Kauniit sanat...kosketti Paulaa ja minua...eri syistä, hänelle meni muuseihin ja mulla tunteisiin.
En kyllä keksi, miksi tää biisi alki mun päässä soida mut siinä on. Ehkä se tulee jollekulle tarpeeseen. Ikinä tiedä...
Kauniit sanat...kosketti Paulaa ja minua...eri syistä, hänelle meni muuseihin ja mulla tunteisiin.
En kyllä keksi, miksi tää biisi alki mun päässä soida mut siinä on. Ehkä se tulee jollekulle tarpeeseen. Ikinä tiedä...
En tiiä mutta pizza ja kahvi maistuu yhessä aika hyvältäOnko pitsa hyvä aamupala?
Jos sen kanssa juo kahvia?
Eikun ajallisesti vaan sattui yhtaikaa enkä viitsinyt etsiä, missä siitä oli puhetta. Muut varmaan sen ilmoittavat aika pianVain sinulle voi tulla noin kauniista biisin sanoista takroolimuusi mieleen. Mietin että mahdatko kyynelehtiä nyt tuota kuunnellessa kaikkia niitä takroolimuuseja mitä maailmassa löytyy
Onko pitsa hyvä aamupala?
Jos sen kanssa juo kahvia?
Kaikessa nestemäisessä on, paitsi maidossa, koska se enimmät myrkyt jäävät eläimen maksaan. Siinä on niiden "pyhyys"Mistä sai takrolimuusia aamupalaksi?
En ole koskaan maistanut.
Toihan riippuu vaan siitä mihin aikaan on mennyt sänkyyn.Huomenta.
Voisi sitä unta riittää pitempäänkin kuin 7.15. Alkanut muutenkin heräileen kasin korvilla. Ennen unta riitti 9-10 välille.
Minä ja..mennään saman peiton alle piiloon, mä suojelen sua
Kello taisi olla kaksi kun menin sänkyyn ja nukkuun.Toihan riippuu vaan siitä mihin aikaan on mennyt sänkyyn.
Tai siis... mihin aikaan on alkanut nukkumaan.
Tänään laitankin sapuskaksi naudan maksaa.Kaikessa nestemäisessä on, paitsi maidossa, koska se enimmät myrkyt jäävät eläimen maksaan.
Teepä ens kerralla pehmeä vesipatja. Varmista, ettei ole liian kylmä vesi. Miten se ei onnistuisi vaikkapa mustalla jätesäkillä? Jonnekin sammalmättäälle, missä ei ole risuja ollenkaan - tai hiekalle ainakin luulisi onnistuvan, jos ei ole lasinsiruja siellä. Ja lähtiessä tyhjentää, kerää kaikki roskat mukaanMun kaljamasu jäi epätyydyttyneeksi koska eihän sinne korpeen jaksanut raahata tarpeeksi olutta. Ehkä unet olivatkin huonot siksi eikä patjan takia.
http://www.fimea.fi/-/eraiden-gadoliniumia-sisaltavien-varjo-aineiden-myyntilupien-keskeytyksia-suositellaan-edelleenTänään laitankin sapuskaksi naudan maksaa.
Olisko tietoa mahdollisimman geenimuunnellusta ja lisäaineisesta perunasta sen kaveriksi?
Oletko ihan varma, että maksa riittää? Pitäiskö varmuudeksi syödä pari grillimakkaraa päälle?Kyllä se maksa riittää - varsinkin kun ei kuitenkaan ole luomua. Kukaan ei koskaan kysy, mitä olet syönyt, vaan pistää sut kuvauksiin,
En kuunnellut kappaletta edes loppuun, mutta ihmettelin, miten Eaglesin biisin kuulin ekaa kertaa. Ei kai siis koskettanut ollenkaanKauniit sanat...kosketti Paulaa ja minua...eri syistä, hänelle meni muuseihin ja mulla tunteisiin.
Pitäiskö paheksua kun kello on jo vaikka mitä?Heräsin
Aina pitää pahekua jos aihetta onPitäiskö paheksua kun kello on jo vaikka mitä?
En kuunnellut kappaletta edes loppuun, mutta ihmettelin, miten Eaglesin biisin kuulin ekaa kertaa. Ei kai siis koskettanut ollenkaan
http://www.fimea.fi/-/neljan-kuvantamiseen-kaytetyn-varjoaineen-myyntilupia-ehdotetaan-keskeytettavaksi
Tuokin on jäänyt näkemättä
Miessuhteen paikalle vaihdetaan naissuhde.Sit niinku naisille tiedoksi.
Ei o kiva treffailla naista joka sanoo, että ei ole kiinnostunut ylipäänsä mistään naissuhteestaMikäs siinä, sit on niin.
Mut sit ei kannata parin viikon päästä tuoda uutta miesystävää "näytille" ainakaan mun nurkkabaariin.
Voisi ihan suoraan sanoa, että kuulehan Aksu, sä olet kiva/ällö/juoppo/ruma/ tai mitä tahansa mutta sinä Aksu et ole kiinnostava. Ja sillä hyvä.
Olen jo iso poika joten kestän kohteliaat "pakit" koska tahansa ja olen tottunut saamaan korvillenikin (joskus syystäkin).
Mutta miksi, oi miksi ei voi sanoa suoraan?