnellusta ja lisäaineisesta perunasta sen kaveriksi?
http://www.fimea.fi/-/eraiden-gadoliniumia-sisaltavien-varjo-aineiden-myyntilupien-keskeytyksia-suositellaan-edelleen
Kyllä se maksa riittää - varsinkin kun ei kuitenkaan ole luomua. Kukaan ei koskaan kysy, mitä olet syönyt, vaan pistää sut kuvauksiin, vaikka:
http://www.fimea.fi/-/eraiden-gadoliniumia-sisaltavien-varjo-aineiden-myyntilupien-keskeytyksia-suositellaan-edelleen

Tervemenoa vaan, kun olet sillä tiellä kuitenkin:)
 
Kyllä se maksa riittää - varsinkin kun ei kuitenkaan ole luomua. Kukaan ei koskaan kysy, mitä olet syönyt, vaan pistää sut kuvauksiin,
Oletko ihan varma, että maksa riittää? Pitäiskö varmuudeksi syödä pari grillimakkaraa päälle?

Mihin kuvauksiin mä pääsen? Mä oon ollu koulukuvissa, pari kertaa murtunut luu on röntgattu ja keuhkokuumeessa pääsin keuhkokuvaan. Mihin kuvaan pääsee syömällä maksaa?
 
vierailija
Sit niinku naisille tiedoksi.

Ei o kiva treffailla naista joka sanoo, että ei ole kiinnostunut ylipäänsä mistään naissuhteestaMikäs siinä, sit on niin.
Mut sit ei kannata parin viikon päästä tuoda uutta miesystävää "näytille" ainakaan mun nurkkabaariin.

Voisi ihan suoraan sanoa, että kuulehan Aksu, sä olet kiva/ällö/juoppo/ruma/ tai mitä tahansa mutta sinä Aksu et ole kiinnostava. Ja sillä hyvä.

Olen jo iso poika joten kestän kohteliaat "pakit" koska tahansa ja olen tottunut saamaan korvillenikin (joskus syystäkin).

Mutta miksi, oi miksi ei voi sanoa suoraan?
Miessuhteen paikalle vaihdetaan naissuhde.

Mulle tuntuu käyvän vain näin. Ihastutaan mutta ei tykästytä, ei tule sellaisia oikeanlaisia tunteita tai sitten toisesta ei olekaan mihinkään vakavaan suhteeseen vaan haluaakin olla sinkku. Miksi sitten edes sanoa toiselle alussa että on ihastunut, haluaa tutustua yms. Kai sitä nyt tietää jos sinkku haluaa olla ja sinkkuelämää viettää. Tuntuu että törmään aina vääriin tyyppeihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä