luna ei kyllä "sarviaan" näytä.
nyt poistun.
luna ei kyllä "sarviaan" näytä.
nyt poistun.
Ei o taito eikä mikään päästä samaan sänkyyn.Mä oon pienikokoiseksi naiseksi erittäin taitava pudottamaan isommankin ihmisen sängystä lattialle, sekä muut että itteni
Emmä kuorsaa!!On se nyt helvetti että kaikkea pitää vahtia.
Vahdit sitten varmaan seuraavan yön itse meidän kuorsausprosentteja?
Jos et niin hasta la vista, baby.
Etkä kakkaa, vai mitä?Emmä kuorsaa!!
Mä onnistuin kakskytviis vuotta näyttelemään miestä jonka viereltä tahtoo herätä aamulla. Sit näyttelijänkykyni loppuivat.On se nyt helvetti että kaikkea pitää vahtia.
Vahdit sitten varmaan seuraavan yön itse meidän kuorsaamista.
Jos et niin hasta la vista, baby.
Eihän naiset kakkaa? Eiväthän?Etkä kakkaa, vai mitä?
Ei tietenkään. .Eihän naiset kakkaa? Eiväthän?
Mistäs tiedät että olen rapu?Sä oletkin rapu, rapu on perhekeskeinen ja erittäin fiksu ja mukava ihminen,
Tiedän kun olen sellaisen äiti.
O.K.siitä vaan,,, En viitsi täällä kuuluttaa omia asioita sen enempää.
Nyyh onko Barbara epäkunnossa?En saanu peppua, enkä peppuun, tsih
Qstock on perseestä!!!
Voi sinua jos on kun et muutakaan saa etkä paremmasta tiedä.Nyyh onko Barbara epäkunnossa?
Voi sinua noloa öykkäriä, kun sairaalloinen itsekorostuksen tarpeesi käskee sinua tungettelemaan punakkaa nenääsi joka paikkaan ja varsinkin sinne, minne se vähiten kuuluu. Sitten alat päteä - ilman kompetenssia tietenkin. Mutta onhan sinun saatava sanoa se viimeisin sana. Olethan tohtoritason tittelin suorittanut elämäm kovassa korkeakoulussa.Voi sinua jos on kun et muutakaan saa etkä paremmasta tiedä.
Nenäni ei ole punainen - luulisi tohtorin tietävän, että juoppoa ei tunnista nenästä.Voi sinua noloa öykkäriä, kun sairaalloinen itsekorostuksen tarpeesi käskee sinua tungettelemaan punakkaa nenääsi joka paikkaan ja varsinkin sinne, minne se vähiten kuuluu. Sitten alat päteä - ilman kompetenssia tietenkin. Mutta onhan sinun saatava sanoa se viimeisin sana. Olethan tohtoritason tittelin suorittanut elämäm kovassa korkeakoulussa.
Olipa hauska keksintö, kun usein ne sukat pyörii kengissä muutenkin, jos ei ole tiettyä merkkiä ja jos on pessyt väärässä lämmössä tai muuten ei ole tarkasti oikeaa kokoavoihan hätätilassa kääntää sen kantapään reiän 1/4 kierrosta. näin jatketaan kunnes sukka katkeaa.
Tottakai enEtkä kakkaa, vai mitä?
M.O.T.Pätevyyttäni ja kompetenssiani taas on kokeiltu jokusen kerran korkeimmassa hallinto-oikeudessa. Siinä ei sun elämämkoulusi auta.
Kenen kans oikeen keskustelette? Monta vierailijaa taas, mutta toisaalta... Joku toinen otti vasta esille sen, kuinka joku kaivaa verta nenästään. Siinäkö on kaiken pointti tai porkkana toiselleVoi sinua jos on kun et muutakaan saa etkä paremmasta tiedä.
Crohnin tauti hänellä, vai muistanko väärin?
Hänellä oli rintasyöpä muistaakseni, mutta empä minä hänen musiikkiaan kuuntele sen perusteella vaan ihan muista syistä ja sillonkin harvemmin nykyään.Crohnin tauti hänellä, vai muistanko väärin?
MUTTA aisteja halutaan turruttaa, eikä silloin näe usvan ja sumun eroa, ei niiden heijastuksia elämään.kyllä mulla aistit toimii, toisin kuin muilla nykyajan ihmisillä vissiin.
näen mikä ilma on kun katson ulos.
Kerro vaan lisää. Poikkeus mistä säännöstä? Kuka säännöt latelee, lääketehdasko? Kenelle? Aika mittaa meitä. Mutta enemmän ratkaisee se, mihin suostuu ja missä aikaansa tappaa?Mistäs tiedät että olen rapu?
Ja ainahan voin olla poikkeus joka vahvistaa säännön.
Preisnerin sävellys tuo tuolla.Niih...