The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On se nyt helvetti että kaikkea pitää vahtia.
Vahdit sitten varmaan seuraavan yön itse meidän kuorsaamista.
Jos et niin hasta la vista, baby.
Mä onnistuin kakskytviis vuotta näyttelemään miestä jonka viereltä tahtoo herätä aamulla. Sit näyttelijänkykyni loppuivat.

Jäljelle jäi kaipaus ja iso ikävä.

Vaikka viihdyn yksin niin onhan tää nukkumaluukkuelo ihamperseestä.

Mut on tehty olemaan naiselle mies. Vaikka huonompikin.
Ukkomiesgeenit ei yhtään sopeudu poikamiesäijäelämään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Voi sinua jos on kun et muutakaan saa etkä paremmasta tiedä.
Voi sinua noloa öykkäriä, kun sairaalloinen itsekorostuksen tarpeesi käskee sinua tungettelemaan punakkaa nenääsi joka paikkaan ja varsinkin sinne, minne se vähiten kuuluu. Sitten alat päteä - ilman kompetenssia tietenkin. Mutta onhan sinun saatava sanoa se viimeisin sana. Olethan tohtoritason tittelin suorittanut elämäm kovassa korkeakoulussa.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Voi sinua noloa öykkäriä, kun sairaalloinen itsekorostuksen tarpeesi käskee sinua tungettelemaan punakkaa nenääsi joka paikkaan ja varsinkin sinne, minne se vähiten kuuluu. Sitten alat päteä - ilman kompetenssia tietenkin. Mutta onhan sinun saatava sanoa se viimeisin sana. Olethan tohtoritason tittelin suorittanut elämäm kovassa korkeakoulussa.
Nenäni ei ole punainen - luulisi tohtorin tietävän, että juoppoa ei tunnista nenästä.
Siinä olet oikeassa, että tohtorin tutkintoa tai dosentin pätevyyttä minulla ei ole. Ei minulla ole soittajankaan papereita mutta silti olen soittanut enemmän keikkoja kuin moni jolla on. Pitäiskö mun antaa rahat takaisin?
Pätevyyttäni ja kompetenssiani taas on kokeiltu jokusen kerran korkeimmassa hallinto-oikeudessa. Siinä ei sun elämämkoulusi auta.
 
vierailija
voihan hätätilassa kääntää sen kantapään reiän 1/4 kierrosta. näin jatketaan kunnes sukka katkeaa.
Olipa hauska keksintö, kun usein ne sukat pyörii kengissä muutenkin, jos ei ole tiettyä merkkiä ja jos on pessyt väärässä lämmössä tai muuten ei ole tarkasti oikeaa kokoa;)

Anttilan myötä katosi hyvät puuvillasukat eikä uusia ole helppo löytää tilalle. Untuvanpesuainetta ja niitä sukkia - muuta sieltä ei tullut ostettua, joten oma syy:cry:
 
Huomenia!

Juttu on kyllä silviisiin, että tomnen kova solumuovi-makuualusta ei sovi yli nelikymppiselle ihmiselle. Ei sit millään muotoa!

Yhden yön kun siinä kääntyili niin jo maistui taas uni omassa pehmeässä sängyssä.

Tosin, menen kääntyilemään toisenkin kerran heti kun mahdollista. Oli ihanaa pulahtaa viimeiseksi illalla järveen ja sama heti aamulla. Vesikin oli lämmintä. Ja nuotiokahvi kuumaa...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä